Je bent tegenwoordig glad geschoren?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:44 schreef Stali het volgende:
Gniffel...blijkbaar moet ik mijn fotoboek eens updaten. Maar die baard... lijk me wel tof om een beetje in mijn baard te kriebelen. Kom ik nog eens intellectueel over misschien.,
Neuh, daar doe ik niet aan uit angst voor weer hydradenitis. Ik heb een streepje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig glad geschoren?
Wat is precies je vraag? Wat moet ik precies nader verklaren?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Neuh, daar doe ik niet aan uit angst voor weer hydradenitis. Ik heb een streepje.
Maar verklaar je eens nader?
Je schrijft hier o.a. dat ik een baard heb. Mag je best even toelichten toch.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is precies je vraag? Wat moet ik precies nader verklaren?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Je schrijft hier o.a. dat ik een baard heb. Mag je best even toelichten toch.
Ieder mens heeft een blinde vlek, zo ik ook uiteraard. Maar een blinde vlek met een sik anno 2005 mag je best even toelichten toch.

Newsflash: je bent een vrouw.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik kwam vorig jaar wederom tot deze wanhoopdaad omdat ik er godsgruwelijk de schijt aan kreeg om 180 x per dag mijn haar uit mijn gezicht te wapperen en omdat ik haar heb dat de ene helft van de maand zit zoals ik het wil en de andere helft van de maand niet. Het krult niet, maar is ook niet stijl. Als ik wil dat het krult krult het niet en als ik het stijl wil zit er slag in. Iedere dag wassen en minstens een uur moeten drogen en dagelijks dat gedoe met een fohn omdat het anders niet droogde of alle kanten op stond of juist slap naar beneden hing. Naaaahhhh, ik kom wel weg met een kort koppie. Nu bespaar ik me een hoop tijd en ergernis wat mijn PMS en ochtendhumeur weer verminderd. Per saldo heeft iedereen hier voordeel bij.
Ik probeer m'n playerskills altijd een beetje ongebruikt te laten op fok, maar soms kan ik het toch niet laten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:58 schreef OldJeller het volgende:
Die Duck maakt de meisjes weer gek! ()
Dat meen je toch niet? Ik heb het me ook lang geleden laten aansmeren. Maar je gaat hier toch niet vertellen dat het korte haar zo makkelijk is he? Want zo te zien zet je het ook nog regelmatig in de spoeling.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik kwam vorig jaar wederom tot deze wanhoopdaad omdat ik er godsgruwelijk de schijt aan kreeg om 180 x per dag mijn haar uit mijn gezicht te wapperen en omdat ik haar heb dat de ene helft van de maand zit zoals ik het wil en de andere helft van de maand niet. Het krult niet, maar is ook niet stijl. Als ik wil dat het krult krult het niet en als ik het stijl wil zit er slag in. Iedere dag wassen en minstens een uur moeten drogen en dagelijks dat gedoe met een fohn omdat het anders niet droogde of alle kanten op stond of juist slap naar beneden hing. Naaaahhhh, ik kom wel weg met een kort koppie. Nu bespaar ik me een hoop tijd en ergernis wat mijn PMS en ochtendhumeur weer verminderd. Per saldo heeft iedereen hier voordeel bij.
@Stali, ik was daar in Zuid Afrika bij mijn familie daar traditioneel maisbier, umqomboti, aan het maken. Omdat het om bier voor een offermaaltijd ging moest ik me bedekken, zoals de traditie voorschrijft. Is wel al een paar jaar geleden.
Heks!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit je eigen fotoboek
Ik verf mijn haar gewoon eens per maand. Knippen en verven doe ik meestal zelf. Het kost me geen 5 minuten per dag maar ik ben ook wel redelijk handig met haar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? Ik heb het me ook lang geleden laten aansmeren. Maar je gaat hier toch niet vertellen dat het korte haar zo makkelijk is he? Want zo te zien zet je het ook nog regelmatig in de spoeling.
Ik ben zelf blij dat ik het weer lang heb. Ik frot het gewoon in een knotje als ik weer eens te laat ben.
Leuke foto's heb je trouwens. Kom je daar zelf vandaan? En dat prachtjong, is dat je kuiken?
Als ik teveel doorvraag moet je het maar zeggen hoor.
Lucky you!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik verf mijn haar gewoon eens per maand. Knippen en verven doe ik meestal zelf. Het kost me geen 5 minuten per dag maar ik ben ook wel redelijk handig met haar.
Ik kom er niet vandaan, maar dat kuiken van mij (echt wel een half haantje tegenwoordig) is half Zuid-Afrikaans.Vragen mag hoor. Heb ik geen problemen mee.
Maar nu sleept die gekke nepperd van me waar ik zuinig op ben me (aan mijn oren) mee naar boven
Ja, ik ga natuurlijk niet zeggen dat je het goed staat, als alpha male zijnde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Heks!
Toen was ik nog levend, vrij en vrolijk.
Dat is inmiddels dus nog maar een dun streepje..
Je bent het dus eens met de user dat de man op die foto niet aantrekkelijk is en met deze post geef je eigenlijk ook aan dat je het hiermee eens bent:quote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef nokwanda het volgende:
Misschien is ie gewoon heel erg aardig en geestig en intelligent
Dus dat vrouwen met kort haar minder aantrekkelijk zijn dan lang haar. Het topic gaat immers over uiterlijk.quote:Voor de vrouwen die geloven dat pittige vlotte kapseltjes cool zijn, hier is de mannelijke tegenhanger
Jep. Doe er wat aan of maak ruimte voor de volgende vrouw van m'n levenquote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef kraaksandaal het volgende:
Mannen zijn beperkte wezens met teveel noten op hun zang.Wat te weinig of teveel haar op bepaalde plek en ze gaan al flippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |