abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68645896
flowerbox welkom en gefeliciteerd met jouw dreumes
Fake it till you make it...
  maandag 4 mei 2009 @ 09:54:57 #252
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68646547
Mijn dreumes is misschien toch iets minder driftig dan we dachten.. Mevrouw heeft een dubbele oorontsteking
Vorige week begon d'r ene oor te lopen.. en daarna steeds bij vlagen een loopoor, dus vanmorgen even naar de huisarts geweest. Loopoor is idd ontstoken en doorgebroken, andere oor ook ontstoken..
En wij maar denken dat ze zo huilde uit driftigheid en koppigheid Maar verder is ze ook niet ziek ofzo en ze greep ook niet naar d'r oortjes.
Nu net merkte ik voor het eerst pijn bij d'r.. bij het drinken liet ze de hele tijd los en moest huilen met zo'n verwrongen gezicht Nu met een paracetamol naar bed en vanmiddag wordt er AB bezorgd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68646549
Bedankt allemaal! Ik zal proberen me hier vaker te melden dan in het andere topic

Gelijk maar even een vraag er tegen aan gooien (die misschien niet eens echt hier hoort:) Krijgen jullie dreumesjes 's avonds nog steeds een flesje warme melk voor ze naar bed gaan of is het avondeten het laatste wat ze krijgen?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:56:48 #254
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68646579
Tijn krijgt zelfs nog steeds een fles voor hij naar bed gaat

Gewoon voor de lekker en een rust momentje aan het einde van de dag, vlak voor het slapen gaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:16:46 #255
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68647024
Agossie wat zielig voor je meisje ET. Hopelijk knapt ze snel op van de AB

Flowerbox welkom Vanaf dat Linde voldoende at bij het avondeten, zijn we gestopt met de fles. Dat ging erg goed. Als ze nou eens een keer wat minder at, werd ze in het begin nog wel eens wakker en dan kreeg ze gewoon een flesje. Inmiddels krijgt ze al een maand of 8 geen flesje meer volgens mij.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:16:53 #256
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68647026
flowerbox, gefeliciteerd met je dreumesje!

k_i_m, wel fijn dat het zo goed is bijgetrokken, maar jammer dat het niet helemaal goed is gekomen. ik moet zeggen, op de foto's van lilah zie ik nooit iets aan dr oortjes, maar dat kan aan mij liggen.
moet daar later nog iets aan gedaan worden? of kan het worden bedekt door leuk haar?

Gister pakte eli bijna iets af van een ander kindje! Bijna... we komen er wel!
oh, ik kan niet wachten om tegen eli te moeten zeggen "nee, niet afpakken, samen spelen"
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:29:40 #257
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68647362
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:16 schreef DaviniaHR het volgende:

k_i_m, wel fijn dat het zo goed is bijgetrokken, maar jammer dat het niet helemaal goed is gekomen. ik moet zeggen, op de foto's van lilah zie ik nooit iets aan dr oortjes, maar dat kan aan mij liggen.
moet daar later nog iets aan gedaan worden? of kan het worden bedekt door leuk haar?
Je ziet het zo ook niet, maar wel bijvoorbeeld als je twee staarten maakt, of een haarband opzet. Dat zit altijd scheef als je het precies achter haar oren doet. Als ze nu een bril zou moeten zou ze een bril met een kort en een langer pootje moeten. Het schijnt dat het bijtrekt als het hoofd weer bijna rond is, maar niemand geeft een garantie voor de stand van de oren, ook de helmenmaker niet. Ik weet niet of er wat aan te doen is, maar dat zou dan echt puur cosmetisch zijn dus dat staat niet bovenaan de prioriteitenlijst. En misschien trekt het wel bij in de loop der jaren...

Flowerbox, gefeliciteerd nog! . En E.T. beterschap met Nienke! Wat zielig zeg, twee ontstoken oren .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_68655040
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:55 schreef flowerbox het volgende:
Bedankt allemaal! Ik zal proberen me hier vaker te melden dan in het andere topic

Gelijk maar even een vraag er tegen aan gooien (die misschien niet eens echt hier hoort:) Krijgen jullie dreumesjes 's avonds nog steeds een flesje warme melk voor ze naar bed gaan of is het avondeten het laatste wat ze krijgen?
De meiden krijgen ook nog een flesje melk. Inderdaad voor een rustig en gezellig momentje!
  maandag 4 mei 2009 @ 14:29:27 #259
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68655150
Hier ook nog melk hoor! Om dezelfde reden.

K_P..waarom meld jij je hier zonder foto van het dynamische duo?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68655981
Ik sluit me aan bij KP en Memmel Jet zit dan ook zo lekker aan haar haren te frummelen met haar ogen al half dicht

Welkom Flowerbox!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_68656593
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:29 schreef Memmel het volgende:
Hier ook nog melk hoor! Om dezelfde reden.

K_P..waarom meld jij je hier zonder foto van het dynamische duo?
Hahaha!
Van welke activiteit blieft u een foto, mevr. Memmel ?
pi_68656872

Floor tijdens het uitreiken van het lintje van opa !
pi_68656998

Deze dame was er ook !
  maandag 4 mei 2009 @ 15:27:10 #264
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_68657134
Welkom Flowerbox!

Chris krijgt tegenwoordig een tuitbeker met thee, melk en honing voor het slapengaan. Maar een paar maanden geleden was dat ook nog lekker een flesje warme melk.
En na het drinken, loopt hij naar de keuken, gooit de tuitbeker in de gootsteen, en loopt door naar de gangdeur, waar hij wacht tot papa/mama de deur opendoet om naar boven te gaan
  maandag 4 mei 2009 @ 15:27:37 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68657156
Oh kijk ze nou toch! Wat een heerlijke meiden!

Sasha krijgt geen flesje 's avonds om de simpele reden dat hij hem gewoon niet hoeft. Hij heeft er echt totaal geen interesse in. Mss ook te kort op zijn eten. Hij krijgt tussen half 6 en 6 uur eten en gaat tussen half 7 en 7 uur naar bed.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:30:26 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_68657261
Ruben krijgt lang niet altijd meer een fles Maar als hij aangeeft dat hij er eentje wil, dan krijgt hij hem gewoon hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68657391
Mirte krijgt ook geen flesje meer 's avonds. Ze gaat eigenlijk na het avondeten en toetje rustig aan naar bed, dus om er dan na het eten ook nog een fles melk in te gieten is wat veel van het goede .
Maar ze krijgt ook al genoeg melkproducten binnen de rest van de dag.
Fake it till you make it...
  maandag 4 mei 2009 @ 16:32:20 #268
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68659772
Maken jullie Sasha nu ook niet meer wakker voor een late avondfles BE?

Stella hoeft hem ook niet meer na het eten. Dus weg ermee.

Oh, en ik ben zo blij van die opvolgmelk af te zijn joh. Scheelt toch veel geld en gedoe. En we zijn ook over op kruidvat luiers, supergrote pakken. Ideaal!
  maandag 4 mei 2009 @ 16:46:43 #269
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_68660415
Wij eten om half 6, maar Chris gaat vaak pas rond half 9 naar bed. Dan is zo'n warm buikje toch wel lekker.
pi_68661009
ET beterschap!!

Floor en Pien!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 4 mei 2009 @ 17:42:51 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68662474
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Maken jullie Sasha nu ook niet meer wakker voor een late avondfles BE?
Nee, heb ik nog wel een tijdje gedaan, ondanks dat het cb vond dat hij er wel al af kon, maar ik vond het zelf zo gezellig.
Maar op een gegeven moment duwde hij ook die weg en rolde hij zelfs van mij af om gewoon naast me op zij knietjes met zijn kontje omhoog verder te gaan slapen.
Helaas voor mij dus.

Nu staat hij zijn nek te verrekken met zijn neus bijna in de tv, Sesamstraat.
pi_68671206
Ik kreeg net een telefoontje van een collega van manny (ook moeder van een 2-ling, ook meisjes, alleen 2 jaar ouder...!) Ze komt morgen 12 ... IK HERHAAL 12 vuilniszakken met kleding brengen
  maandag 4 mei 2009 @ 22:12:54 #273
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68672208
12 ! Waar ga je dat allemaal laten?
Saartje
  maandag 4 mei 2009 @ 22:33:07 #274
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68673247
na het avondeten krijgt jen eigenlijk ook niets meer. Met warme melk hoef ik niet aan te komen, dat hoeft ze niet. Ze krijgt wel een flesje water mee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 4 mei 2009 @ 23:37:34 #275
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68676274
12 zakken kleding....jeumig!
Ik bedoelde idd een foto van de dames in hun Holland jurk. Wat een scheten!

Anna zit verstopt. Ze hing op de salontafel alsof ze weeen stond op te vangen. Uiteindelijk een keutel gekomen. Ze heeft een theelepel olijfolie op en morgen ga ik roosvicee lacto halen! Ik vind dat zo zielig!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')