Nee, bespreken, niet roddelen. (heb ik ook maar begrepen, is allemaal geregeld terwijl ik er niet bij was)quote:Op maandag 13 april 2009 17:18 schreef vencodark het volgende:
En een tvp'tje. Hoe hip is dat.
Btw, hoezo alle andere posters bespreken? Jullie gaan toch niet roddelen he![]()
En wat houdt het bespreken van posters in?quote:Op maandag 13 april 2009 17:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, bespreken, niet roddelen. (heb ik ook maar begrepen, is allemaal geregeld terwijl ik er niet bij was)
Jaquote:Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben jij nu aan het seksen!?(vreselijk woord trouwens, maar nu vond ik hm passend
)
Dat moet je niet aan mij vragen dus. Ik heb alleen maar bedacht dat we zouden meeten.quote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat houdt het bespreken van posters in?
Of je niet achterloopt in je taalvaardigheid, hoe je met je vriendjes en vriendinnetjes omgaat. Dat soort dingen!quote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
In de tijd dat jij zei dat je er geil van bent geworden heb ik al gefapt en koffie gezet.quote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Van al dat gepraat over seks ben ik geil geworden.
Ok, Tijn, dat was meer informatie dat ik eigenlijk wilde.quote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Van al dat gepraat over seks ben ik geil geworden.
tegelijk?quote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
In de tijd dat jij zei dat je er geil van bent geworden heb ik al gefapt en koffie gezet.
newbie vs ervarenquote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
In de tijd dat jij zei dat je er geil van bent geworden heb ik al gefapt en koffie gezet.
Een vluchertje met jezelf. Hoe tof is dat.quote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Haha, roddelen dusquote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Of je niet achterloopt in je taalvaardigheid, hoe je met je vriendjes en vriendinnetjes omgaat. Dat soort dingen!
Nee he.quote:Op maandag 13 april 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dit was neit helemaal de sekschat die ik in gedachten had
Wat had je in je gedachten dan? spill it!quote:Op maandag 13 april 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Seks met een dooie mus, dat is pas viesquote:Op maandag 13 april 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee he.Kom je weer van een koude kermis thuis. Iemand maakt je blij met een dooie mus!
Je vroeg er zelf naar.quote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, Tijn, dat was meer informatie dat ik eigenlijk wilde.
Dat het een saaie meet gaat worden als dat het gespreksonderwerp gaat zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef vencodark het volgende:
Zo moeilijk is dat niet.quote:
Moet toch creamer in de koffie hebben of niet?quote:
Haha, dan moet je het indd. maar over leukere dingen hebben.quote:Op maandag 13 april 2009 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het een saaie meet gaat worden als dat het gespreksonderwerp gaat zijn.
Dat helaas niet.quote:Op maandag 13 april 2009 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. Ik heb daar ook spijt van. Als ik de tijd toch een terug kon draaien!
I tried, but all i got was a messquote:
Ligt er aan wat voor vuile was er dan naar voren komtquote:Op maandag 13 april 2009 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
je houdt niet van cafe creme?quote:
* vencodark drinkt nooit meer koffie gezet door een man.quote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Moet toch creamer in de koffie hebben of niet?
Hahahaquote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Moet toch creamer in de koffie hebben of niet?
Ik drink geen koffie dus ik zou het niet weten.quote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
I tried, but all i got was a mess
en een hete lul![]()
Nee, ik lust geen koffie die stijf staat van de creme.quote:
Dan nog... als de belevenissen van anderen de kwaliteit van een meeting gaan bepalen...quote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ligt er aan wat voor vuile was er dan naar voren komt
Dus wel iets anders.quote:Op maandag 13 april 2009 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark drinkt nooit meer koffie gezet door een man.![]()
* vencodark drinkt trouwens nooit koffie, ook niet als het gezet is door een vrouw.
quote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Gelukkig! Altijd leuk om te hebben!
Het is ook te expliciet wat ik wil vertellen dus kom maar op MSNquote:Op maandag 13 april 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als de meet zuigt dan zit er een kek poolcentrum naast de stairway.quote:Op maandag 13 april 2009 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
appelsap?quote:Op maandag 13 april 2009 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark drinkt nooit meer koffie gezet door een man.![]()
* vencodark drinkt trouwens nooit koffie, ook niet als het gezet is door een vrouw.
quote:Op maandag 13 april 2009 17:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Als de meet zuigt dan zit er een kek poolcentrum naast de stairway.Kan je ook zitten en drinken.. kunnen de grootste decolletés over de tafel buigen om een balletje te schieten
Dat is ook de reden dat ik als vrous nog weleens van een man winquote:Op maandag 13 april 2009 17:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Als de meet zuigt dan zit er een kek poolcentrum naast de stairway.Kan je ook zitten en drinken.. kunnen de grootste decolletés over de tafel buigen om een balletje te schieten
Klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 13 april 2009 17:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Lees ik daar poolcentrum?!quote:Op maandag 13 april 2009 17:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hai, poolen?quote:Op maandag 13 april 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is ook de reden dat ik als vrous nog weleens van een man win
danb val ik af met mijn 70bquote:Op maandag 13 april 2009 17:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Daar kan ook iets in.quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
als de meet zuigt willen er wel een aantal mensen blijven denk ik. waaronder tijn, want die is geil.quote:Op maandag 13 april 2009 17:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Let wel op dat je dan niet alleen met hem bent. Of je moet natuurlijk wel zin in Tijn hebben.quote:Op maandag 13 april 2009 17:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
als de meet zuigt willen er wel een aantal mensen blijven denk ik. waaronder tijn, want die is geil.
Bengeltjelief!quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2009 17:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
als de meet zuigt willen er wel een aantal mensen blijven denk ik. waaronder tijn, want die is geil.
omdat hij liever met zijn keu op iets anders afstoot?quote:Op maandag 13 april 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik als vrous nog weleens van een man win
ehm, neequote:Op maandag 13 april 2009 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Let wel op dat je dan niet alleen met hem bent. Of je moet natuurlijk wel zin in Tijn hebben.
Ik heb dan ook niet het idee dat ik iets ga missen.quote:Op maandag 13 april 2009 17:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop anders niet dat er lieden zijn die ook daadwerkelijk doen wat ze hier zeggen te doen. Tijn die zitten te fappen en een ander zet koffie en zulks.
eej boneless behavequote:Op maandag 13 april 2009 17:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
omdat hij liever met zijn keu op iets anders afstoot?
Hahaha, just kiddingquote:Op maandag 13 april 2009 17:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm, nee![]()
Ik val nog steeds op vrouwen.
quote:Op maandag 13 april 2009 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Let wel op dat je dan niet alleen met hem bent. Of je moet natuurlijk wel zin in Tijn hebben.
Rebel.quote:Op maandag 13 april 2009 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Het woord valt en jij meld je, hmmmm
JE GAAT MIJ MISSEN!!quote:Op maandag 13 april 2009 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet het idee dat ik iets ga missen.
Verkapte alle-vrouwen-moeten-uitgesneden-topjes-aan post.quote:Op maandag 13 april 2009 17:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha, just kiddingHet was ook wel een klein inkoppertje hoor. Can't blame me.
Niks leukers dan gezellig fappen toch?quote:Op maandag 13 april 2009 17:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop anders niet dat er lieden zijn die ook daadwerkelijk doen wat ze hier zeggen te doen. Voor je het weet zit je naast een fappend iemand
Ik kan mijn weerzin onder bepaalde omstandigheden wel even opzij zetten hoor...quote:Op maandag 13 april 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij had genoegvan mn décolleté zei je
Oh ik ga niet zomaar in een ander zn koffie roeren hoor. Ik ben beschaafd.quote:Op maandag 13 april 2009 17:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop anders niet dat er lieden zijn die ook daadwerkelijk doen wat ze hier zeggen te doen. Voor je het weet zit je naast een fappend iemand
neequote:
Een Fap Meet op een terrasje in utrecht. Klinkt interessant!quote:Op maandag 13 april 2009 17:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks leukers dan gezellig fappen toch?
Dan komt die vuile was vanzelf wel...quote:Op maandag 13 april 2009 17:34 schreef RealZeus het volgende:
Ja niet langer single hequote:Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Ja, ik mag dan alleen nog maar meelezen he.
NIet naast een andere kerel.quote:Op maandag 13 april 2009 17:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks leukers dan gezellig fappen toch?
yes ma'am!quote:
Waarom mag zij niet poolen?quote:Op maandag 13 april 2009 17:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ben je nu zuur omdat je niet mag poolen?
Jij komt toch uit zo'n regio waar crackertrekken nog een volkssport is?quote:
Je bedoelt die ballen met cijfertjes en kleurtjes?quote:Op maandag 13 april 2009 17:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
yes ma'am!
up for the challenge? *ballen poetst*
ja haha ballen poetst..
ik bedoel die waar we mee spelen
ik bedoel die waar je steeds naar kijkt
ik bedoel ...
NEVERMIND
Kom je ook dan?quote:Op maandag 13 april 2009 17:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Een Fap Meet op een terrasje in utrecht. Klinkt interessant!
nouwquote:
Air die ergens genoeg van heeft?quote:Op maandag 13 april 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij had genoegvan mn décolleté zei je
En ik heb het nu net schoon. En nee, het was niet vies van het fappen.quote:Op maandag 13 april 2009 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan komt die vuile was vanzelf wel...
quote:Op maandag 13 april 2009 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mijn weerzin onder bepaalde omstandigheden wel even opzij zetten hoor...
Welke film ga je kijken....?quote:Op maandag 13 april 2009 17:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nouw
brownie wil wat seks chat maar het komt niet zo van de grond.. ik dacht ik help het even op gang en dan ga ik een filmpje kijken
Doe mijn hand terwijl ze gekleed is stevig over haar schaambekken zonder deze te bewegen en dan wachten tot ze het niet meer aan kanquote:Op maandag 13 april 2009 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee
Wat doe je met de vrouwen in je bed?
(Of op de bank, tegen de muur, in de auto, waar dan ook? )
Crackertrekken?quote:Op maandag 13 april 2009 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij komt toch uit zo'n regio waar crackertrekken nog een volkssport is?
Je weet iig wel dat die keu goed hard is.quote:Op maandag 13 april 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik kan wel goed afleiden tijdens het poolen, dat houdt vast in dat ze met hun keu ergens anders willen richten, maar over het algemeen heb ik daar niet zo'n last van
Hahaha.quote:Op maandag 13 april 2009 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2009 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde echt crackertrekken... http://www.crackertrekken.nl/quote:Op maandag 13 april 2009 17:40 schreef RealZeus het volgende:
Crackertrekken?
Dat ken ik niet. Ik ken wel trekkertrek maar dat is heel wat anders. (Iets met tractoren en een sleepwagen)
Dat gaat het meestal hier.quote:
Wat gemeen van jequote:Op maandag 13 april 2009 17:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Doe mijn hand terwijl ze gekleed is stevig over haar schaambekken zonder deze te bewegen en dan wachten tot ze het niet meer aan kan
Schaambekken heet dat toch of zeg ik nu iets raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |