Wees maar niet bang. Ik lach alleen maar om zoveel linkse kleinzieligheid. Als je het daarvan moet hebben...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
pol is het linksverzuurde afvalputje van zielige janksloffen die het in nws niet redden. ze doen het om je te pesten lemmeb. sta er boven.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik zou het topic ook graag in NWS zien.
Kapotgemaakt door zelfbenoemde redelijkheid. Ja, opbokken met die troep. Ik wil felheid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik het topic weer graag in NWS zou willen hebben. Daar in POL bloedt het waarschijnlijk vandaag nog dood, hier zou het weleens meerdere vervolgen kunnen krijgen.
Ah.. Klopkoek zie ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:16 schreef Lemmeb het volgende:
Waarom staat Bijna helft eens met ideeën Wilders ineens in POL? Ik ben daar zelf niet zo blij mee.
Zo mag ik het graag horen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kapotgemaakt door zelfbenoemde redelijkheid. Ja, opbokken met die troep. Ik wil felheid.
Ik blijf het met je eens. Daarvoor lees ik dit forum niet.
Nee, helemaal niet. Zoals je wellicht zelf ook kunt vaststellen, heb ik al om terugplaatsing verzocht lang voordat Klopkoek in dat topic begon te posten. Verder heb ik ook niks tegen hem persoonlijk, maar wel tegen zwermen van dergelijke types die op je topic afkomen om de boel te verzieken en dood te slaan. Zoals in POL vaak gebeurt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah.. Klopkoek zie ikIs dat de reden?
Oké, akkoord, laten we het eens proberen.quote:Het ging over een onderzoek van TNS Nipo naar de populariteit van een politieke partij.
Lijkt me dan toch meer POL. In dit geval was er nog niet veel gepost en nog geen POL topic over, vandaar de kick. De discussie NWS-POL loopt al zo lang, laten we het daar eens proberen
Ikzelfquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:48 schreef Lemmeb het volgende:
Oké, akkoord, laten we het eens proberen.
Maar wie heeft hem verplaatst? Dat wil ik dan wel graag even weten.
Ik hecht altijd meer waarde aan een succesvol topic dat meerdere deeltjes blijft doorlopen en waarin de discussie levendig en op het randje blijft, dan aan een topic dat binnen een paar pagina's aan z'n eigen succes tenondergaat doordat het uitmondt in aperte haat en nijd of verzandt in intellectueel links gezwam met een beledigende ondertoon. Maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ikzelf![]()
Ik zou zeggen: Zoek FB POL op... als het daar uit de klauwen loopt. en dan kan een POL mod altijd nog bij ons komen als ze hem niet willen
Het is meer andersom. Hier in NWS is alles gewoon beter. De userpopulatie is hier minder dichtgetikt en minder zelfverklaard links-intellectueel. Iemand als Mevrouwhopjes of Meki zie ik nooit posten in POL. Maar die zou ik wel graag in mijn topic willen zien. Gewoon, omdat ik hun mening net zo waardeer als die van al die genuanceerde lange verhalenschrijvers.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef Frutsel het volgende:
Zitten daar zoveel andere users dan in NWS dan? Of users die een andere mening hebben?
Volgens mij komen de meeste van die users, ook wel ff langs in dat topic als het in NWS staat![]()
Feit dat daar anders gemod zou worden, dat meldde je al eens. Speelt dat ook een rol dan?
Qua inhoud / nieuws is het toch grotendeels POL?
Ik zeik er ook weleens op maar zonder een Meki zou wel een deel van NWS weg zijn, hoe raar het ook mag klinken.quote:Iemand als Mevrouwhopjes of Meki zie ik nooit posten in POL.
Je kan net zo goed een topic starten in FB over dubbele topics in het algemeenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Ooh, ik kwam hier eigenlijk om m'n topic te spammen maar ik zie dat er al een soort van discussie over loopt hier... Nou ja, alsnog: Dubbele topics in NWS en POL
Donequote:
Niet alleen in POL zitten jankzakken, Prutser is er ook zo 1. Je reactie wordt al verwijderd plus genote als je vermeldt dat moslimextremisten af en toe over lijken gaan. Die gast heeft blijkbaar al het nieuws gemist van de laatste jaren zoals Madrid, Parijs, London, WTC..................quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
pol is het linksverzuurde afvalputje van zielige janksloffen die het in nws niet redden. ze doen het om je te pesten lemmeb. sta er boven.
idd.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niet alleen in POL zitten jankzakken, Prutser is er ook zo 1. Je reactie wordt al verwijderd plus genote als je vermeldt dat moslimextremisten af en toe over lijken gaan. Die gast heeft blijkbaar al het nieuws gemist van de laatste jaren zoals Madrid, Parijs, London, WTC..................
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het is meer andersom. Hier in NWS is alles gewoon beter. De userpopulatie is hier minder dichtgetikt en minder zelfverklaard links-intellectueel. Iemand als Mevrouwhopjes of Meki zie ik nooit posten in POL. Maar die zou ik wel graag in mijn topic willen zien. Gewoon, omdat ik hun mening net zo waardeer als die van al die genuanceerde lange verhalenschrijvers.
Verder is de moderatie in POL inderdaad hopeloos partijdig, hetgeen tot zeer eenzijdige topics leidt. Topics waarin linkse users overal mee wegkomen en rechtse continu op de vingers worden getikt. Dat ontneemt mensen aan de rechterkant van het spectrum op een gegeven moment de lust om nog langer in dat subforum te reageren.
Waarschijnlijk komt dat laatste ook doordat een aantal linkse users continu achter de schermen aan het klagen is via PM's en topicreports, beduidend meer dan rechtse users dat doen. Als moderators daar te vaak gehoor aan geven, dan ontstaat de sfeer van partijdigheid vanzelf.
Maar het zou kunnen dat de moderatie in POL verbeterd is. We zullen het vanzelf merken.
Verbastering van Frutsel?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:32 schreef Lemmeb het volgende:
Wie is Prutser?
Die indruk heb ik wel. Tenminste, niet van jou persoonlijk, want daar ken ik je niet genoeg voor. Maar wel van je belangrijkste voorgangers.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Je doet hier nu net of we de vriendjes van sch en gelly zijn
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:26 schreef Jarno het volgende:
GVD kan die Bemmel niet van het forum geteringtieft worden zodra die nog 1x het woord PVV in een topic weet te plempen?
Wat een teringtroll zeg.
Vriendelijk bedankt dat je het zelf even hier komt posten! Hoef ik het niet te doen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |