iedereen die hier wel eens naar de Mac gaat of een biefstuk eet is vast wel eens geconfronteerd met een of andere domme autist die het nodig vind om te zeiken dat 'ie' pro-moord is.
zulke domme onzin is dat, ik eet geen vlees omdat ik dan zeker weet dat er ergens op de wereld een dooie kadaver ligt. maar ik eet vlees omdat het lekker is.
PETA, waarbij de E voor 'Ethisch' staat staat paal voorop met hun gesnurk over dieren rechten. mensen hebben vast wel die irritante reclames gezien waar dooie varkens opgestapeld worden etc,waarom laten zij dat zien? dat wil ik niet zien, en ik ga er heus ook niet minder vlees van eten.
het ding is; (ethische) vegetariėrs vinden het fijn om een moraal trip te hebben met hun gezeik van ''ik eet geen vlees omdat het leed wil limiteren.'' het probleem is dat ze het leed niet kunnen limiteren omdat het oosten van gewassen ook jaarlijks miljoenen beesten de nek (of, hun leven ofzeu) kosten.dat willen zulke vegetariėrs niet zien omdat hun leven zo hun leven zo al goed is, maar laat de dood van een paar miljoen beesten niet op je inwerken. je hebt je moraal trip over dat je leed 'limiteert' en je hebt een goed geweten.
vegetariėrs>eten groenten/vlees vervangers>tijdens het oosten gaan er miljoenen beesten dood omdat die vegetariėrs groentes willen eten in plaats van vlees, ironisch genoeg gaan er bij het oosten echt focking veel beesten dood.
ethische vegetariėrs zijn net zo schuldig als mensen die vlees eten, zeg maar.