TS heeft het voor het eerst sinds jaren gedaan en moet zijn spieren weer eens gebruiken!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
Man man man, dat doet pijn. Ben je lekker aan pompen schiet in 1 keer de kramp in je kuit waarna het spel van de liefde bedrijven direct ten einde is. Bovendien doet het verrekte pijn en heb ik er de hele dag last van gehad (en nu nog).
Samenvatting en klacht:
kramp in je kuit tijdens sex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TVPquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
Man man man, dat doet pijn. Ben je lekker aan pompen schiet in 1 keer de kramp in je kuit waarna het spel van de liefde bedrijven direct ten einde is. Bovendien doet het verrekte pijn en heb ik er de hele dag last van gehad (en nu nog).
Samenvatting en klacht:
Ontzettende faler.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:51 schreef freddygonzales het volgende:
Samenvatting en klacht:
Kramp in je kuit tijdens het fappen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb het wel eens tijdens het fappen, telt dat ook?
quote:
??quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ontzettende faler.
De enige spier die je hoort te gebruiken is je lul.
Sinds wanneer is je lul een spier?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ontzettende faler.
De enige spier die je hoort te gebruiken is je lul.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen echte spieren, anatomisch gedrocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |