Nee, bespreken, niet roddelen. (heb ik ook maar begrepen, is allemaal geregeld terwijl ik er niet bij was)quote:Op maandag 13 april 2009 17:18 schreef vencodark het volgende:
En een tvp'tje. Hoe hip is dat.
Btw, hoezo alle andere posters bespreken? Jullie gaan toch niet roddelen he![]()
En wat houdt het bespreken van posters in?quote:Op maandag 13 april 2009 17:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, bespreken, niet roddelen. (heb ik ook maar begrepen, is allemaal geregeld terwijl ik er niet bij was)
Jaquote:Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben jij nu aan het seksen!?(vreselijk woord trouwens, maar nu vond ik hm passend
)
Dat moet je niet aan mij vragen dus. Ik heb alleen maar bedacht dat we zouden meeten.quote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat houdt het bespreken van posters in?
Of je niet achterloopt in je taalvaardigheid, hoe je met je vriendjes en vriendinnetjes omgaat. Dat soort dingen!quote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
In de tijd dat jij zei dat je er geil van bent geworden heb ik al gefapt en koffie gezet.quote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Van al dat gepraat over seks ben ik geil geworden.
Ok, Tijn, dat was meer informatie dat ik eigenlijk wilde.quote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Van al dat gepraat over seks ben ik geil geworden.
tegelijk?quote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
In de tijd dat jij zei dat je er geil van bent geworden heb ik al gefapt en koffie gezet.
newbie vs ervarenquote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
In de tijd dat jij zei dat je er geil van bent geworden heb ik al gefapt en koffie gezet.
Een vluchertje met jezelf. Hoe tof is dat.quote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Haha, roddelen dusquote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Of je niet achterloopt in je taalvaardigheid, hoe je met je vriendjes en vriendinnetjes omgaat. Dat soort dingen!
Nee he.quote:Op maandag 13 april 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dit was neit helemaal de sekschat die ik in gedachten had
Wat had je in je gedachten dan? spill it!quote:Op maandag 13 april 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dit was neit helemaal de sekschat die ik in gedachten had
Seks met een dooie mus, dat is pas viesquote:Op maandag 13 april 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee he.Kom je weer van een koude kermis thuis. Iemand maakt je blij met een dooie mus!
Je vroeg er zelf naar.quote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, Tijn, dat was meer informatie dat ik eigenlijk wilde.
Dat het een saaie meet gaat worden als dat het gespreksonderwerp gaat zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef vencodark het volgende:
Zo moeilijk is dat niet.quote:
Moet toch creamer in de koffie hebben of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |