nooit gehoord van gastklagers?quote:Op maandag 13 april 2009 15:45 schreef Ascendancy het volgende:
Wat doe he dan in de KLB?
Slotje. En TS moet verbannen naar R&P wegens identiteitscrisis.
Ik begrijp dat je klaagt over mensen die het woord 'heul' bezigen. Jij vindt dat deze mensen het land uitgezet dienen te worden. Daarnaast geef je een opsomming van verschillende klacht- en reactievormen. Heb ik het zo goed samengevat?quote:Op maandag 13 april 2009 15:37 schreef HeldenHart het volgende:
Heul
mensen die dit woord gebruiken zouden ze moeten verbannen uit nederland![]()
bonusklacht:
subklacht, samenvatting, verwachte reacties, subsubklacht.
We doen hier alleen aan inteelt.quote:Op maandag 13 april 2009 15:49 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
nooit gehoord van gastklagers?![]()
geen identiteitscrisis, zie TT.
Dat heeft hier heulemaal niks mee te maken!quote:Op maandag 13 april 2009 15:52 schreef Fingon het volgende:
Precies, dit had ik afgelopen donderdag bij de albert heijn, er kwam een vrouw naar me toe of ik even kon meekomen, dus ik loop mee, blijft ze voor de blikjes dierenvoeding staan dat de blikjes van 0,70 euro op de plek van blikjes van 0,50 liggen, en dat ze dat al eens eerder had gezegd en dat ik dat toch echt tegen het management moest zeggen.
Ze zei zo: ''Het maakt mij echt niet uit hoor, en om die 20 cent gaat het me niet maar het is zo iritant wnt dan kom ik bij de kassa en dan moet ik weer teruglopen om die goedkopere te halen en dat maakt me echt niet uit hoor maar het is wel iritant, die 20 cent maakt me ook niet uit maar ik vind dat niet kunnen, belachelijk blabalblablablla...''
ik zo van![]()
en naarmate ze bleef doorlullen
![]()
en uiteindelijk zei ik ja mevrouw ik zal het doorgeven (NOT! zeikwijf)
![]()
![]()
En toen liep ze naar de kassa en liep ik weer terug naar mijn volle groentekar
quote:
Alles wel verder?quote:Op maandag 13 april 2009 15:52 schreef Fingon het volgende:
Precies, dit had ik afgelopen donderdag bij de albert heijn, er kwam een vrouw naar me toe of ik even kon meekomen, dus ik loop mee, blijft ze voor de blikjes dierenvoeding staan dat de blikjes van 0,70 euro op de plek van blikjes van 0,50 liggen, en dat ze dat al eens eerder had gezegd en dat ik dat toch echt tegen het management moest zeggen.
Ze zei zo: ''Het maakt mij echt niet uit hoor, en om die 20 cent gaat het me niet maar het is zo iritant wnt dan kom ik bij de kassa en dan moet ik weer teruglopen om die goedkopere te halen en dat maakt me echt niet uit hoor maar het is wel iritant, die 20 cent maakt me ook niet uit maar ik vind dat niet kunnen, belachelijk blabalblablablla...''
ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
Fascinerend! Wanneer komt de film uit?quote:Op maandag 13 april 2009 15:52 schreef Fingon het volgende:
ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
Werkte Meki niet bij de AH?quote:Op maandag 13 april 2009 15:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Misschien moet je achmed de vakkenvuller ff het verschil tussen 0.50 en 0.70 uitleggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |