WiI je neit zo moeielijk doen? Zowiezoquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
En jij bend die eene 1% niet idiood.
Heb hem even leesbaar gemaakt voor de TS.
Wel netjes je bron geven dan he! En je duim is niet een goede bron.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:16 schreef Leppie7 het volgende:
ten eerste moeten er wel juiste referenties worden gebruikt want 99% is natuurlijk pure lariekoek, en ten 2e ik behoor idd tot het precentage niet idioten
laat maar even een link naar onafhankelijke en in jouw ogen juiste referenties zien?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:16 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ten eerste moeten er wel juiste referenties worden gebruikt want 99% is natuurlijk pure lariekoek, en ten 2e ik behoor idd tot het precentage niet idioten
ik mod dan ook nog niet zo lang VBL als jij he.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb er al vaak genoeg mee te maken gehad.
Maar je hebt wat andere idioten nodig om het te laten werken? Nou, dan is Fok! het foute forum. Misschien moet je het gewoon bij je buren proberen... die zijn vast wel vatbaar.... meer jou categorie, denk ik....quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:16 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Laad maar eeven een link na onavhankleike en in jou ogen juizte refrenties sien?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
laat maar even een link naar onafhankelijke en in jouw ogen juiste referenties zien?
Sjimz, vertaal jij even?
Klopt. TS handelt in het aanbrengen van nieuwe dombo's die nieuwe dombo's aanbrengen via een referral systeem.quote:
Nu word ik verdrietigquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef Leppie7 het volgende:
betekenende dat dit geen echt gesprek is en dat ik `in jouwn ogen` dan niet `echt` dom ben?
of iedereen die de originele post heeft gelezin zich uit de op extreem laag niveau verlopende discussie wil verlaten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:21 schreef Individual het volgende:
Het is een vorm van religie eigenlijk. Je wordt door de charismatische priester (MLM shark) verteld dat iedereen die commentaar heeft op de religie (MLM) het helemaal fout heeft (en we lechen [sic] het graag uit) en als je er aan twijfelt je de hemel (de gouden MLM bergen) misloopt.
Priesters, cult leiders en MLM haaien zijn niet zo heel verschillend. Allemaal leggen ze een (controversiele) theorie uit die door genoeg mensen geloofd moet worden om succes te hebben.
Het laatste waar je je zorgen over hoeft te maken is of je in iemands ogen als 'niet echt dom' gezien wordt....quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef Leppie7 het volgende:
betekenende dat dit geen echt gesprek is en dat ik `in jouwn ogen` dan niet `echt` dom ben?
Maar maar Sjimz... Betekenende is toch geen fucking Minister Presidentquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu wort ik ferdrietich!
Ik help je weer even!
Het feit dat je geen antwoorden hebt op de vragen die spelen, zorgt ervoor dat de discussie een extreem laag niveau heeft. Niet de mensen die reageren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:22 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
of iedereen die de originele post heeft gelezin zich uit de op extreem laag niveau verlopende discussie wil verlaten?
Ik dagt dat Wim Cock de presidend was!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar maar Sjimz... Betekenende is toch geen fucking Minister President!!! Die betekend namelijk NIETS
!!
ik heb respect voor je vastberadenheid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:22 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
of iedereen die de originele post heeft gelezin zich uit de op extreem laag niveau verlopende discussie wil verlaten?
en uw vraag is?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:24 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Het feit dat je geen antwoorden hebt op de vragen die spelen, zorgt ervoor dat de discussie een extreem laag niveau heeft. Niet de mensen die reageren.
Geen topic openen als je niet tegen kritiek kan.
(ik kan dit niet vertalen hoor...)
Volgens mij staan er nog heel wat andere vragen open, begin daar maar eens mee.quote:
Van z'n bitch jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dagt dat Wim Cock de presidend was!
Popcorn!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:24 schreef Individual het volgende:
[..]
ik heb respect voor je vastberadenheid.
wat was het te verkopen product ook alweer?
Of u worst lust.quote:
en wat doet jouw er toe denken dat ik een octopuss ben met vele armen die tegelijkertijd op vele laptops tegelijk vele vragen kan beantwoorden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:25 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Volgens mij staan er nog heel wat andere vragen open, begin daar maar eens mee.
Het vijd dad ju geen andwoorden hebt op de fragen die spelen, sorgd erfoor dat de diskuscie een ekstreem laag niefo heeft. Niet de mensen die reaniemerenquote:
Gast, je kan niet eens een $1,- afrika laptop kopen van het geld dat jij "verdiend" hebt met je scam.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
en wat doet jouw er toe denken dat ik een octopuss ben met vele armen die tegelijkertijd op vele laptops tegelijk vele vragen kan beantwoorden?
Ik. Aangezien je meer geld maakt dan 80 procent op Fok!, dan moet je wel een octopus zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
en wat doet jouw er toe denken dat ik een octopuss ben met vele armen die tegelijkertijd op vele laptops tegelijk vele vragen kan beantwoorden?
Oh. Deze discussie volg je op meerdere websites/fora?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Je kon in ieder geval Pizza eten en Fokken tegelijk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
nee alleen hier, maar met meerdere mensenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Deze discussie volg je op meerdere websites/fora?
Fora is overigens meervoud voor forum. Forums is fout. Naja, niet fout, maar net zoiets als musea/museums.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Deze discussie volg je op meerdere websites/fora?
en achter mijn oor krabben bij elke idiote fok postquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kon in ieder geval Pizza eten en Fokken tegelijk!
Laat die mensen links liggen en begin met RELEVANTE vragen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:29 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
nee alleen hier, maar met meerdere mensen
Jou leerd snel mein zoon!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het vijd dad ju geen andwoorden hebt op de fragen die spelen, sorgd erfoor dat de diskuscie een ekstreem laag niefo heeft. Niet de mensen die reaniemeren
Geen toppik openen als je niet tegen kritiek kan.
(vertaling met dank aan spoedcursus Sjimz)
Uhm, niets. Ik denk dat helemaal niet, sterker nog, ik denk dat je geen enkele vraag op een eerlijke manier kunt beantwoorden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
JE MOET DAN WEL EEN GOEDE VISSER ZIJNquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:29 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Je moet inmmers in meerdere vijvers vissen wil je een goede kans hebben iemand voor je te winnen.
Wat verkoop je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat die mensen links liggen en begin met RELEVANTE vragen.
Idd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
JE MOET DAN WEL EEN GOEDE VISSER ZIJN![]()
![]()
EN ER ZIJN OP HET GOEDE MOMENT EN OP DE GOEDE PLAATS
!
de muur om jullie fokkers heen is zo dik dat zelfs na een goed antwoord op een relavante vraag men niks wil aannemen en alleen in de eigen waarheid geloofdquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat die mensen links liggen en begin met RELEVANTE vragen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het vijd dad ju geen andwoorden hebt op de fragen die spelen, sorgd erfoor dat de diskuscie een ekstreem laag niefo heeft. Niet de mensen die reaniemeren
Geen toppik openen als je niet tegen kritiek kan.
(vertaling met dank aan spoedcursus Sjimz)
Waar is het nekschot pistool? Ligt ie bij jou?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef HeatWave het volgende:
anders licht, helder licht, moet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |