Hoe kan je je hele tour nou weer verneukenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef tommosz het volgende:
Me hele tour verneukt![]()
![]()
dus een neiuwe denk?
ik zal het uitleggen:quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe kan je je hele tour nou weer verneuken
wat voor revolutie, en kan dat bij popomunod??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:57 schreef DeHovenier het volgende:
Er schijnt een revolutie te komen in Sofia. Kan iemand er meer over vertellen
mwa, revoluties zijn tegenwoordig aan de orde van de dag.. afgelopen week Dubrovnik, de week ervoor Tallinn, daarvoor Toronto.. etc etcquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, je kan bij Career Mission de massa's gaan inciten, en als veel mensen dat doen krijg je een revolutie. Er is er al 1 geweest lang geleden.
Gewoon bewaren totdat je hem wel kan gebruikenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:10 schreef cryotek het volgende:
hmm, net een 'lead vocals' boek gekocht, niet wetende dat ik daar een basic singing boek voor nodig heb![]()
Kan ik hem nog ergens verkopen of heb ik het geld nu weggegooid?
Of je kan hem verkopen in een tweedhands storequote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gewoon bewaren totdat je hem wel kan gebruiken
Daarom heb ik dus ook mijn eenmansbandjequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:25 schreef Troel het volgende:
Achja, en dan kun je inloggen en dan zie je dat helaas een van je bandmembers de bang gaat verlaten en dan ben je dus met zijn tweetjes over. Zou haast gewoon in mijn eentje verder gaan
licht er ook aan welk genre je speelt, je kan neit in moderne rock zoiets doen, dat gaat moeilijk maar biju elctronica en hiphop lukt het heel aardigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ook mijn eenmansbandje
ik ook niet, ik zit gewoon goed in amsterdam, De criminaliteit is laag en Je ligt bij veel snelwegen zadat je overal naar toe kan:)quote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef Venderwel het volgende:
En wat heeft dat te betekenen voor de mensen in Amsterdam, zoals ik? Ben er nog maar 2 maanden en heb bij mijn weten nog niet veel met de stad zelf te maken gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |