TS heeft het voor het eerst sinds jaren gedaan en moet zijn spieren weer eens gebruiken!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
Man man man, dat doet pijn. Ben je lekker aan pompen schiet in 1 keer de kramp in je kuit waarna het spel van de liefde bedrijven direct ten einde is. Bovendien doet het verrekte pijn en heb ik er de hele dag last van gehad (en nu nog).
Samenvatting en klacht:
kramp in je kuit tijdens sex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TVPquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
Man man man, dat doet pijn. Ben je lekker aan pompen schiet in 1 keer de kramp in je kuit waarna het spel van de liefde bedrijven direct ten einde is. Bovendien doet het verrekte pijn en heb ik er de hele dag last van gehad (en nu nog).
Samenvatting en klacht:
Ontzettende faler.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
Samenvatting en klacht:
Kramp in je kuit tijdens het fappen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb het wel eens tijdens het fappen, telt dat ook?
quote:
??quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ontzettende faler.
De enige spier die je hoort te gebruiken is je lul.
Sinds wanneer is je lul een spier?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ontzettende faler.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen echte spieren, anatomisch gedrocht.
Nooit kramp gehad zeker?..is kutquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
niet zo huilen..... gewoon doorneuken
je bent toch een kerel?
Jep, tenminste.. als ik de juiste spier nu mijn kuit noem.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef Castillion het volgende:
[..]
Kramp in je kuit tijdens het fappen?
Mijn lul is 1 brok spier.quote:
jawel...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:03 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Nooit kramp gehad zeker?..is kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Tong geen spier? hoe achterlijk ben je? Dat ding is 1 en al spier, falertquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor mannen wiens lulletje niet breed genoeg is jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:05 schreef jagga het volgende:
tevens gereedschap nummer uno voor het bevredigen van de vrouwetjes als je tenminste weet wat je aan het doen bent![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:06 schreef Castillion het volgende:
Captain Obvious zegt:
Je tong is een spier
Je lul is een orgaan
Pomp jij ook 30 minuten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor mannen wiens lulletje niet breed genoeg is ja
Heul niet, vibrators zijn beter.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:05 schreef jagga het volgende:
[..]
tevens gereedschap nummer uno voor het bevredigen van de vrouwetjes als je tenminste weet wat je aan het doen bent![]()
Beste BoWa,quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn lul is 1 brok spier.
Dat die van jou nog niet geoefend is.... tsja.
Alhoewel ik het wel vreemd vind dat jij als homo (no-offence) toch wel wat meer moet aanspannen om in dat nauwe reetje te komen.
Ja want dat vind ik zo fijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:08 schreef Castillion het volgende:
Iemand hier is naarstig op zoek naar mannen die 30 minuten pompen
Lul niet zo dom internetheld, Sex en alles wat erbij hoort doe je niet alleen met je lul, triest figuur.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die in 10 seconden klaar isquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doorgaan tot de vellen erbij hangen jeeeeejquote:
Omdatquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Beste BoWa,
Hierbij wil ik je erop wijzen dat er hier algemeen geldende regels van kracht zijn. Bij overtreding hiervan wordt er een note geregistreerd. Bij meerdere notes in een korte tijdseenheid kan er worden besloten je voor enige tijd af te sluiten van het forum.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Damsco
Damsco = kansloos..met z'n psychose dat ie nu in Thailand zit met z'n 100.000 euroquote:
Een lul is geen spier.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ontzettende faler.
Hij heeft wel paintskillzquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Damsco = kansloos..met z'n psychose dat ie nu in Thailand zit met z'n 100.000 euro
Word je onderbroek al een beetje vochtig van deze opmerkingen ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:08 schreef jagga het volgende:
[..]
Lul niet zo dom internetheld, Sex en alles wat erbij hoort doe je niet alleen met je lul, triest figuur.
Of ben jij zo'n ego-tripper in bed dat je erop kruipt 3 minuten plezier hebt en er weer afrolt om vervolgens in slaap te vallen?
Beste Draganus,quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Damsco = kansloos..met z'n psychose dat ie nu in Thailand zit met z'n 100.000 euro
Eeeh...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Man, wat zal het je boeien wat anderen doen in bed met vrouwen![]()
Omdatquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Beste Damsco,
Wil je stoppen met die lollige "briefjes" van je ?
M.v.g.
BoWa
Ja zeg het eens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:14 schreef JoeThePlumber het volgende:
Eeeh...
Wou zeggen, waarom post jij dan ook?...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zeg het eens.
Het enige waar hij zich druk om moet maken is dat ik zijn vrouw niet bal terwijl hij op zijn 9-5 job is.![]()
Het enige wat ik voel als ik aan jou denk/je posts zie =quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Beste Draganus,
Merk ik hier enige vorm van jaloezie?
Met vriendelijke groet,
Damsco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Het ging toch om kramp in de kuit / spieren ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:16 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Wou zeggen, waarom post jij dan ook?...
Heb nogal een gare resolutie op m'n beeldscherm dus zijn dingen soms slecht leesbaar.quote:
Het ging om jouw vraagstelling?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het ging toch om kramp in de kuit / spieren ?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Word je onderbroek al een beetje vochtig van deze opmerkingen ?
Man, wat zal het je boeien wat anderen doen in bed met vrouwen![]()
een lul is geen spierquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ontzettende faler.
En jij daarna je hand om 50 euro te overhandigenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ontzettende faler.
Wat de neuk heeft dat met kramp in je kuit te maken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Tillen vanuit de benen, nooit door de rug.
Neequote:
quote:
Ik ben onzeker omdat ie te groot is, theorie ontkrachtquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
NeeMaar je hebt altijd een grote bek. En mannen hebben een grote bek om hun onzekerheid te compenseren.
Ja, je uitgerekte anus waarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben onzeker omdat ie te groot is, theorie ontkracht
Ja vastquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
NeeMaar je hebt altijd een grote bek. En mannen hebben een grote bek om hun onzekerheid te compenseren.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, je uitgerekte anus waarschijnlijk
Je weet toch dat mannen er gemiddeld 4 cm "bovenop doen".quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef damsco het volgende:
17 cm in da house
Oh noes, gemiddeld. Oh wat erg
Ervanuitgaande dat dit internet is en Fok!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef damsco het volgende:
17 cm in da house
Oh noes, gemiddeld. Oh wat erg
Vraag me af hoeveel dat zijn..?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef CasB het volgende:
Sommige mensen komen blijkbaar zo snel klaar dat ze nooit aan kramp toe zullen komen.Dat zal je vriendin ook leuk vinden.
quote:
Sowieso BoWa met z'n praatjes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel dat zijn..?
Hoe krijg je nou kramp in je kuit tijdens het wippen? Neuk je in de kleermakers zit ofzo?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef CasB het volgende:
Sommige mensen komen blijkbaar zo snel klaar dat ze nooit aan kramp toe zullen komen.Dat zal je vriendin ook leuk vinden.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfs tijdens slaap kan je er last van hebben..en ook op dat soort momenten!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe krijg je nou kramp in je kuit tijdens het wippen? Neuk je in de kleermakers zit ofzo?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe krijg je nou kramp in je kuit tijdens het wippen? Neuk je in de kleermakers zit ofzo?
Hoelang pomp jij dan ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef CyclingGirl het volgende:
HOAX
Ik vind het wel typisch dat alle mannelijke fokkers hier 30 minuten lang pompen.
ik pomp je in 10 minutenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef CyclingGirl het volgende:
HOAX
Ik vind het wel typisch dat alle mannelijke fokkers hier 30 minuten lang pompen.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:27 schreef laforest het volgende:
Heel af en toe wel eens gehad, maar dan is het niet meteen voorbij, gewoon een seconde of 3 rust en weer verder.
Pff aansteller.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:25 schreef CasB het volgende:
[..]
2x2 minuten, dan zijn haar banden weer opgepompt.
Sukkel!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn lul is 1 brok spier.
Dat die van jou nog niet geoefend is.... tsja.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sukkel!
De menselijke penis bestaat uit drie zwellichamen: twee aan weerszijden bovenin (de corpora cavernosa - enkelvoud: corpus cavernosum), en een aan de onderzijde van de penis (het corpus spongiosum). Deze derde is groter dan de eerste twee en kegelvormig. Hij vormt aan de voorzijde van de penis de zeer gevoelige eikel. De eikel wordt beschermd door de voorhuid: een losse huidflap die naar achteren kan schuiven en daarbij de eikel vrijlegt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaquote:
wie is hier nou de falerquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ontzettende faler.
UBER FALER, je lulletje een spier noemenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ontzettende faler.
Heel mooi omschreven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sukkel!
De menselijke penis bestaat uit drie zwellichamen: twee aan weerszijden bovenin (de corpora cavernosa - enkelvoud: corpus cavernosum), en een aan de onderzijde van de penis (het corpus spongiosum). Deze derde is groter dan de eerste twee en kegelvormig. Hij vormt aan de voorzijde van de penis de zeer gevoelige eikel. De eikel wordt beschermd door de voorhuid: een losse huidflap die naar achteren kan schuiven en daarbij de eikel vrijlegt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Jij hebt ook nooit sex! OMG!!11!@!1 SO FUNNYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
TS met kramp in zijn kuit:
[ afbeelding ]
omgquote:Op woensdag 15 april 2009 19:50 schreef dithje het volgende:
[..]
Hahaha, ikke ook!!!!! Ik moest lachen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |