Bij The Pitt ook?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef bijdehand het volgende:
Je hebt niet aan de wapens die je bij je hebt! Die worden afgepakt en later teruggegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een probleempje in Underworld.Zoek ff in de Fallout 3 wiki genaamd The Vault. Zoek ff met Google. Op die site staat echt alles over de missies, eventuele bugs, grappige dingen, locaties van alle soorten voorwerpen en characters e.d. ALLES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...
deze heb ik dus. Iemand een idee over hoe op te lossen?quote:Ahzrukhal and Charon become stuck and cannot interact after informing Charon about his contract. Seems to be related to when Ahzrukhal starts work, he will walk over to the bar and Charon will just stand by his bed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Kan je zonder probleem spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef Leonos het volgende:
Als ik Fallout 1 en 2 nooit gespeeld heb, kan ik 3 dan gewoon normaal spelen?
Of mis ik dan stukken in het verhaal?
Nee, het is 28 april.quote:
Ik vond O:A eigenlijk ook tegenvallen. Het is dat er die moddervette goodies voor je zijn na afloop, anders had ik hem niet eens gedownload denk ik.quote:Op zondag 26 april 2009 08:09 schreef RoK het volgende:
Vond Anchorage maar raar om te spelen. Was niet echt Fallout 3 wat mij betreft met al die checkpoints met ammo, health machines en vijanden waar je geen wapens van kon pakken. Dan kon The Pitt me een stuk beter bekoren. Daar kreeg ik tenminste het gevoel Fallout 3 te spelen.
HM!quote:Op zondag 3 mei 2009 10:55 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben ook aan Fallout3 begonnen sinds gisteren.
Ben nog wat aan het rond struinen en moet er nog inkomen.
Ziet er wel grappig uit.neem ook veel te veel meuk mee heb ik het idee.
al tig keer zooi weggegooid.
Ja. Als je het scherm ziet uit de OP, niet verder gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 13:22 schreef HMaster-II het volgende:
ik vind het wel grappig om rond te lopen.
Ook de timecyclus vind ik wel tof. Ken dat alleen maar van Operation Flashpoint![]()
Moet trouwens wel opletten dat ik mezelf niet beroerd game. MotionSickenss met gaming is niet erg prettig. overleef het vast wel
Zijn er nog dingen die ik moet weten voor de story?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |