Ik begrijp niet hoe je het gedaan hebt, maar ik moet erom lachen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:30 schreef Uro het volgende:
Zojuist had ik behoefde aan een heerlijk kopje thee. Dus ik heb een beetje water gekookt en een smaakje uitgekozen. Zij het niet dat ik een ongelooflijke kut-hippie ben en dat ik mijn thee met een stalen bolletje zet (foto niet bijgesloten). Flikkert dat bolletje tijdens het trekken (nee niet zo) open in mijn kopje met als resultaat:
[ afbeelding ]
Klacht: lijkt me duidelijk;
Subklacht: Morgen vroeg op;
Tegenklacht: Pasen is gelukkig weer voorbij!
Niet zulke zeefjes (dat zou nogal dom zijn namelijk).quote:
Je kunt ze gebruiken om onder andere thee mee te zetten of om lauriersblaadjes in de soep te hangen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die heb ik ook, geen idee wat ik ermee moet alleen.
Aha, die heb ik dus niet nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:51 schreef Uro het volgende:
[..]
Je kunt ze gebruiken om onder andere thee mee te zetten of om lauriersblaadjes in de soep te hangen.
De thee die ze in zo'n zakje stoppen is van veel slechtere kwaliteit. Hoewel die piramidedingen nog wel te doen zijn maar daar zit dan ook losse thee in en geen theegruis zoals in de normale zakjes.quote:Op maandag 13 april 2009 23:15 schreef Topspin het volgende:
Ik drink alleen thee uit theezakjes, en jah soms valt het papiertje waar je mee moet dempen in de kop maar die is makkelijk eruit te halen. Snap mensen niet die thee zetten op complexe manieren terwijl je met een theezakje de beste thee kunt zetten op een eenvoudige manier.
Dan kom ik in de winkel soms de meest complexe hulpmiddelen tegen om een kopje thee te zetten en dan vraag ik me af. What's the intention of this?
Inderdaad. Thee in theezakjes is totaal niet lekker in vergelijking met losse thee. Hoewel ik eigenlijk geen thee maar infusie (kruidenthee) drink. Het is ook een stuk goedkoper dan theezakjes en je heb veel grotere hoeveelheden in één keer dus je hoeft niet elke week naar de winkel als je veel thee drink. Daarnaast is er veel meer keuze als je kruidenthee drinkt want bijvoorbeeld valeriaanthee zul je niet snel vinden in de supermarkt. En ten slotte kun je de thee zo sterk maken als je zelf wil (dit heeft in het geval van brandnetelthee wel een nadelig effect: het werkt namelijk laxerend).quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De thee die ze in zo'n zakje stoppen is van veel slechtere kwaliteit. Hoewel die piramidedingen nog wel te doen zijn maar daar zit dan ook losse thee in en geen theegruis zoals in de normale zakjes.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:57 schreef hoerezooi het volgende:
wtf waarom nietg gewoon het theezaktje in je thee gooien ipv zon gay netje te gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |