Dit is dus een oud metalprojectje van Ice-T. Geweldig! Het is zwaar slecht opgenomen, maar desondanks klinkt het fantastisch! Genoeg fuck (you's), ho's, muthafucka's, niggas en andere nasty shit voor de echte liefhebber!
Enkele songs:
- Smoked Pork (waarin ze een copper omleggen)
- KKK Bitch
- Evil Dick (over Ice's "evil dick")
- Momma's Gonna Die Tonight (waarin 'ie z'n moeder verbrandt)
Dat hier nog geen topic over is!
Waar zijn de voor- of tegenstanders?
"this next record is dedicated to some personal friends of mine, the LAPD. For every cop that has ever taken advantage of somebody, beat 'm down or hurt 'm, because they had long hair, listened to the wrong kind of music. rong color, whatever they thought was the reason to do it. For everyone of those fuckin' police, i like to take one of them pigs out on this parking-lot and shoot them in their motherfuckin' face."
Lekker brute muziek
ten tijde van het uitkomen vond ik het leuk, nu heb ik zoiets.. wat ongelofelijk fücking baggerslecht.
quote:Da's Hey Joe, van....*tromgeroffel*.....Jimi Hendrix
Op maandag 08 april 2002 23:01 schreef Manono het volgende:
Mijn vorige vriendje draaide altijd -hoe heet dat nummer- 'I shot my woman down, yes I shot her, shot her down to the ground' in de versie van IceT. Ben er niet zo dol op. Wel lullig dattie nu zelf onder de groene zoden ligt
quote:Ja, maar in de versie van Ice-T?
Op maandag 08 april 2002 23:28 schreef Elegy het volgende:[..]
Da's Hey Joe, van....*tromgeroffel*.....Jimi Hendrix
quote:ja, staat op het 2e Body Count album, Born Dead.
Op maandag 08 april 2002 23:30 schreef D.Rose het volgende:[..]
Ja, maar in de versie van Ice-T?
maare 100% tukker, zo slecht is dat 1e album niet opgenomen hoor.
quote:
Could you tell me what your job is ? COP: Right now my job is eating these donuts or...hey wait a minute, aren`t you..*BOOM*-*BOOM*-*BOOM*....yea..
quote:Hij bedoelt eigenlijk 'Hey Pete' van Type O Negative
Op maandag 08 april 2002 23:30 schreef D.Rose het volgende:[..]
Ja, maar in de versie van Ice-T?
Vond het toen wel lekker raggen geloof ik!
quote:Erg herkenbaar in mijn vriendengroep.
Op maandag 8 april 2002 22:56 schreef Matjo het volgende:
ik vind Body Count - The Winner Loses toch zeker wel een goed nr. hoor!?!?!?!
Dat is opzich ook wel te begrijpen. BodyCount viel toch vooral op door hun extreem agressieve teksten. Daarvoor was dat alleen te horen bij de Geto Boys en NWA, maar de hele hiphop stroming was toen nog zeer klein. Pas toen Ice-T er in een rockformatie mee begon schrokken een hoop mensen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:46 schreef Kptelmo het volgende:
Op zich een heel lekker album om te luisteren. Ik vind het alleen jammer de topicstarter ( zo'n 2 jaar geleden dan ) de minder interessante nummers noemt. Het lijkt mij dat hij toch vooral kickt op groffe opmerkingen en "schokkende" zaken.
Mijn favo's zijn dan toch eerder : Body Count en There goes the neighbourhood.
bedoel je niet Disorder? Maar dat is van Slayer met Ice-T, niet Body Count.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:31 schreef DaveM het volgende:
Verder vond ik die samenwerking met Slayer erg geslaagd (war heet dat nr geloof ik).
je hebt 2x gelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
bedoel je niet Disorder? Maar dat is van Slayer met Ice-T, niet Body Count.
nee daarin vermoord peter zijn vriendin met een bijl :pquote:Op dinsdag 9 april 2002 13:57 schreef Pardonlul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |