Waarom "stukjes software"?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:31 schreef Golzuam het volgende:
Wil je ook blijven gamen en een willekeurig stukje software altijd kunnen gebruiken : koop een Pc.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef Grunn1988 het volgende:
Allemaal heel mooi wat er grafisch etc. in zit. Maar als hij gewoon wil photoshoppen, dan maakt het niet uit wat hij heeft. Neem gewoon Mac OS X en laat dat primitieve Windows achter je. Dan besef je dat je altijd met rommel hebt gewerkt. Vastlopende programma's (incl. de hele computer die dan crasht), je printer wordt niet gevonden, installaties gaan niet goed, je PC wordt traag en het kost uiteindelijk een kwartier voordat je ook maar één site op hebt vanaf het opstarten.
nofi maar de problemen die jij beschrijft kom ik op mijn vista pc niet meer tegen hoor...quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef Grunn1988 het volgende:
Allemaal heel mooi wat er grafisch etc. in zit. Maar als hij gewoon wil photoshoppen, dan maakt het niet uit wat hij heeft. Neem gewoon Mac OS X en laat dat primitieve Windows achter je. Dan besef je dat je altijd met rommel hebt gewerkt. Vastlopende programma's (incl. de hele computer die dan crasht), je printer wordt niet gevonden, installaties gaan niet goed, je PC wordt traag en het kost uiteindelijk een kwartier voordat je ook maar één site op hebt vanaf het opstarten.
TS moet gewoon een keer (of paar keer) met een Mac werken, precies hetzelfde doen als wat-ie met Windows doet, eventueel onder begeleiding van een Apple-kenner.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:34 schreef Tijn het volgende:
Als je niet weet waarom je voor een Mac moet kiezen, zou ik het niet doen.
Weer zo'n Maccer die nog steeds met zijn gedachten in het Windows 98-ME tijdperk zit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef Grunn1988 het volgende:
Hetzelfde geldt ook richting de Macs vanuit het PC-kamp. Macs zijn al heel lang niet te duur meer. Ik heb redelijk vaak geprobeerd om eenzelfde configuratie te maken met PC-onderdelen en zelden of nooit was het goedkoper. Meestal was het wel goedkoper, als je zaken als monitor, toetsenbord en muis ed weg laat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Dat is idd echt de pest met dit soort topics, de keiharde leugens. Dat OSX echt goed werkt klopt, maar dat het feilloos is is echt een grove leugen. Ook OSX loopt vast, wordt traag soms en niet alle hardware en software doet het (meteen).
En daarom zijn dit soort topics zo verdomde vervelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |