Bij Maneki dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:15 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben wel voor de 14e. Maar waar is het dan?
Jaa daar ben ik helemaal voor!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Of het is helemaal anders en we lopen met z`n allen naar het strand...hebben we meteen ons uitje gehad
Nou, ik weet niet of een oostelijke meet gaat lukken. Van mij mag het wel bij ons, maar ik ben bang dat er te weinig mensen komen... Voor de meesten uit de randstad is een uur rijden te veel (we zitten bijv. een uur rijden van Rotterdam vandaan) en in het oosten zitten niet zoveel fok!ouders, volgens mij (Twente-Arnhem is ook wel een uur rijden).quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat gaat hier helaas niet lukken.. Regio Den Haag is wel ietsiepietsie uit de buurt.. Om nou 2 keer 2,5 uur in de auto te zitten![]()
Ik wacht gewoon op de volgende.. Ooit zal er wel een meet richting het oosten zijn
We kunnen prima carpoolenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:03 schreef Tinuviel het volgende:
Ik zou het ook leuk vinden om te komen naar de meet bij Maneki.Neko. Dat was toch de beginnersdragers meet? En als ik het goed begrijp is het dus in de buurt van Den Haag? Moet nog heel even kijken en zou dan nog officieel toezeggen als dat mag?
Zeker als ik kom, dan met hem. Op mijn vrije dagen ga ik niet graag zonder Jair ergens naartoe.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:39 schreef Reinhilde het volgende:
Leuk als je weer komt Tinu! Neem je dan wel je mooie Jair mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |