abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68020154
Hoe die wijven reageren zeg!

"Verbazend, verbazend!"
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:43:52 #227
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_68021008
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Drie keer raden waar de mannen van die vrouwen met een pittig kapsel zo nu en dan even langsgaan.
Ghehe, pittige stelling. Maar het is toch zeker niet zo dat dit voor elke vrouw geldt (heeft Rihanna nu ook geen zin meer in seks omdat Chris Brown haar de hersens in sloeg), toch?
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
pi_68021090
het is een variatie op Simson, denk ik.
pi_68022079
quote:
Jee, Tinneke, wat heftig.

Gelukkig is mijn man niet zo oppervlakkig dat het zal afhangen van de haarlengte, denk ik toch. Dat kan toch niet waar zijn. Nu ik erover nadenk, al mijn vriendinnen en ook andere moeders hebben kort haar. Ja, op 1 moeder na, maar die valt sowieso altijd een beetje buiten de boot omdat ze zich altijd een beetje uitsloverig gedraagt.
"Dat kan toch niet waar zijn?!?!"

Heuh, jawel, mannen zullen zich eerder aangetrokken voelen tot de meer vrouwelijk uitziende vrouw. Bij mij op het werk hebben we bijvoorbeeld een vrouw van midden in de 30 met een goed figuur en ook een leuk gezichtje. Eerst had ze mooi blond haar wat ze meestal in een staart droeg en kreeg ze altijd veel aandacht, nu ze het kort en rood heeft (en er ook niet bijster veel moeite in lijkt te steken) is dat echt dramatisch verminderd.

Een andere vrouw van een jaar of 10 ouder, veel minder figuur en een veel oudere kop maar mét prachtig lang haar en voor de rest een zeer vrouwelijke uitstraling is echter nog steeds het lievelingetje van veel mannen. Rara hoe zou dat toch komen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68024005
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heuh, jawel, mannen zullen zich eerder aangetrokken voelen tot de meer vrouwelijk uitziende vrouw. Bij mij op het werk hebben we bijvoorbeeld een vrouw van midden in de 30 met een goed figuur en ook een leuk gezichtje. Eerst had ze mooi blond haar wat ze meestal in een staart droeg en kreeg ze altijd veel aandacht, nu ze het kort en rood heeft (en er ook niet bijster veel moeite in lijkt te steken) is dat echt dramatisch verminderd.

Een andere vrouw van een jaar of 10 ouder, veel minder figuur en een veel oudere kop maar mét prachtig lang haar en voor de rest een zeer vrouwelijke uitstraling is echter nog steeds het lievelingetje van veel mannen. Rara hoe zou dat toch komen?
Tja, als puntje bij paaltje komt zien mannen (incl mezelf) toch liever een lekker hoerig wijf dan een politiek correcte carrierejaagster met een powerkapsel
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_68025001
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Machiavelli. het volgende:

[..]

Ghehe, pittige stelling. Maar het is toch zeker niet zo dat dit voor elke vrouw geldt (heeft Rihanna nu ook geen zin meer in seks omdat Chris Brown haar de hersens in sloeg), toch?
Natuurlijk is dat niet zo. In de sociale wetenschappen vind je überhaupt niet van dergelijke deterministische verbanden, er is hooguit sprake van een behoorlijke statistische correlatie. Er is weliswaar een correlatie tussen seksuele aantrekkingskracht en haarlengte, maar er zijn natuurlijk veel meer factoren die een rol spelen. Bij gezichtskenmerken is over het algemeen symmetrie de meest significante factor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_68029956
tvp
  woensdag 15 april 2009 @ 16:15:29 #233
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_68042873
Grappig onderzoek en ook wel waar. Een vrouw met kort haar is gewoon niet aantrekkelijk, een vrouw met lang haar daarentegen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_68043038
Net de tondeuse maar weer eens over mijn hoofd gehaald en de knalrode verf erin gedaan en sms mijn vriendje net dat ik hartstikke geil ben
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_68043368
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef nokwanda het volgende:
Net de tondeuse maar weer eens over mijn hoofd gehaald en de knalrode verf erin gedaan en sms mijn vriendje net dat ik hartstikke geil ben
Wat zal hij schrikken als hij thuiskomt.
pi_68043711
quote:
Dat is net zoiets als je vriend smsen dat er een lekker koud biertje klaarstaat nadat je een glas Oranjeboom hebt ingeschonken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_68043738
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als je vriend smsen dat er een lekker koud biertje klaarstaat nadat je een glas Oranjeboom hebt ingeschonken.
  woensdag 15 april 2009 @ 16:42:44 #238
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68043848
quote:

[..]

GROOTS

Voorts zie ik het probleem niet zo. Als een vrouw d'r haar lekker kort doet dan mag dat en heb je dat als man te respecteren.

Ik trap je alleen wel zonder pardon m'n nest uit, maar verder ff goeie vrienden
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 15 april 2009 @ 16:44:01 #239
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_68043886
quote:
Tondeuse over je hoofd gehaald
als je dat erbij gesmst hebt zal je vriendje waarschijnlijk niet meer geil zijn intussen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_68044510
quote:
Ieder z'n meug, ik vind het er niet uitzien....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68044598
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Tondeuse over je hoofd gehaald
als je dat erbij gesmst hebt zal je vriendje waarschijnlijk niet meer geil zijn intussen
Jawel hoor
Hij pakt me wel bij mijn oren ipv bij mijn haar
Hij vindt dat juist geweldig. Smaken verschillen dus. maar ik denk wel dat de meerderheid van de mannen er niet blij mee zouden zijn. Gelukkig ben ik in de meerderheid ook niet geinteresseerd Een is genoeg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68044614
quote:

[..]

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68045290
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jawel hoor
Hij pakt me wel bij mijn oren ipv bij mijn haar
Hij vindt dat juist geweldig. Smaken verschillen dus. maar ik denk wel dat de meerderheid van de mannen er niet blij mee zouden zijn. Gelukkig ben ik in de meerderheid ook niet geinteresseerd Een is genoeg.
Hij liegt. Van binnen doet het bij hem pijn, kan niet anders, of ben jij toevallig Halle Berry?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_68046590
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef waht het volgende:

[..]

Hij liegt. Van binnen doet het bij hem pijn, kan niet anders, of ben jij toevallig Halle Berry?
een blanke versie ( )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68046646
quote:
Op woensdag 15 april 2009 18:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

een blanke versie ( )
Hij liegt
  woensdag 15 april 2009 @ 18:25:16 #246
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_68046798
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geen wonder dus dat in de Bijbel staat dat lang haar een sieraad is voor de vrouw, wat impliceert dat je het niet af mag knippen.

Ik zeg altijd tegen mijn vrienden: als ik mijn haar kort knip en het rood of paars verf, en alleen nog platte schoenen, witte broeken en wijde t-shirts aan trek moet je me op laten nemen in een dwangtherapie want dan gaat het niet goed met me
pi_68048104
Ik snap het probleem eigenlijk niet: Vrouw is bezet, heeft geworpen, is uitgezakt, kortom, haar vruchtbaarheid zit erop, die is er alleen nog voor noodgevallen. Vervolgens neemt zo'n vrouw dan een kapsel dat die boodschap van 100 m afstand uitdraagt, en dan gaan allemaal mannen hier klagen over zoveel duidelijkheid. Waarom dat? Het is toch alleen maar eerlijk? Andere vrouwen vinden het wel leuk, en daar doen ze het voor.

Nee, dan die vrouwen die hun meest vruchtbare jaren al lang achter zich hebben liggen, maar de oppervlakkige kenmerken van de jeugd in ere houden teneinde mannen in benevelde toestand daar relflexmatig op te laten reageren. Zo'n ochtend gun je niemand.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_68048381
quote:
Op woensdag 15 april 2009 18:25 schreef Windigo het volgende:

[..]

Geen wonder dus dat in de Bijbel staat dat lang haar een sieraad is voor de vrouw, wat impliceert dat je het niet af mag knippen.
Juist door dat soort voorschriftjes heb ik in het verleden de neiging niet kunnen bedwingen om juist die tondeuse tevoorschijn te halen, een hanekam erin te zetten en dan op de zijkant FUCK YOU erin te scheren. Gek he?
quote:
Ik zeg altijd tegen mijn vrienden: als ik mijn haar kort knip en het rood of paars verf, en alleen nog platte schoenen, witte broeken en wijde t-shirts aan trek moet je me op laten nemen in een dwangtherapie want dan gaat het niet goed met me
WItte broeken, idd
En dan van die broeken waarin je a) onderbroekrandjes ziet en b) de onderbroek sowieso ziet zitten omdat ie zwart is
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_68048449
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet: Vrouw is bezet, heeft geworpen, is uitgezakt, kortom, haar vruchtbaarheid zit erop, die is er alleen nog voor noodgevallen. Vervolgens neemt zo'n vrouw dan een kapsel dat die boodschap van 100 m afstand uitdraagt, en dan gaan allemaal mannen hier klagen over zoveel duidelijkheid. Waarom dat? Het is toch alleen maar eerlijk? Andere vrouwen vinden het wel leuk, en daar doen ze het voor.

Nee, dan die vrouwen die hun meest vruchtbare jaren al lang achter zich hebben liggen, maar de oppervlakkige kenmerken van de jeugd in ere houden teneinde mannen in benevelde toestand daar relflexmatig op te laten reageren. Zo'n ochtend gun je niemand.
Seks =!= voortplanting. Ik wil geen kinderen meer maar ik wil toch erg graag uitstralen dat ik stevig gewit dien te worden met fikse regelmaat.

Wat nu?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_68049350
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Seks =!= voortplanting. Ik wil geen kinderen meer maar ik wil toch erg graag uitstralen dat ik stevig gewit dien te worden met fikse regelmaat.

Wat nu?
Moet je wel een man vinden die dat ook wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')