De rest v/h Monty Python repertoire slaat wel ergens op?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
Jarig
En dat stukje van Monty Python slaat nergens op.
hoe oud?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
Jarig
En dat stukje van Monty Python slaat nergens op.
Je was toch jarigquote:Op maandag 11 mei 2009 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
Geen idee, ik heb niks gedaan
@tommosz: hoe oud wat?
dat is toch omadt je eerst gestopt was??quote:
Ja, dit is m'n 2e accountquote:Op maandag 11 mei 2009 21:16 schreef tommosz het volgende:
[..]
dat is toch omadt je eerst gestopt was??want anders ben je nog jonger als ik ik
welke leeftijd ga je dood?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:25 schreef Leonos het volgende:
Ik ben alweer 36
Entered Popmundo 963 days ago.
Bijna feestje
Je kan een verjongingssteen kopen, waardoor je 10 jaar jonger wordt. Ik ben 38, maar ik heb al zat 45 jarigen rond zien lopen.quote:
Dus bijvoorbeeld leonos kan weer 16 worden?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je kan een verjongingssteen kopen, waardoor je 10 jaar jonger wordt. Ik ben 38, maar ik heb al zat 45 jarigen rond zien lopen.
Verjongingssteen? Je bedoelt de Picture of Dorian Gray?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je kan een verjongingssteen kopen, waardoor je 10 jaar jonger wordt. Ik ben 38, maar ik heb al zat 45 jarigen rond zien lopen.
Inderdaad irritant. Ik probeer nu al een half uur om naar een hotel te gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:20 schreef cryotek het volgende:
blegh, kan al de hele dag niet inloggen![]()
Maar ondanks de server-problemen lijkt het me wel tof om mee verder te gaan
Ik doe ook niets meer vandaag. Misschien helpt mijn niet aanwezigheid iemand anders nog welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:16 schreef Troel het volgende:
Ik ben nog steeds niet verder dan het inlogscherm
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:16 schreef Troel het volgende:
Ik ben nog steeds niet verder dan het inlogscherm
Waar kun je de Picture of Dorian Gray vinden/kopen/krijgen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef Meiske78 het volgende:
Picture of Dorian Gray ja. En je kunt die maar een keer in je leven gebruiken, dus 20 jaar verjongen zit er (vooralsnog) niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |