Cru, heel cru.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:20 schreef P.Netratie het volgende:
Klacht: Ouwe gek die al lang gecremeerd had moeten zijn, brengt een jong gezin in levensgevaar
Daardoor ben je extra bezorgd jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:49 schreef Twerk het volgende:
En om deze alledaagse gebeurtenis nog enigszins van wat drama te voorzien meld je maar even dat jouw vriendin zwanger is?
Ik dacht dat het wel mee zou vallenquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waarom was TS dan met Pasen op de snelweg? Dat is vragen om problemen.
Bedankt voor je mededeling.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:54 schreef ondeugend het volgende:
Of je zit in een stroom op de linkerbaan waar het niet harder gaat dan 100/110 en de auto achter je wil het liefst dwars door je heen. Je besluit dus omdat links toch niet op schiet om dezelfde snelheid maar op de rechterbaan te gaan rijden... ben je ook van die drammerd achter je af.
Dus kijken, of er ruimte is op rechts, kijken of die gozer nog steeds achter je zit en knipperen dat je van baan verandert... zit ie godverdomme al naast je en haalt mij en de 2 auto's voor me rechts in.
Dat ging dus nog maar net goed vanmiddag.
Mooi weer, dan gaat half NL met de caravan op pad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:01 schreef P.Netratie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel mee zou vallen
Graag gedaan hoorquote:
Voor de KLB is het nog best een serieus topic tot nu. 1 mongool maar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, het fleurt het topic toch wat op he.
Goh, ik dacht dat jouw aanwezigheid dat deed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, het fleurt het topic toch wat op he.
Nee, het is en blijft een ajacied hequote:Op dinsdag 14 april 2009 02:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat jouw aanwezigheid dat deed.
Waar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:09 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Voor de KLB is het nog best een serieus topic tot nu. 1 mongool maar.
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:53 schreef McFearless het volgende:
Je hebt je wijf zwanger gemaakt, klaag daar over, mongool.
Elke kerel trapt er vroeg of laat in.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zwanger maken, spoor je wel?
Nee, ik unleash m'n kikkervisjes niet om er eentje zwanger te maken, ben je niet helemaal goed ofzo?quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:20 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Elke kerel trapt er vroeg of laat in.
Ok niet elke kerel dan maar wel de meeste.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik unleash m'n kikkervisjes niet om er eentje zwanger te maken, ben je niet helemaal goed ofzo?
Ze wil niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:24 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ok niet elke kerel dan maar wel de meeste.
Troost je op een goede dag gaan er wat instincten werken hoop ik voor je.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mja, ze is te leuk om te laten lopen.
Haha ja, maar er is ook niks irritanters dan een stroom zachtrijders, met voorop iemand die bang is om vrachtwagens in te halen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:54 schreef ondeugend het volgende:
Of je zit in een stroom op de linkerbaan waar het niet harder gaat dan 100/110 en de auto achter je wil het liefst dwars door je heen. Je besluit dus omdat links toch niet op schiet om dezelfde snelheid maar op de rechterbaan te gaan rijden... ben je ook van die drammerd achter je af.
Dus kijken, of er ruimte is op rechts, kijken of die gozer nog steeds achter je zit en knipperen dat je van baan verandert... zit ie godverdomme al naast je en haalt mij en de 2 auto's voor me rechts in.
Dat ging dus nog maar net goed vanmiddag.
Ze is nog maar dertien, dat kan nog wel even duren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:31 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Troost je op een goede dag gaan er wat instincten werken hoop ik voor je.
Waarvan je 2 banen niet kunt gebruiken omdat er daar steeds lastig tegemoetkomend verkeer is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:33 schreef tho_Omas het volgende:
Sowieso is de A58 tot Tilburg maar 4 baans.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ze is nog maar dertien, dat kan nog wel even duren.
Joh...quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ze is nog maar dertien, dat kan nog wel even duren.
Pasen en Pinksteren zijn extra erg en als ervaren bestuurder houd je er rekening mee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:51 schreef Sempiterna het volgende:
Maar over de rest van het topic. Je moet ook niet op de weg willen zijn als het of Zondag, of een feestdag is, want dan is de weg vol met mensen die nooit auto rijden, niet kunnen autorijden en bang zijn om auto te rijden.
ja, gebeurd zowat elke keerquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:24 schreef Broekpaling het volgende:
Je zit niet vaak op de snelweg? Dit geschied helaas heel vaak van die blinde vinken die 'm opeens op een andere baan zetten.
Wah vette scene! Is die film de moeite waard om te kijken of niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:13 schreef Yi-Long het volgende:
Soms krijg je wel heel sterk de neiging om dit te doen:
Mjah,is wel een goede film. Er zijn wel betere natuurlijk, maar is het kijken wel waardquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wah vette scene! Is die film de moeite waard om te kijken of niet?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:13 schreef Yi-Long het volgende:
Soms krijg je wel heel sterk de neiging om dit te doen:
Veuls te hard, je bracht hiermee het leven van je vriendin en haar ongeboren kind in gevaar! Egoïst !quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:20 schreef P.Netratie het volgende:
Ik rijd ongeveer 125 km/u
Als dit figuur respect had gehad voor anderen, dan was hij niet de weg op gegaan........quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:31 schreef devl1nsect het volgende:
Dus iemand ziet je niet op de snelweg en omdat hij oud is, mag hij gelijk gecremeerd worden?
Waarschijnlijk wenste die ouwe gek jou en je vriendin een miskraam toe.![]()
Respect
Als jij respect had voor anderen en voor je ongeboren kind, was je niet de weg op gegaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:15 schreef P.Netratie het volgende:
[..]
Als dit figuur respect had gehad voor anderen, dan was hij niet de weg op gegaan........
Dat zijn vaak ook nog eens dezelfde mensen die besluiten om OOK op zaterdagmiddag de stad in te gaan, of boodschappen te doenquote:
Je bent zo te horen nog nooit op 2e Paasdag op de snelweg geweest?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zijn vaak ook nog eens dezelfde mensen die besluiten om OOK op zaterdagmiddag de stad in te gaan, of boodschappen te doenStelletje fucking aso's!
Gisteren nog vanuit Alkmaar naar Eindhoven. Gelukkig geen files gehad, maar meer dan genoeg idioten tegengekomen onderweg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je bent zo te horen nog nooit op 2e Paasdag op de snelweg geweest?
" Heel de wereld ziet het verkeerd behalve ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gisteren nog vanuit Alkmaar naar Eindhoven. Gelukkig geen files gehad, maar meer dan genoeg idioten tegengekomen onderweg.
Begrijpend lezen is een onbekend begrip voor je!?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
" Heel de wereld ziet het verkeerd behalve ik"
Of voor jouquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een onbekend begrip voor je!?
Lezen terwijl je midden tussen oude dwazen met sleurhut of camper zit?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een onbekend begrip voor je!?
Wen er maar alvast aan, er komen er steeds meer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:19 schreef deepart het volgende:
Oma's die zonder kijken de straat op lopen, mensen die de "rechts heeft voorrang" regel compleet vergeten zijn, en niet te vergeten de "ik heb toch vakantie dus geniet ik op de meest linkse baan met 75 waar je 100 mag van dit prachtige uitzicht"
STERF!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |