nee echtquote:Op maandag 13 april 2009 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar jij hebt een UI van een fucking haai_! gast
Godver, neuken?quote:Op maandag 13 april 2009 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou oke ook maar een foto van mij dan.
[ afbeelding ]
Ja ik heb me net nieuwe tanden laten aanmeten.
Ik heb dat als ik Oasis hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik prik nog liever mijn trommelvliezen door met een gloeiend hete breinaald dan vrijwillig naar de stem van die azijnpisser te luisteren
Heeft hij jou ook geregeld?quote:Op maandag 13 april 2009 23:50 schreef gers het volgende:
NG is echt een baas hij husselt heel veel chicks
begrijpelijkquote:
Nou, dat valt ook wel meequote:Op maandag 13 april 2009 23:50 schreef gers het volgende:
NG is echt een baas hij husselt heel veel chicks
quote:Op maandag 13 april 2009 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 5 centimeter boven een stuk bamboe gaat zitten en niet meer weg kan komen.
Waar heb jij het over?quote:
De ''cover'' doet idd niet onder aan het origineel,ze zijn beiden erg fijnquote:Op maandag 13 april 2009 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man ik had net proximo opgezet maar dat was hem niet toen ff lizzard aan, blijft een lekker nrtje btw
welke randdebiel heeft er een koe losgelaten in die studioquote:
Waar je woont, is dat zo ingewikkeldquote:
ik had het over lizzard, maar goed mauro picotto heeft sowieso wel lekkere nrs gemaakt, zal eens kijken of ik die cd kan vinden tussen de andere 600quote:Op maandag 13 april 2009 23:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
De ''cover'' doet idd niet onder aan het origineel,ze zijn beiden erg fijn![]()
[..]
welke randdebiel heeft er een koe losgelaten in die studio
Waarom Zoetermeer, retard?quote:Op maandag 13 april 2009 23:54 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Waar je woont, is dat zo ingewikkeld
spinalquote:
dat zei wd toch? 17 en zoetermeer nog ietsquote:
quote:
Is er al een medicijn voor?quote:Op maandag 13 april 2009 23:59 schreef Emimich het volgende:
Waarom mag je op FOK niet meer zeggen dat je homoseksualiteit een ziekte vindt?
het is toch een geestesziekte ?quote:Op maandag 13 april 2009 23:59 schreef Emimich het volgende:
Nou, niet dus.quote:Op maandag 13 april 2009 23:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat zei wd toch? 17 en zoetermeer nog iets
[..]
quote:Op maandag 13 april 2009 23:59 schreef Emimich het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |