Je weet er alles van zie ik al.quote:Op maandag 13 april 2009 16:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
POWERFILTER![]()
![]()
Vergeet geen malossi stickers te kopen dat scheelt weer zo'n 1 a 2 km/u
Wat ik telkens probeer te zeggen en wat helaas de mede fokkers niet willen/kunnen snappen is, dat ik niet zo'n geval ben van bumper kleven, geen richting aangeven, onverantwoord rijgedrag. Ik rij gewoon heel netjes en ik rij alleen hard op lange stukken waar ik niemand in gevaar kan brengen. En wat betreft het geluid, ik vind het gewoon gemormel wat er uit mijn uitlaat komt en ik vind het daarom wel tof om er een power filtertje onder te doen. Maar niet om mensen dwars te zitten.quote:Op maandag 13 april 2009 16:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het is mooi dat ie nu een matig geluid heeft, redelijk stil dusHet is juist het geluid waarmee je bij sommige het bloed onder de nagels weghaalt. Helemaal als er daarbij nutteloos met het gas wordt gespeeld.
Ik heb al een paar zo'n vuile josti achter mij gehad en dat ventje met zijn gas te spelen, open-dicht-open-dicht enzovoort.
haha powerfilter. Mijn rox heeft dat nog nieteens.quote:Op maandag 13 april 2009 15:23 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe verzinnen ze het in Den Haag om de winkels op een maandag dicht te doen, aangezien ik een powerfilter wil kopen voor mij Yamaha Aerox komt dat wel verdomd slecht uit.
Klacht winkels zijn dicht
Sub klacht scoot opnieuw moeten afstellen.
geboortedatum: 00-08-1986 en dan nog steeds scooter rijden, zieliger kan gewoon niet droeftoeter. Nee ik heb gewoon een normale uitlaat. En nog iets ik heb geen scooter rij vrienjes.quote:Op maandag 13 april 2009 17:50 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
haha powerfilter. Mijn rox heeft dat nog nieteens.
Wat een zooi s dat zeg![]()
Laat me raden: Je rijdt met een stnd 50 en technigas en hebt van je vrienden gehoord dat je harder gaat met een powerfilter?!
Geen scooterij josti's die jij klaarblijkelijk wel hebt. Kan jij geen moter betalen. En toen jij 16 was kon je wel een auto betalen.quote:Op maandag 13 april 2009 17:59 schreef mafkees01 het volgende:
Dat heet een hobby. En ik gebruik hem puur voor het plezier in de zomer. Verder staat ie naast een auto die jij voorlopig niet kan betalen
TS heeft geen vriendjes
Ik zeg ook niet dat jij je als een aso gaat gedragen, alleen het algemene beeld van jeugd op scooters is gewoon niet om vrolijk van te woorden. Jammer voor diegene die wél netjes rijden. Met alleen een ander luchtfilter verander je het geluid niet zoveel, je prestaties worden er niet anders van.quote:Op maandag 13 april 2009 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ik telkens probeer te zeggen en wat helaas de mede fokkers niet willen/kunnen snappen is, dat ik niet zo'n geval ben van bumper kleven, geen richting aangeven, onverantwoord rijgedrag. Ik rij gewoon heel netjes en ik rij alleen hard op lange stukken waar ik niemand in gevaar kan brengen. En wat betreft het geluid, ik vind het gewoon gemormel wat er uit mijn uitlaat komt en ik vind het daarom wel tof om er een power filtertje onder te doen. Maar niet om mensen dwars te zitten.
Weetje hoeveel KM?quote:Op maandag 13 april 2009 18:10 schreef Twingo_Driver het volgende:
In Vroomshoop was de Luvro gewoon open hoor
quote:Op maandag 13 april 2009 16:52 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ja, die regels verzinnen ze toch in Den Haag.
Even nadenken trol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |