Ghehe, pittige stelling.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Drie keer raden waar de mannen van die vrouwen met een pittig kapsel zo nu en dan even langsgaan.
"Dat kan toch niet waar zijn?!?!"quote:Jee, Tinneke, wat heftig.
Gelukkig is mijn man niet zo oppervlakkig dat het zal afhangen van de haarlengte, denk ik toch. Dat kan toch niet waar zijn. Nu ik erover nadenk, al mijn vriendinnen en ook andere moeders hebben kort haar. Ja, op 1 moeder na, maar die valt sowieso altijd een beetje buiten de boot omdat ze zich altijd een beetje uitsloverig gedraagt.
Tja, als puntje bij paaltje komt zien mannen (incl mezelf) toch liever een lekker hoerig wijf dan een politiek correcte carrierejaagster met een powerkapselquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Dat kan toch niet waar zijn?!?!"![]()
![]()
![]()
Heuh, jawel, mannen zullen zich eerder aangetrokken voelen tot de meer vrouwelijk uitziende vrouw. Bij mij op het werk hebben we bijvoorbeeld een vrouw van midden in de 30 met een goed figuur en ook een leuk gezichtje. Eerst had ze mooi blond haar wat ze meestal in een staart droeg en kreeg ze altijd veel aandacht, nu ze het kort en rood heeft (en er ook niet bijster veel moeite in lijkt te steken) is dat echt dramatisch verminderd.
Een andere vrouw van een jaar of 10 ouder, veel minder figuur en een veel oudere kop maar mét prachtig lang haar en voor de rest een zeer vrouwelijke uitstraling is echter nog steeds het lievelingetje van veel mannen. Rara hoe zou dat toch komen?
Natuurlijk is dat niet zo. In de sociale wetenschappen vind je überhaupt niet van dergelijke deterministische verbanden, er is hooguit sprake van een behoorlijke statistische correlatie. Er is weliswaar een correlatie tussen seksuele aantrekkingskracht en haarlengte, maar er zijn natuurlijk veel meer factoren die een rol spelen. Bij gezichtskenmerken is over het algemeen symmetrie de meest significante factor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Machiavelli. het volgende:
[..]
Ghehe, pittige stelling.Maar het is toch zeker niet zo dat dit voor elke vrouw geldt (heeft Rihanna nu ook geen zin meer in seks omdat Chris Brown haar de hersens in sloeg), toch?
Wat zal hij schrikken als hij thuiskomt.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef nokwanda het volgende:
Net de tondeuse maar weer eens over mijn hoofd gehaald en de knalrode verf erin gedaan en sms mijn vriendje net dat ik hartstikke geil ben
Dat is net zoiets als je vriend smsen dat er een lekker koud biertje klaarstaat nadat je een glas Oranjeboom hebt ingeschonken.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef nokwanda het volgende:
Net de tondeuse maar weer eens over mijn hoofd gehaald en de knalrode verf erin gedaan en sms mijn vriendje net dat ik hartstikke geil ben
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als je vriend smsen dat er een lekker koud biertje klaarstaat nadat je een glas Oranjeboom hebt ingeschonken.
[..]
Dat is net zoiets als je vriend smsen dat er een lekker koud biertje klaarstaat nadat je een glas Oranjeboom hebt ingeschonken.
Tondeuse over je hoofd gehaaldquote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef nokwanda het volgende:
Ieder z'n meug, ik vind het er niet uitzien....quote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef nokwanda het volgende:
Jawel hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tondeuse over je hoofd gehaald![]()
als je dat erbij gesmst hebt zal je vriendje waarschijnlijk niet meer geil zijn intussen
[..]
Hij liegt. Van binnen doet het bij hem pijn, kan niet anders, of ben jij toevallig Halle Berry?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel hoor
Hij pakt me wel bij mijn oren ipv bij mijn haar
Hij vindt dat juist geweldig. Smaken verschillen dus. maar ik denk wel dat de meerderheid van de mannen er niet blij mee zouden zijn. Gelukkig ben ik in de meerderheid ook niet geinteresseerdEen is genoeg.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef waht het volgende:
[..]
Hij liegt. Van binnen doet het bij hem pijn, kan niet anders, of ben jij toevallig Halle Berry?
Geen wonder dus dat in de Bijbel staat dat lang haar een sieraad is voor de vrouw, wat impliceert dat je het niet af mag knippen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Dat kan toch niet waar zijn?!?!"![]()
![]()
![]()
Heuh, jawel, mannen zullen zich eerder aangetrokken voelen tot de meer vrouwelijk uitziende vrouw. Bij mij op het werk hebben we bijvoorbeeld een vrouw van midden in de 30 met een goed figuur en ook een leuk gezichtje. Eerst had ze mooi blond haar wat ze meestal in een staart droeg en kreeg ze altijd veel aandacht, nu ze het kort en rood heeft (en er ook niet bijster veel moeite in lijkt te steken) is dat echt dramatisch verminderd.
Een andere vrouw van een jaar of 10 ouder, veel minder figuur en een veel oudere kop maar mét prachtig lang haar en voor de rest een zeer vrouwelijke uitstraling is echter nog steeds het lievelingetje van veel mannen. Rara hoe zou dat toch komen?
Juist door dat soort voorschriftjes heb ik in het verleden de neiging niet kunnen bedwingen om juist die tondeuse tevoorschijn te halen, een hanekam erin te zetten en dan op de zijkant FUCK YOU erin te scheren. Gek he?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Geen wonder dus dat in de Bijbel staat dat lang haar een sieraad is voor de vrouw, wat impliceert dat je het niet af mag knippen.
WItte broeken, iddquote:Ik zeg altijd tegen mijn vrienden: als ik mijn haar kort knip en het rood of paars verf, en alleen nog platte schoenen, witte broeken en wijde t-shirts aan trek moet je me op laten nemen in een dwangtherapie want dan gaat het niet goed met me
Seks =!= voortplanting. Ik wil geen kinderen meer maar ik wil toch erg graag uitstralen dat ik stevig gewit dien te worden met fikse regelmaat.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet: Vrouw is bezet, heeft geworpen, is uitgezakt, kortom, haar vruchtbaarheid zit erop, die is er alleen nog voor noodgevallen. Vervolgens neemt zo'n vrouw dan een kapsel dat die boodschap van 100 m afstand uitdraagt, en dan gaan allemaal mannen hier klagen over zoveel duidelijkheid. Waarom dat? Het is toch alleen maar eerlijk? Andere vrouwen vinden het wel leuk, en daar doen ze het voor.
Nee, dan die vrouwen die hun meest vruchtbare jaren al lang achter zich hebben liggen, maar de oppervlakkige kenmerken van de jeugd in ere houden teneinde mannen in benevelde toestand daar relflexmatig op te laten reageren. Zo'n ochtend gun je niemand.
Moet je wel een man vinden die dat ook wilquote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Seks =!= voortplanting. Ik wil geen kinderen meer maar ik wil toch erg graag uitstralen dat ik stevig gewit dien te worden met fikse regelmaat.
Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |