quote:
Laten we de dame dat lekker zelf bepalen vind je nietquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef Carooltje79 het volgende:
volkswagen.... wat moet je daar nou weer mee![]()
dat vind ik dus echt helemaal niks he
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]miss wel gek... maar wel op een leuke.. lieve... schattige manier he
![]()
kan je de mijne ook doen om mijn humeur te verbeteren??quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef Feitosa het volgende:
Zo , klaar met schoonmaken.
Heeft iig wel mijn humeur goed gedaan.
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
volkswagen.... wat moet je daar nou weer mee![]()
dat vind ik dus echt helemaal niks he
En die van mij? Word je vast heel vrolijk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je de mijne ook doen om mijn humeur te verbeteren??
Weet ik veel... Zeg maar allebei mijn armen en dan mijn schouderbladen enzoquote:
Hoiquote:
heb jij je hardwegloopschoenen al aan dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je de mijne ook doen om mijn humeur te verbeteren??
Ik ga huilen hoor, als je me m'n zin niet geeftquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Laten we de dame dat lekker zelf bepalen vind je niet![]()
[..]
Oow ja dan denk ik het wel inderdaad.. Nu niet meer?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet ik veel... Zeg maar allebei mijn armen en dan mijn schouderbladen enzo![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Laten we de dame dat lekker zelf bepalen vind je niet![]()
Ik zie het al voor me, wij beiden op ons paard. harnas, zwaard en schild..quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga huilen hoor, als je me m'n zin niet geeft
Lekker! Ik ben net thuis van het werken en ga zo in de tuin hangen denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef Sander het volgende:
Ook maar weereens meeposten. Net de hele middag in de zon gelegen
Ach jaaá!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja dan denk ik het wel inderdaad.. Nu niet meer?
Klinkt ook niet verkeerd. Ik heb de halve middag met verschillende zakenrelaties op het terras gezeten. Was ook niet onaangenaam.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef Sander het volgende:
Ook maar weereens meeposten. Net de hele middag in de zon gelegen
Goed plan, de zon schijnt nog flink. Ik ben nu te bang dat ik vet ga verbranden als ik nog langer blijf liggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker! Ik ben net thuis van het werken en ga zo in de tuin hangen denk ik.
Je bent gewoon bang he, battiboyquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, wij beiden op ons paard. harnas, zwaard en schild..
een bloedige strijd.
na uren eindelijk 1 van ons dood, de andere een terechte winnaar!
en dan is nouk al met een andere prins op pad!![]()
daarom zeg ik, laat de dame dat lekker zelf beslissen
Of met een prinses!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, wij beiden op ons paard. harnas, zwaard en schild..
een bloedige strijd.
na uren eindelijk 1 van ons dood, de andere een terechte winnaar!
en dan is nouk al met een andere prins op pad!![]()
daarom zeg ik, laat de dame dat lekker zelf beslissen
Haha. Ik wil soms verbranden, want dan zie je dat ik verkleurd ben - anders zie je het nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed plan, de zon schijnt nog flink. Ik ben nu te bang dat ik vet ga verbranden als ik nog langer blijf liggen
Oh dat doe je ook wel goed idd. Ook nog lekker gezaakt hoop ik?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt ook niet verkeerd. Ik heb de halve middag met verschillende zakenrelaties op het terras gezeten. Was ook niet onaangenaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |