Beginnende bands moeten helemaal niet opnemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:29 schreef Sautor het volgende:
[..]
Klopt, maar ik keek ff bij jouw studioMaar voor beginnende bands is het vaak fijner om in een goede studio gratis op te kunnen nemen. Alhoewel, de kwaliteit van je eerste nummers maakt wss toch niet zo heel erg veel uit, omdat de nummers toch kut zijn
je kan ze moeilijk vastleggen voor de toekomst omdat ze dan al ergens anders zittenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Beginnende bands moeten helemaal niet opnemen.
Maar ik wil ze vast leggen voor de toekomst
Ik dacht dat het aan mij lag, maar het is niet grappig op het momentquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef Troel het volgende:
Wat is het trouwens de laatste tijd ongelooflijk traag
Zit soms echt een minuut te wachten totdat ik uiteindelijk weer een timeout krijg en het is nog niet eens DotD
quote:05/08/2009
Slow Servers
We're aware of the fact that our webservers are performing poorly right now. We're doing our best to fix that problem but things will probably be a bit shaky in the days to come. Read More »
The good news is that the game engine itself isn't bothered by these problems. So you don't have to worry about any serious damage to your careers because of all of this.
We apologize for any inconvenience this might cause you.
Nou, als ik niet kan inloggen wil ik die gevolgen voor mijn carriere de komende dagen nog wel eens zien...quote:The good news is that the game engine itself isn't bothered by these problems. So you don't have to worry about any serious damage to your careers because of all of this.
Heeft ze het nou nog niet opgegeven?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:47 schreef BlackRebel het volgende:
Positief is, dat mijn grote vriendin nu ook moeite heeft met inloggen en de club waar ik zometeen moet spelen niet in brand kan steken...
Afgelopen nacht had ze mijn record studio al in brand gestoken..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:18 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Heeft ze het nou nog niet opgegeven?
Maarreh, idd, ik moet straks wel in de auto kunnen stappen naar London, anders gaat het morgen niet goedkomen :S
waarom??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:27 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Afgelopen nacht had ze mijn record studio al in brand gestoken..
Regelmatig ja. Erg irritantquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef cryotek het volgende:
Wil het proberen, maar krijg een SQL fout bij t inloggen![]()
Verder iemand die hier last van heeft?
quote:05/08/2009
Slow Servers
We're aware of the fact that our webservers are performing poorly right now. We're doing our best to fix that problem but things will probably be a bit shaky in the days to come. Read More »
The good news is that the game engine itself isn't bothered by these problems. So you don't have to worry about any serious damage to your careers because of all of this.
We apologize for any inconvenience this might cause you.
Geen mens die dat weet, ik heb niet het idee dat ik haar ooit wat misdaan heb... waarschijnlijk is het een gefrustreerd kind dat zich gruwlijk verveelt ofzo.. Beetje jammer dat zo iemand het spel voor iemand anders zo kan bederven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, wat is er tussen jullie aan de hand? Relatieproblemen ofzo
geef haar aan!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:44 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Geen mens die dat weet, ik heb niet het idee dat ik haar ooit wat misdaan heb... waarschijnlijk is het een gefrustreerd kind dat zich gruwlijk verveelt ofzo.. Beetje jammer dat zo iemand het spel voor iemand anders zo kan bederven.
Er zullen altijd rare mensen bijlopenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:44 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Geen mens die dat weet, ik heb niet het idee dat ik haar ooit wat misdaan heb... waarschijnlijk is het een gefrustreerd kind dat zich gruwlijk verveelt ofzo.. Beetje jammer dat zo iemand het spel voor iemand anders zo kan bederven.
Sommige mensen maken je het leven graag zuur zonder dat je ooit met ze bevriend geraakt bent.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:00 schreef tommosz het volgende:
vraag ik me af..hoe be je ooit met zo iemand bevriend geraakt!![]()
Zolang ze de record label maar niet burnenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:43 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Sommige mensen maken je het leven graag zuur zonder dat je ooit met ze bevriend geraakt bent.
naja..daar ben ik weg gegaan..ik ben namelijk begginende band dus ik kan echt niet naar glasgow vliegen..srryquote:Op zondag 10 mei 2009 20:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zolang ze de record label maar niet burnen
Hij had het over het label waar wij bij zittenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:34 schreef tommosz het volgende:
[..]
naja..daar ben ik weg gegaan..ik ben namelijk begginende band dus ik kan echt niet naar glasgow vliegen..srry
Gewoon onderling geld overmaken tussen je accounts en je kunt gewoon vliegenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:34 schreef tommosz het volgende:
[..]
naja..daar ben ik weg gegaan..ik ben namelijk begginende band dus ik kan echt niet naar glasgow vliegen..srry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |