ik stond gister bij een klant en die was aan het klagen dat zijn mac thuis zo verschrikkelijk slecht was en dat hij liever een pc had gehadquote:Op woensdag 15 april 2009 20:44 schreef HeatWave het volgende:
http://marbleofdoom.com/
Dit is er toch echt niet voor niets. Komop, OSX kan net zo goed zo traag als dikke stront zijn, NET ALS XP, dat geef ik echt wel toe, maar dat gelieg dat OSX altijd zo rap is.. is gewoon eng
Nou OSX werkt gewoon echt significant beter dan wat ik ooit met windows mee gemaakt heb. Daar lieg ik niet om, dat is simpelweg mijn ervaring.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat iemand liever OSX heeft kan k me best wel voorstellen, ik begrijp alleen niet dat ze gaan liegen, dat het nooit vastloopt, nooit eens traag is ofzo.
Ik wgeef best toe dat Windows zijn fouten heeft, waarom zou ik niet? Ik heb er geen aandelen in ofzo... ik vind Windows prettiger werken dan OSX, maar ga hier niet keihard liegen ofzo.
Dat is het nare aan dit soort topics.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat iemand liever OSX heeft kan k me best wel voorstellen, ik begrijp alleen niet dat ze gaan liegen, dat het nooit vastloopt, nooit eens traag is ofzo.
Ik wgeef best toe dat Windows zijn fouten heeft, waarom zou ik niet? Ik heb er geen aandelen in ofzo... ik vind Windows prettiger werken dan OSX, maar ga hier niet keihard liegen ofzo.
Dat is het nare aan dit soort topics.
Beter, das is echt heel wat anders dan "het is feilloos, het loopt nooit vast, het is nooit traag".quote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou OSX werkt gewoon echt significant beter dan wat ik ooit met windows mee gemaakt heb. Daar lieg ik niet om, dat is simpelweg mijn ervaring.
Mwah, ik ben geen echte fan, geen echte hater. Het werkt, zeker na SP1 prima. Maar ik geef toe, MS had moeten wachten tot het zo goed was als WIndows 7 nu lijkt te gaan worden.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:18 schreef Tijn het volgende:
Ik heb geen idee hoe Vista is, ik heb er nooit mee hoeven werken en ook nooit zelf willen installeren. Ik heb niet het idee dat ik echt iets mis, though
Tel je zegeningen dat je niet met Vista voor SP1 hebt moeten werken. En DAT zeg ik vanuit professionele ervaring, want Vista raak ik nog niet aan met een stok.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
Het is minder slecht als men doet voorkomen. Maar ja, op het internet is iedereen een retard die denken een mening te moeten hebben over iets wat ze nooit gebruikt hebben.
Serieus, wachten? Het duurde toch al 6 jaar ofzo voordat ze met Vista op de proppen kwamen?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik ben geen echte fan, geen echte hater. Het werkt, zeker na SP1 prima. Maar ik geef toe, MS had moeten wachten tot het zo goed was als WIndows 7 nu lijkt te gaan worden.
Nou ja, W7 had er dus moeten zijn ten tijde van Vista iig. MS heeft idd vaak teveel haast.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus, wachten? Het duurde toch al 6 jaar ofzo voordat ze met Vista op de proppen kwamen?
Probleem vind ik ook dat Apple expres (quote:Op woensdag 15 april 2009 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Klopt. Maar OSX 10.1 was ook een gedrocht. Ik vond de eerste Leopard versie ook niet alles. Etc. Dat blijf je houden.
Mjah vind ik een beetje een non-argument. Bouwt microsoft appletalk in?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probleem vind ik ook dat Apple expres () in versie 10.x.0 altijd wel iets vergeet op het gebeid van AD integratie, elke keer moeten we tot versie 10.x.2-3 wachten voor het goed werkt bij ons in het netwerk. En ja, dan gaan de Apple users janken, dus dan maar een Xserve. Jammer dat ze dit zo traag vinden, maar ze hebben getekend dat ze dit wilden en niet meer zouden zeuren
.
nee, maar Apple dus wel AD integratie, maar niet helemaal lekker werkend. Doe het dan helemaal niet....quote:Op woensdag 15 april 2009 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah vind ik een beetje een non-argument. Bouwt microsoft appletalk in?
Mjah nogmaals, ik vind het een beetje een verkeerd verwachtingspatroon.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar Apple dus wel AD integratie, maar niet helemaal lekker werkend. Doe het dan helemaal niet....
Het zou al beter werken als:quote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef HeatWave het volgende:
Dat driversigning is qua idee wel leuk, maar werkt dus niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |