quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:25 schreef Cheiron het volgende:
Overigens realiseerde ik mij gisteren nog maar eens hoeveel PS3 bezitters genaaid worden door het niet krijgen van DLC.. echt jammer.
Vanuit commercieel oogpunt is het natuurlijk een briljante zet. Als ontwikkelaar zou ik er toch wat moeite mee hebben dat ik op deze manier een aantal fans moet teleurstellen, enkel omdat zij van een andere console gebruik maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef Lyzio het volgende:
Microsoft heeft voor die exlusive DLC's een smak geld op tafel gelegd ja
ze hadden ook voor kunnen kiezen om nog meer fans teleur te stellen door er een exclusive van te maken voor xbox. Het is zelfs vervelend voor de ps3 eigenaren, maar zo gaat het nu eenmaal. Ook zij willen geld verdienen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanuit commercieel oogpunt is het natuurlijk een briljante zet. Als ontwikkelaar zou ik er toch wat moeite mee hebben dat ik op deze manier een aantal fans moet teleurstellen, enkel omdat zij van een andere console gebruik maken.
Maar niet ontwikkeld door bethesda, dus (gezien de historie van fallout) kans op een totaal andere gameplay? (meer rts bijv?) Dan hoeft het voor mij niet zo, ik wacht wel op de volgende instant classic van bethesdaquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:42 schreef AirwiN het volgende:
Dat dit hier nog niet was gepost:
[..]
Bron
Als ik de comments mag geloven zitten hier juist de ontwikkelaars van de vorige delen van Fallout...quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:21 schreef DeeCruise het volgende:
Maar niet ontwikkeld door bethesda, dus (gezien de historie van fallout) kans op een totaal andere gameplay? (meer rts bijv?) Dan hoeft het voor mij niet zo, ik wacht wel op de volgende instant classic van bethesda
quote:" The title is "just Fallout: New Vegas. No number. It's not a sequel." For those worried this non-numbered expansion would be a party game, fret not. It's "definitely an RPG," according to Bethesda VP Pete Hines. Obsidian Entertainment was founded by Fergus Urquhart who, along with a few other Obsidian guys, worked on the original Fallout. The team was approached by Bethesda and "jumped at the chance" to work on this new title."
En dat waren dus geen games in de trant van oblivion of FO3...quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef AirwiN het volgende:
Als ik de comments mag geloven zitten hier juist de ontwikkelaars van de vorige delen van Fallout..
Die heb ik allemaal nog niet gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:34 schreef DeeCruise het volgende:
En dat waren dus geen games in de trant van oblivion of FO3...
Gaaf!quote:Broken Steel release date is May 5th http://tinyurl.com/dzmdgb
Dat weet niemand. Ik denk dat als Bethesda een opvolger gaat maken, dit nog wel even zal duren. Denk dat ze dan eerst een nieuwe Elder Scrolls gaan maken, en dan vervolgens die engine weer gebruiken voor een eventuele Fallout 4.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:10 schreef Lyzio het volgende:
Ik neem aan dat er wel nog een officiele opvolger komt van Fallout 3?
Niemand weet dat, behalve iedereen die het nieuws gewoon heeft gevolgd:quote:Op woensdag 22 april 2009 09:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Ik denk dat als Bethesda een opvolger gaat maken, dit nog wel even zal duren. Denk dat ze dan eerst een nieuwe Elder Scrolls gaan maken, en dan vervolgens die engine weer gebruiken voor een eventuele Fallout 4.
Zie vorige link. En hier staat ook nog wat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:10 schreef Lyzio het volgende:
Ik neem aan dat er wel nog een officiele opvolger komt van Fallout 3?
Ik kan gelukkig lezenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:21 schreef OMG het volgende:
Iedereen die het nieuws gewoon heeft gevolgd en kan lezen weet dus dat New Vegas geen vervolg is.
quote:Tijdens een persbijeenkomst in Londen heeft Bethesda Softworks Fallout: New Vegas aangekondigd, een geheel nieuw deel in de Fallout-serie.
Dat dusquote:Op woensdag 22 april 2009 10:21 schreef OMG het volgende:
Iedereen die het nieuws gewoon heeft gevolgd en kan lezen weet dus dat New Vegas geen vervolg is.
Wat Lyzio bedoelde met zijn vraag was of er een vervolg in de stijl van FO3 kwam. Elder Scrolls goes post-apocalyptisch zeg maar. en daar is nog niks over bekend.quote:
Fallout 3 was het vervolg op Fallout 2. New Vegas wordt het vervolg op Fallout 3. Vervolg is bij mij hetzelfde als opvolger, een nieuw deel in de serie, geen uitbreiding/DLC dus maar een standalone verhaal met een lange speelduur. En dat wordt New Vegas volgens mij dusquote:Op woensdag 22 april 2009 10:43 schreef OMG het volgende:
Bij opvolger denk ik aan een vervolg op Fallout 3 en niet een nieuw, op zichzelf staand deel met een nieuwe verhaallijn. Zo las ik de posts waarin de vragen stonden die jij quotte ook..
New Vegas wordt dus een vervolg in de stijl van FO3...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Wat Lyzio bedoelde met zijn vraag was of er een vervolg in de stijl van FO3 kwam. Elder Scrolls goes post-apocalyptisch zeg maar. en daar is nog niks over bekend.
Dat is ook wat ik begreep inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:51 schreef Bart het volgende:
New Vegas wordt dus een vervolg in de stijl van FO3...
Je hebt niet aan de wapens die je bij je hebt! Die worden afgepakt en later teruggegeven.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:41 schreef RoK het volgende:
Ok, Anchorage en The Pitt gedownload. Ben eigenlijk gewoon weer opnieuw begonnen met heel Fallout 3. Maar is het eigenlijk nodig om er in te gaan met alle wapens (dus een savegame laden met alle wapens in bezit), of kan ik er ook aan beginnen nu ik nog een rookie ben met weinig wapens en middelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |