Hoe gaat zoiets nou precies in z'n werk?quote:Blij dat ik die hyveszooi een jaar of 2 geleden van mijn pc af heb geflikkerd
weet ik veel, dat is wat hij zeiquote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef Bredewout92 het volgende:
Ookal heb je een betaalde hyves dan kan je nog steeds niet zien wie je bezoekt omdat de bezoeker dat eerst moet aan zetten bij instellingen.
(7 lachuilliesquote:Op maandag 13 april 2009 16:45 schreef TeenWolf het volgende:
(Kan een admin de topctitel aanpassen? typo..)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2009 17:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2009 17:04 schreef wazoomie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 april 2009 17:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dus je gaat daar eerst populair lopen doen en vervolgens hier klagen en zelfs vriend tussen aanhalingstekens zetten?
Het is het 1 of het ander.The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.![]()
Jij ben niet veel beter jij gaat ze natellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okay...![]()
http://helpdesk.hyves.nl/forum/2386764/aj6m/Teller_x_bekeken_achteruit/?&pageid=53X7J12QSAO0GGKOG
Hoeveel lachhuillies voor deze berichten?Uitgesproken...![]()
"Bij mij zit er sinds ongeveer een week een verschil van 2 in. Soms heb ik 2 minder. Ook als er nieuwe bezoeken zijn geweest blijft het verschil van 2 constant. Zelfs als ik op vernieuwen klik: krijg ik in eerste instantie 2 meer. Klik ik weer op vernieuwen of ga ik naar een andere site en weer terug dan heb ik weer 2 minder. Had ik in het begin niet zo'n moeite mee, maar 't begint nu toch wel wat te irriteren...."quote:Op maandag 13 april 2009 19:57 schreef wannabeme het volgende:
http://helpdesk.hyves.nl/forum/2386764/aj6m/Teller_x_bekeken_achteruit/?&pageid=53X7J12QSAO0GGKOG
Hoeveel lachhuillies voor deze berichten?
omg
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."![]()
Het staat standaard aan! Ik raad dan ook aan als iemand een hyves profiel heeft het uit te zetten. Ik bezocht via FOK! wel eens hyves van sneue mensen krijg je binnen 5 minuten reactie op je eigen hyve met leuk dat je keek en een "goeie-maandag-gewenst-plaatje"quote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef Bredewout92 het volgende:
Ookal heb je een betaalde hyves dan kan je nog steeds niet zien wie je bezoekt omdat de bezoeker dat eerst moet aan zetten bij instellingen.
![]()
---![]()
Zonder al die luitjes die wel betalen bestonden deze sites niet eens meer. Dus vind het wel ok![]()
Bedankt allemaal voor de donatie![]()
Ex Twingo Driver, rijd nu met VW Transporter T5 :-)
Bekijk mijn auto op www.jeroenpekkeriet.nl![]()
quote:Op maandag 13 april 2009 20:10 schreef miodzio het volgende:
[..]
en een "goeie-maandag-gewenst-plaatje"![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mensen zonder Hyves
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Ik dacht echt dat Raymond Spanjar Hyves had opgebouwd met ASP.NET, blijkt hij de boel met PHP draaiende te houden.quote:Op maandag 13 april 2009 19:14 schreef Smart_ass het volgende:
Hyves an sich is al faal, maar dit slaat echt alles.
In ieder geval is onze opperfaalhaas met vlag en wimpel gezakt voor beide cursussen.![]()
![]()
en toch verdient hij dik cash en z'n populaire site. jaloezie op z'n best.quote:Op maandag 13 april 2009 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat Raymond Spanjar Hyves had opgebouwd met ASP.NET, blijkt hij de boel met PHP draaiende te houden.
In ieder geval is onze opperfaalhaas met vlag en wimpel gezakt voor beide cursussen.
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."![]()
Had de TS hyves geinstalleerd op zijn computer en dat toen uit de OP verwijderd?quote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets nou precies in z'n werk?
Is het zo beschamend om hyves te installeren op je computer dan?"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Dat heet idiocratie.quote:Op maandag 13 april 2009 20:21 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
en toch verdient hij dik cash en z'n populaire site. jaloezie op z'n best.![]()
Überhaupt betalen voor een site.
jekentmeniet
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!![]()
TS-en die hun vrienden uitlachen omdat ze niet weten hoe ze een wiel moeten verwisselen maar die zelf geen idee hebben hoe een simpel concept als evolutie werkt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/![]()
Bij het hebben met een band als je vaker een site bezoekt is het niet eens zo vreemd dat je er wat geld voor over hebt. Dan gun je die site ook het geld. Vandale.nl, web-log.nl en hyves zal ik nooit voor betalen. Dat ik hier geld geef eens per half jaar is wat heel anders voor mij. Dan zie ik het vanzelf niet als verspilling in en gun ik het FOK! ook.Genieten is toegestaan!!!![]()
Hyves - evolutie ik snap de link niet.quote:Op maandag 13 april 2009 20:41 schreef SpecialK het volgende:
TS-en die hun vrienden uitlachen omdat ze niet weten hoe ze een wiel moeten verwisselen maar die zelf geen idee hebben hoe een simpel concept als evolutie werkt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
---![]()
Dat zijn ook niet de 2 dingen die je moet linken, he.quote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hyves - evolutie ik snap de link niet.
De TS weet het wel
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/![]()
Ik lach hem uit omdat ik nooit wat van 'die vriend' hoor, behalve als hij mij nodig heeftquote:Op maandag 13 april 2009 20:41 schreef SpecialK het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je met evolutie? Evolueren naar domme wezens die geeneens hun wiel kunnen verwisselen en de vriendschappelijke contacten onderhouden achter hun computertje?
Nope, ik prefereer gewoon bellen of langskomen, veel persoonlijker
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/![]()
Maar hoe kun je Hyves op je pc installeren dan?quote:Op maandag 13 april 2009 20:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Had de TS hyves geinstalleerd op zijn computer en dat toen uit de OP verwijderd?
Is het zo beschamend om hyves te installeren op je computer dan?Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."![]()
quote:Op maandag 13 april 2009 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.![]()
![]()
Dat mensen dan nog serieus gaan bellen.. En die reacties:
quote:KAK
ik heb wallie met 1,26...
komt 4 cent te kort en dat moet ik zo'n kutkaart voro 5 euro bij kopen heb iemand misschien een wallie met 4 cent voor mij:$By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
En daarom heeft Droomert een fobo daarvoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:41 schreef Droomert het volgende:
Nerds die denken sociaal te zijn met Hyves.![]()
Mensen die niet zonder hyves kunnen
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: