quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:01 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja die zijn echt belachelijk irritant, die sterren. ik ben nog nooit zovaak achter elkaar geraakt als jij, maar een keer of 6 gooien ze meestal wel.
Na perforatie met 21 stukken ijzer wil ik ook wel de pijp aan Maarten geven. Jezus had per slot van rekening ook maar 1 spijker per ledemaat, volgens de plaatjes, en dat werd hem ook al gauw teveel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:01 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja die zijn echt belachelijk irritant, die sterren. ik ben nog nooit zovaak achter elkaar geraakt als jij, maar een keer of 6 gooien ze meestal wel.
Wat is eigenlijk het voordeel van zo'n clan?quote:Op maandag 13 april 2009 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
Fok!² clan: http://mybrute.com/team/740
Vermeld even dat je er in wilt
En ik dacht al hip te zijn met een beer, jij hebt er nog twee honden bij ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Muahahhaha! Kom maar op!
LOLLERPWNBRUTE lust jullie rauw!
Het is klik en wacht af.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:34 schreef uppie83 het volgende:
meld...
heb me gemeld bij fok2 clan
snap er nog weinig van... heb je zelf nog wat in te brengen bij de gevechten of is het klik en wacht af?
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:20 schreef Bierbroeder het volgende:
Wat een klote diefhttp://bierbroeder.mybrute.com/fight/70209466
Zonder die beer en die 2 honden zou ik ook maar heel weinig lollerpwnen moet ik eerlijk toegeven.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En ik dacht al hip te zijn met een beer, jij hebt er nog twee honden bij ook.
Ik heb mezelf er ook regelmatig over verbaasd ja...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
....en dat is verrassend verslavend.
Je hoopt elke keer gewoon een goeie skill of wapen te krijgen. Dat is waarom het "spannend" blijftquote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er ook regelmatig over verbaasd ja...
Klopt inderdaad ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:32 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je hoopt elke keer gewoon een goeie skill of wapen te krijgen. Dat is waarom het "spannend" blijft
Ik ben aan het einde van level 9, kan eventueel wel een derde clan maken, maar ik zit al in de eerste die ik eigenlijk niet uit wil...quote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef ErikN het volgende:
[..]
Moet je toch eerst level 10 zijn?? In mijn tempo duurt dat nog wel een week...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |