Lieverd, probeer eerst de Nederlandse taal te beheersen voordat je je op onbekend terrein gaat begeven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
vreemd genoeg ben ik in een discussie verwikkeld met een stuk of 25 lageropgeleiden idioten die elk een meerderwaardigheidsgevoel hebben en omdat ik tussendoor ook nog een pizza naarbinnen probeer te werken heb ik niet telkens de behoefte om dingen te beargumenteren als ze voorzichzelf spreken
cupishe?
Lager opgeleid? Dus jij hebt meer dan een afgeronde HBO opleidingquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
vreemd genoeg ben ik in een discussie verwikkeld met een stuk of 25 lageropgeleiden idioten die elk een meerderwaardigheidsgevoel hebben en omdat ik tussendoor ook nog een pizza naarbinnen probeer te werken heb ik niet telkens de behoefte om dingen te beargumenteren als ze voorzichzelf spreken
cupishe?
Cup D?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
cupishe?
LOI- cursusquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Lager opgeleid? Dus jij hebt meer dan een afgeronde HBO opleidingHoe ben jij afgestudeerd terwijl je niet eens Nederlands kan
![]()
![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef HeatWave het volgende:
"Lager opgeleiden" Men ik eet HBO studies for breakfast.
Doublecheck!quote:
Je gaat in discussie met jezelfquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Leppie7 het volgende:
ik ben officieel kansloos :
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
ik heb de gouden regel verbroken
A gossie, wil je nu een knuffel? Lollie erbij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Leppie7 het volgende:
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
En nu opkankeren halve tamme.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Leppie7 het volgende:
en daar neemt de ervaring het overquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
A gossie, wil je nu een knuffel? Lollie erbij?
Let ff op je taal aub..quote:
Koppie theequote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
A gossie, wil je nu een knuffel? Lollie erbij?
Maar hij verdient centen, jij euro's!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij eerst, jij verdient immers zo goed dat wij allemaal zullen moeten slikken van bewondering.
Anders zeg ik :20000 euro, en dan jij: HAHAHAHAHAH ik 50000!!!Die kennen we...
Nou nou nou... de arme TS is net gebroken... iets liever mag ook wel!quote:
500,-- euro per maand is veel voor de gemiddelde MLM'er hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hij verdient centen, jij euro's!
als er nu iemand aanwezig was die inhoudelijk nog wat te melden had zal het anders zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nou nou nou... de arme TS is net gebroken... iets liever mag ook wel!
berijken, zijl, laggen.. ik denk dat TS zelf degene hier is die dagelijks met het oranje hesje langs de plantsoenen looptquote:
Ik weet inderdaad uit ervaring hoe zielig mensen zijn die in dit soort spelletjes zijn getrapt... ze horen tot de categorie grootste losers die er op de wereld te vinden zijn....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |