abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68093755
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:44 schreef Stali het volgende:
Gniffel...blijkbaar moet ik mijn fotoboek eens updaten. Maar die baard... lijk me wel tof om een beetje in mijn baard te kriebelen. Kom ik nog eens intellectueel over misschien. ,
Je bent tegenwoordig glad geschoren?
pi_68093848
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je bent tegenwoordig glad geschoren?
Neuh, daar doe ik niet aan uit angst voor weer hydradenitis. Ik heb een streepje.
Maar verklaar je eens nader?
pi_68093875
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:50 schreef Stali het volgende:

[..]

Neuh, daar doe ik niet aan uit angst voor weer hydradenitis. Ik heb een streepje.
Maar verklaar je eens nader?
Wat is precies je vraag? Wat moet ik precies nader verklaren?
pi_68093898
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:52 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat is precies je vraag? Wat moet ik precies nader verklaren?
Je schrijft hier o.a. dat ik een baard heb. Mag je best even toelichten toch.
Ieder mens heeft een blinde vlek, zo ik ook uiteraard. Maar een blinde vlek met een sik anno 2005 mag je best even toelichten toch.
pi_68093949
Die Duck maakt de meisjes weer gek! ( )
pi_68093972
Vind je het gek? Die hoeren zijn vaak ook al 50+
pi_68094023
Ik kwam vorig jaar wederom tot deze wanhoopdaad omdat ik er godsgruwelijk de schijt aan kreeg om 180 x per dag mijn haar uit mijn gezicht te wapperen en omdat ik haar heb dat de ene helft van de maand zit zoals ik het wil en de andere helft van de maand niet. Het krult niet, maar is ook niet stijl. Als ik wil dat het krult krult het niet en als ik het stijl wil zit er slag in. Iedere dag wassen en minstens een uur moeten drogen en dagelijks dat gedoe met een fohn omdat het anders niet droogde of alle kanten op stond of juist slap naar beneden hing. Naaaahhhh, ik kom wel weg met een kort koppie. Nu bespaar ik me een hoop tijd en ergernis wat mijn PMS en ochtendhumeur weer verminderd. Per saldo heeft iedereen hier voordeel bij.

@Stali, ik was daar in Zuid Afrika bij mijn familie daar traditioneel maisbier, umqomboti, aan het maken. Omdat het om bier voor een offermaaltijd ging moest ik me bedekken, zoals de traditie voorschrijft. Is wel al een paar jaar geleden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_68094032
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:54 schreef Stali het volgende:

[..]

Je schrijft hier o.a. dat ik een baard heb. Mag je best even toelichten toch.
Ieder mens heeft een blinde vlek, zo ik ook uiteraard. Maar een blinde vlek met een sik anno 2005 mag je best even toelichten toch.

Uit je eigen fotoboek
pi_68094060
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 01:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik kwam vorig jaar wederom tot deze wanhoopdaad omdat ik er godsgruwelijk de schijt aan kreeg om 180 x per dag mijn haar uit mijn gezicht te wapperen en omdat ik haar heb dat de ene helft van de maand zit zoals ik het wil en de andere helft van de maand niet. Het krult niet, maar is ook niet stijl. Als ik wil dat het krult krult het niet en als ik het stijl wil zit er slag in. Iedere dag wassen en minstens een uur moeten drogen en dagelijks dat gedoe met een fohn omdat het anders niet droogde of alle kanten op stond of juist slap naar beneden hing. Naaaahhhh, ik kom wel weg met een kort koppie. Nu bespaar ik me een hoop tijd en ergernis wat mijn PMS en ochtendhumeur weer verminderd. Per saldo heeft iedereen hier voordeel bij.
Newsflash: je bent een vrouw.
Ook de man heeft zo z'n rituelen (scheren, etc.)

Loop niet weg voor wie je bent..
pi_68094071
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:58 schreef OldJeller het volgende:
Die Duck maakt de meisjes weer gek! ( )
Ik probeer m'n playerskills altijd een beetje ongebruikt te laten op fok, maar soms kan ik het toch niet laten.
pi_68094145
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 01:03 schreef nokwanda het volgende:

@Stali, ik was daar in Zuid Afrika bij mijn familie daar traditioneel maisbier, umqomboti, aan het maken. Omdat het om bier voor een offermaaltijd ging moest ik me bedekken, zoals de traditie voorschrijft. Is wel al een paar jaar geleden.
Dat meen je toch niet? Ik heb het me ook lang geleden laten aansmeren. Maar je gaat hier toch niet vertellen dat het korte haar zo makkelijk is he? Want zo te zien zet je het ook nog regelmatig in de spoeling.
Ik ben zelf blij dat ik het weer lang heb. Ik frot het gewoon in een knotje als ik weer eens te laat ben.

Leuke foto's heb je trouwens. Kom je daar zelf vandaan? En dat prachtjong, is dat je kuiken?
Als ik teveel doorvraag moet je het maar zeggen hoor.
pi_68094182
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 01:04 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Uit je eigen fotoboek
Heks!
Toen was ik nog levend, vrij en vrolijk.
Dat is inmiddels dus nog maar een dun streepje. .
pi_68094221
Nu ga ik nog even een nr uit mijn doopceel draaien en dan heel snel slapen.

Trusten.
pi_68094614
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 01:11 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet? Ik heb het me ook lang geleden laten aansmeren. Maar je gaat hier toch niet vertellen dat het korte haar zo makkelijk is he? Want zo te zien zet je het ook nog regelmatig in de spoeling.
Ik ben zelf blij dat ik het weer lang heb. Ik frot het gewoon in een knotje als ik weer eens te laat ben.

Leuke foto's heb je trouwens. Kom je daar zelf vandaan? En dat prachtjong, is dat je kuiken?
Als ik teveel doorvraag moet je het maar zeggen hoor.
Ik verf mijn haar gewoon eens per maand. Knippen en verven doe ik meestal zelf. Het kost me geen 5 minuten per dag maar ik ben ook wel redelijk handig met haar.
Ik kom er niet vandaan, maar dat kuiken van mij (echt wel een half haantje tegenwoordig) is half Zuid-Afrikaans. Vragen mag hoor. Heb ik geen problemen mee.
Maar nu sleept die gekke nepperd van me waar ik zuinig op ben me (aan mijn oren) mee naar boven
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68094702
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 01:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik verf mijn haar gewoon eens per maand. Knippen en verven doe ik meestal zelf. Het kost me geen 5 minuten per dag maar ik ben ook wel redelijk handig met haar.
Ik kom er niet vandaan, maar dat kuiken van mij (echt wel een half haantje tegenwoordig) is half Zuid-Afrikaans. Vragen mag hoor. Heb ik geen problemen mee.
Maar nu sleept die gekke nepperd van me waar ik zuinig op ben me (aan mijn oren) mee naar boven
Lucky you!
Zit ik hier een beetje mooi met hoop haren te zijn... die kerel komt echt niet naar boven he.

Slaap lekker. En nu ga ik ook en echt! Ga hier morgen flinke spijt van krijgen.
pi_68097955
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 01:14 schreef Stali het volgende:

[..]

Heks!
Toen was ik nog levend, vrij en vrolijk.
Dat is inmiddels dus nog maar een dun streepje. .
Ja, ik ga natuurlijk niet zeggen dat je het goed staat, als alpha male zijnde.
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:34:09 #292
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_68115141
Dit heb ik dus altijd geweten, mooi dat het nu ook eens schetenwappelijk bevestigd wordt. Ik erger me al jaren dood aan die onzijdigen van middelbare leeftijd met diezelfde bril en hetzelfde korte rattenkapsel.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_68116772
Toch een hylarisch topic over geweest
Vrouwen met een pittig kort kapsel
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_68118879
Er is maar één ding erger dan een vrouw met een pittig kort kapsel en dat is een vrouw met een bierbuik en een pittig kort kapsel.
pi_68178294
Voor de vrouwen die geloven dat pittige vlotte kapseltjes cool zijn, hier is de mannelijke tegenhanger, ook niet zo aantrekkelijk!

pi_68179480
Misschien is ie gewoon heel erg aardig en geestig en intelligent
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68179615
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef nokwanda het volgende:
Misschien is ie gewoon heel erg aardig en geestig en intelligent
Je bent het dus eens met de user dat de man op die foto niet aantrekkelijk is en met deze post geef je eigenlijk ook aan dat je het hiermee eens bent:
quote:
Voor de vrouwen die geloven dat pittige vlotte kapseltjes cool zijn, hier is de mannelijke tegenhanger
Dus dat vrouwen met kort haar minder aantrekkelijk zijn dan lang haar. Het topic gaat immers over uiterlijk.
pi_68181591
Het zal voor veel mannen ongetwijfeld minder aantrekkelijk zijn. Gelukkig hangt niet alles daarvan af. Waar ik het niet me eens ben is dat kortgeknipte vrouwen minder geil zouden zijn. Mannen kunnen het uiterlijk minder geil vinden, maar het kan best zijn dat die dames 24/7 lopen te soppen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68183293
Mannen zijn beperkte wezens met teveel noten op hun zang. Wat te weinig of teveel haar op bepaalde plek en ze gaan al flippen.
***** Kraak.....
  zondag 19 april 2009 @ 21:38:05 #300
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68184461
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef kraaksandaal het volgende:
Mannen zijn beperkte wezens met teveel noten op hun zang. Wat te weinig of teveel haar op bepaalde plek en ze gaan al flippen.
Jep. Doe er wat aan of maak ruimte voor de volgende vrouw van m'n leven
Intelligent, but fucked up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')