Maar verder is ze ook niet ziek ofzo en ze greep ook niet naar d'r oortjes.
 Maar verder is ze ook niet ziek ofzo en ze greep ook niet naar d'r oortjes.  Nu met een paracetamol naar bed en vanmiddag wordt er AB bezorgd
 Nu met een paracetamol naar bed en vanmiddag wordt er AB bezorgd  

Ik zal proberen me hier vaker te melden dan in het andere topic
 Ik zal proberen me hier vaker te melden dan in het andere topic  

Vanaf dat Linde voldoende at bij het avondeten, zijn we gestopt met de fles. Dat ging erg goed. Als ze nou eens een keer wat minder at, werd ze in het begin nog wel eens wakker en dan kreeg ze gewoon een flesje. Inmiddels krijgt ze al een maand of 8 geen flesje meer volgens mij.
 Vanaf dat Linde voldoende at bij het avondeten, zijn we gestopt met de fles. Dat ging erg goed. Als ze nou eens een keer wat minder at, werd ze in het begin nog wel eens wakker en dan kreeg ze gewoon een flesje. Inmiddels krijgt ze al een maand of 8 geen flesje meer volgens mij.

Bijna... we komen er wel!
 Bijna... we komen er wel! 

Je ziet het zo ook niet, maar wel bijvoorbeeld als je twee staarten maakt, of een haarband opzet. Dat zit altijd scheef als je het precies achter haar oren doet. Als ze nu een bril zou moeten zou ze een bril met een kort en een langer pootje moeten. Het schijnt dat het bijtrekt als het hoofd weer bijna rond is, maar niemand geeft een garantie voor de stand van de oren, ook de helmenmaker niet. Ik weet niet of er wat aan te doen is, maar dat zou dan echt puur cosmetisch zijn dus dat staat niet bovenaan de prioriteitenlijst. En misschien trekt het wel bij in de loop der jaren...quote:Op maandag 4 mei 2009 10:16 schreef DaviniaHR het volgende:
k_i_m, wel fijn dat het zo goed is bijgetrokken, maar jammer dat het niet helemaal goed is gekomen. ik moet zeggen, op de foto's van lilah zie ik nooit iets aan dr oortjes, maar dat kan aan mij liggen.
moet daar later nog iets aan gedaan worden? of kan het worden bedekt door leuk haar?
 . En E.T. beterschap met Nienke! Wat zielig zeg, twee ontstoken oren
. En E.T. beterschap met Nienke! Wat zielig zeg, twee ontstoken oren  .
.

De meiden krijgen ook nog een flesje melk. Inderdaad voor een rustig en gezellig momentje!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:55 schreef flowerbox het volgende:
Bedankt allemaal!Ik zal proberen me hier vaker te melden dan in het andere topic

Gelijk maar even een vraag er tegen aan gooien (die misschien niet eens echt hier hoort:) Krijgen jullie dreumesjes 's avonds nog steeds een flesje warme melk voor ze naar bed gaan of is het avondeten het laatste wat ze krijgen?

Jet zit dan ook zo lekker aan haar haren te frummelen met haar ogen al half dicht
 Jet zit dan ook zo lekker aan haar haren te frummelen met haar ogen al half dicht   

Hahaha!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:29 schreef Memmel het volgende:
Hier ook nog melk hoor! Om dezelfde reden.
K_P..waarom meld jij je hier zonder foto van het dynamische duo?

Wat een heerlijke meiden!
 Wat een heerlijke meiden! 

Maar als hij aangeeft dat hij er eentje wil, dan krijgt hij hem gewoon hoor
 Maar als hij aangeeft dat hij er eentje wil, dan krijgt hij hem gewoon hoor  

.
. 

en gedoe. En we zijn ook over op kruidvat luiers, supergrote pakken. Ideaal!
  en gedoe. En we zijn ook over op kruidvat luiers, supergrote pakken. Ideaal!

Nee, heb ik nog wel een tijdje gedaan, ondanks dat het cb vond dat hij er wel al af kon, maar ik vond het zelf zo gezellig.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Maken jullie Sasha nu ook niet meer wakker voor een late avondfles BE?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |