ik sta na twee jaar 670k in de min.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen terugverdienen en winst maken. Maar iedereen pakt toch wel minstens een twee pulls die een 150k waard zijn plus nog wat spul wat misschien 40k waard is. Dan kom je zo aan de 320k en iedereen zal wel eens een keer een uitschieter er tussen hebben, de één wat meer dan de ander.
Gedaanquote:Op woensdag 15 april 2009 11:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Per week dus.
Dan gewoon beginnen met 3 scouts.
Als het goed is staat er een linkje bij elke naam waar je alle instellingen kan veranderen. Als dat nog niet zo is, komt dat er morgen te staan (ze zijn nu onderweg om te gaan scouten in het gebied wat staat aangegeven).quote:Op woensdag 15 april 2009 11:16 schreef Puala het volgende:
Euhm, nog 1 vraagje. Die michael Berende zoekt naar keepers, maar dat wil ik niet?![]()
En ergens wil ik ook geen verdedigers
* Puala gaat zoekenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als het goed is staat er een linkje bij elke naam waar je alle instellingen kan veranderen.
Poeh, dan heb je inderdaad erg weinig geluk!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
ik sta na twee jaar 670k in de min..
En dat is inclusief moederclubgeld en dergelijke.
Ik heb gewoon nog nooit een 15 jarige uitstekend mogelijkheid gehad en dan gaat het gewoon niet zo hard. Tevens verkoop je het eerste seizoen sowieso niks, het tweede seizoen alleen als je meteen leuke spelers hebt gescout.
Er staat onder de scouts 'verander' en 'ontsla', verander moet je hebbenquote:
Dat komt dan denk ik morgen, want dat staat er nu in elk geval nog nietquote:Op woensdag 15 april 2009 11:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Er staat onder de scouts 'verander' en 'ontsla', verander moet je hebben
Die prutsers waren al in dat gebiedquote:Op woensdag 15 april 2009 11:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als het goed is staat er een linkje bij elke naam waar je alle instellingen kan veranderen. Als dat nog niet zo is, komt dat er morgen te staan (ze zijn nu onderweg om te gaan scouten in het gebied wat staat aangegeven).
Uitstekend in potentie heb ik ook nog niet gehad. Afgelopen maand wel een 17jr46 dgn goed, na 3 trainingen uitstekend def. En afgelopen week een 17jr 10 dagen goed, verwacht m deze week naar uitstekend.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Poeh, dan heb je inderdaad erg weinig geluk!![]()
Ik heb ook geen echte toppers gehad, eentje heeft na zijn pull 450k opgebracht, dat was het record. Maar ik heb toch wel een paar keer per seizoen spelers met een redelijk als hoofdskill en die leveren als ze nog jong zijn altijd wel tussen de één en twee ton op. Op de 15 jarige met in potentie uitstekend wacht ik ook nog!
Dat is ook helemaal niet misquote:Op woensdag 15 april 2009 11:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Uitstekend in potentie heb ik ook nog niet gehad. Afgelopen maand wel een 17jr46 dgn goed, na 3 trainingen uitstekend def. En afgelopen week een 17jr 10 dagen goed, verwacht m deze week naar uitstekend.
Teamnaam/id?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:02 schreef FutureWorld het volgende:
Na vorig seizoen te zijn gedegradeert vanuit VIII nu weer bovenaan in IX. Sta 8 punten los.
Nou, dat houdt ook niet over...quote:Björn Warnink [playerid=242196140]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 05-08-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 15-04-2009 (12/38), )
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 430 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Jawel!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:41 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Nou, dat houdt ook niet over...
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Uitstekend in potentie heb ik ook nog niet gehad. Afgelopen maand wel een 17jr46 dgn goed, na 3 trainingen uitstekend def. En afgelopen week een 17jr 10 dagen goed, verwacht m deze week naar uitstekend.
Als je in een competitie zit moet je wachten totdat die competitie is afgelopen. Daarna staat ergens een linkje met de mogelijkheid om de jeugdopleiding te sluiten.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:45 schreef augurkenkoning het volgende:
even twee noobvragen:
Hoe kan je weer stoppen met je jeugdteam? (meteen eerste seizoen gedaan. dom dom )
Ik las ergens dat als je geen goede trainer hebt, of als je zo laag speelt als ik (laagste) dat het dan geen zin heeft om te piccen. Klopt dat?
Ik ben ook pas net begonnenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:45 schreef augurkenkoning het volgende:
even twee noobvragen:
Hoe kan je weer stoppen met je jeugdteam? (meteen eerste seizoen gedaan. dom dom )
Ik las ergens dat als je geen goede trainer hebt, of als je zo laag speelt als ik (laagste) dat het dan geen zin heeft om te piccen. Klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |