quote:Op maandag 13 april 2009 15:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik woon in dedemsvaart.
quote:
Afkorting dat gebruikt wordt door scooterjosties. Binnenkort rijdt dus weer ergens zo'n stuk tupperware met een stuk kankergeluid en geen snelheidquote:
Een scooba. Jeweetzelluf.quote:Op maandag 13 april 2009 15:25 schreef sinadO het volgende:
Wat is een scoot?
En nu dan?quote:Op maandag 13 april 2009 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
Toch wel weerzinwekkend, hoe sommige josti's toch weer een TS bash-topic ervan proberen te maken. Het was namelijk precies mijn bedoeling en toch tuinen die josti's er weer in.
Wees blij dat het je gelukt is. scooters staan nou eenmaal niet hoog in aanzien.quote:Op maandag 13 april 2009 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
Toch wel weerzinwekkend, hoe sommige josti's toch weer een TS bash-topic ervan proberen te maken. Het was namelijk precies mijn bedoeling en toch tuinen die josti's er weer in.
Slotje dus.quote:Op maandag 13 april 2009 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
Weet ikquote:Op maandag 13 april 2009 15:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wees blij dat het je gelukt is. scooters staan nou eenmaal niet hoog in aanzien.
Weet ik maar ik vind aerox gewoon het mooist.quote:Op maandag 13 april 2009 15:37 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Nee, aerox staan helemaal niet bekend bij kansenjongeren.![]()
Neem een speedfight joh.
Dat was idd een mooi debuut, dat kan niemand van jouw zeggen.quote:Op maandag 13 april 2009 15:41 schreef Kerol het volgende:
Dit topic van TS vergeet ik nooit weer
beetje rare vraag mjah
Zo'n debuut wil niemand op zijn naam hebbenquote:Op maandag 13 april 2009 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was idd een mooi debuut, dat kan niemand van jouw zeggen.
Why not? en jij denkt dat het geen circus van mijn kant was?quote:Op maandag 13 april 2009 15:43 schreef Kerol het volgende:
[..]
Zo'n debuut wil niemand op zijn naam hebben
Niet iedereen wil als ie 16 is een scooter, sommige zijn verstandig en houden hun centjes op de bank, om als ze 18/19 zijn een degelijke auto te kopen. Als dat ding op die foto echt van jou is, vind ik het een kansloze aanschaf.quote:Op maandag 13 april 2009 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet ikmaar als je eenmaal 16 bent wil je gewoon een scooter hebben, zodra ik 18 ben neem ik gewoon een auto.
P.s het is niet zo'n welbekende jank scooter.
Die yamaha op de foto is niet van maarzo van internet geplukt bron staat erbij. Ik ben het wel met jouw eens dat de meeste brommertjes zielige dingen zijn maar die van mij is niet zo. Ik heb wel een yamaha aerox maar die is helemaal zwart en zit niks geen poespas op gewoon een keurige scooter. Ik vind alleen dat ie wat matig geluid heeft en daarom wil ik er een power filter onder doen, puur alleen daarom hard loopt ie toch al.quote:Op maandag 13 april 2009 15:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
Niet iedereen wil als ie 16 is een scooter, sommige zijn verstandig en houden hun centjes op de bank, om als ze 18/19 zijn een degelijke auto te kopen. Als dat ding op die foto echt van jou is, vind ik het een kansloze aanschaf.
Voor die 2 jaar zijn er zat alternatieven. Ik geloof best dat het nu niet zo'n jankscooter is, maar dat wordt het wel met zo'n filter. Echt een prettig geluid heeft geen een scooter, het blijven zielige 1 cilindertjes.
Ik heb vroeger nooit geen brommer gehad, vond het toen al sneu geld, maar op mijn 19e reed ik in een golf VR6, toen net 3 jaar op de markt.
Maargoed, het is jouw geld
Ook jouw Aerox is een veredelde stofzuiger, al helemaal als je straks een "power" filter erop hebt zitten.quote:Op maandag 13 april 2009 16:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die yamaha op de foto is niet van maarzo van internet geplukt bron staat erbij. Ik ben het wel met jouw eens dat de meeste brommertjes zielige dingen zijn maar die van mij is niet zo. Ik heb wel een yamaha aerox maar die is helemaal zwart en zit niks geen poespas op gewoon een keurige scooter. Ik vind alleen dat ie wat matig geluid heeft en daarom wil ik er een power filter onder doen, puur alleen daarom hard loopt ie toch al.
Dan krijgt hij teminste een mooier geluid wat ie nu heeft. En ik zal je nog wat vertellen ik zet er ook 17,5 mm carbo op.quote:Op maandag 13 april 2009 16:09 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ook jouw Aerox is een veredelde stofzuiger, al helemaal als je straks een "power" filter erop hebt zitten.
quote:Op maandag 13 april 2009 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan krijgt hij teminste een mooier geluid wat ie nu heeft. En ik zal je nog wat vertellen ik zet er ook 17,5 mm carbo op.
Hoe verzinnen ze het in Den Haag om de winkels op een maandag dicht te doen
[..]
Lieve schat, ik woon in dedemsvaart.
Ik moest vroeger ook iets van 15 km naar school, in de zomer op de fiets en in de winter met het ov.quote:Op maandag 13 april 2009 16:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die yamaha op de foto is niet van maarzo van internet geplukt bron staat erbij. Ik ben het wel met jouw eens dat de meeste brommertjes zielige dingen zijn maar die van mij is niet zo. Ik heb wel een yamaha aerox maar die is helemaal zwart en zit niks geen poespas op gewoon een keurige scooter. Ik vind alleen dat ie wat matig geluid heeft en daarom wil ik er een power filter onder doen, puur alleen daarom hard loopt ie toch al.
Ik had liever ook geen scooter gekocht maar als ik 15 km heen naar school moet en terug word me dat toch iets te gortig.
Zeg, CV Boer, omdat dit topic wel het kapen waard is: weet jij wat te doen met kachels welke een terminale ziekte lijken te hebben? Zoals kanker? De mijne valt steeds uit.quote:Op maandag 13 april 2009 16:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik moest vroeger ook iets van 15 km naar school, in de zomer op de fiets en in de winter met het ov.
Daarbij was de verbinding met het ov gewoon perfekt.
Met een groepje valt een dergelijke afstand best mee, is in 45 min zat te doen.
Het is mooi dat ie nu een matig geluid heeft, redelijk stil dusHet is juist het geluid waarmee je bij sommige het bloed onder de nagels weghaalt. Helemaal als er daarbij nutteloos met het gas wordt gespeeld.
Ik heb al een paar zo'n vuile josti achter mij gehad en dat ventje met zijn gas te spelen, open-dicht-open-dicht enzovoort.
Geloof mij maar, daar wordt je stapelgek van. Jullie hebben dat mischien zelf niet door.
Daar weet ik wel wat op, Ik zou er iemand na laten kijken en als het arme ding niet meer het leven waard is dan er vriendelijk afscheid van nemen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Zeg, CV Boer, omdat dit topic wel het kapen waard is: weet jij wat te doen met kachels welke een terminale ziekte lijken te hebben? Zoals kanker? De mijne valt steeds uit.
Heeft er niets mee te maken, vind het wel lekker geluid en je kan snel optrekken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |