het kan wel maar je moet gewoon wachten met concerten tot je goede liedjes heb geschreven en skills hebquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:43 schreef xSann het volgende:
[..]
Tja de eerste kan bijna nooit goed zijn he
Ik zou juist adviseren, ongeacht je nummers, om concerten te geven ivm fame (voor je record sales). Verder krijg je door optreden ook geld, wat je weer kan besteden aan instrumenten/boeken.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:07 schreef tommosz het volgende:
[..]
het kan wel maar je moet gewoon wachten met concerten tot je goede liedjes heb geschreven en skills heb
het is juist het punt die fame, In het begin geef je concerten die maximaal dramatisch(2/26) zijn!quote:Op zondag 31 mei 2009 14:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zou juist adviseren, ongeacht je nummers, om concerten te geven ivm fame (voor je record sales). Verder krijg je door optreden ook geld, wat je weer kan besteden aan instrumenten/boeken.
Maximaal dramatisch? Oh dan is mijne nog best goed gegaan, ik heb namelijk afgrijselijk =3 *trots op; een afgrijselijk concert XD* Ik wist niet eens dat je instrumenten moest kopen, heb ik net even gekocht, maar gaan die automatisch mee als je een concert geeft?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:13 schreef tommosz het volgende:
[..]
het is juist het punt die fame, In het begin geef je concerten die maximaal dramatisch(2/26) zijn!
dat heb je ook met een middelmatig(8/26) concert.
jaquote:Op zondag 31 mei 2009 18:21 schreef xSann het volgende:
[..]
Maximaal dramatisch? Oh dan is mijne nog best goed gegaan, ik heb namelijk afgrijselijk =3 *trots op; een afgrijselijk concert XD* Ik wist niet eens dat je instrumenten moest kopen, heb ik net even gekocht, maar gaan die automatisch mee als je een concert geeft?
Ik zou adviseren op te treden inderdaad (beginnen met covers), maar met name vanwege de Xp die het oplevert, wat je dan weer in dingen kunt steken als je IQ, je muzikaliteit, etc. Waardoor je respectievelijk sneller leert en betere nummers schrijft. Geld zou ik zoveel mogelijk in je band laten zitten in het begin. Je hebt het hard nodig voor jams, recordings, een tourbus, en uiteindelijk equipment, crew, video's, etc. Zoek gewoon een baantje waarmee je wat geld verdient (en vraag je baas het op te hogen naar het maximum salaris), en neem een kijkje op je universiteit als je geen geld hebt voor boeken. Daar kun je in de meeste steden heel goedkoop skills leren.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:02 schreef Sautor het volgende:
Ik zou juist adviseren, ongeacht je nummers, om concerten te geven ivm fame (voor je record sales). Verder krijg je door optreden ook geld, wat je weer kan besteden aan instrumenten/boeken.
geven je geld als je gewoon goed zoektquote:Op maandag 1 juni 2009 22:10 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Ik zou adviseren op te treden inderdaad (beginnen met covers), maar met name vanwege de Xp die het oplevert, wat je dan weer in dingen kunt steken als je IQ, je muzikaliteit, etc. Waardoor je respectievelijk sneller leert en betere nummers schrijft. Geld zou ik zoveel mogelijk in je band laten zitten in het begin. Je hebt het hard nodig voor jams, recordings, een tourbus, en uiteindelijk equipment, crew, video's, etc. Zoek gewoon een baantje waarmee je wat geld verdient (en vraag je baas het op te hogen naar het maximum salaris), en neem een kijkje op je universiteit als je geen geld hebt voor boeken. Daar kun je in de meeste steden heel goedkoop skills leren.
Ik denk dat dat met de nieuwe universiteiten die net geïmplementeerd zijn steeds minder gaat worden.quote:
drm zei ik ook GOEDquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:13 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met de nieuwe universiteiten die net geïmplementeerd zijn steeds minder gaat worden.
ik wil nog wel een baan.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:58 schreef Whizzkith het volgende:
De kwaliteit is vreselijk, maar die kun je wel weer omhoog krijgen toch?
Heeft slechts 1 werknemer, en die is zo goed als doodIs ook geen probleem om die posities te vullen met redelijke werknemers
Voor bedrijven en zombies jagen moet je allebei VIP zijn. Zombies jagen kan maar 1x per jaar, dus het is dan altijd hartstikke drukquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:14 schreef xSann het volgende:
Is een winkel het beste om mee te starten als eigen bedrijf dan? Zit daar namelijk ook over na te denken. Weet iemand misschien hoe je die zombies kunt verslaan en boeven vangen? Want ik zie bij sommige mensen die achivements. Weet iemand nog wat anders leuks om te doen op pop? Ik doe nu vaardigheid verhogen, concerten geven, oefenen, fotograveren maar omdat ik op school ook hele dag op pop kan:P
Oke bedankt, ja ik ben VIP mijn eerste tour start op 26 juni dus dat duurt nog eventjes en dan om de anderste dag een concertje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Voor bedrijven en zombies jagen moet je allebei VIP zijn. Zombies jagen kan maar 1x per jaar, dus het is dan altijd hartstikke drukMaar als je gewoon een flinke wereldtour doet, heb je elke dag wat te doen
Daar moet je geen plannen over schrijven, dat moet je gewoon doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:33 schreef Leonos het volgende:
Showroom heeft een plan geschreven waarmee we de komende jaren in de top20 komen !
Wat is je char?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:30 schreef Desunoto het volgende:
Ik keek net of ik al dood was maar in plaats daarvan ben ik kerngezond en had opeens 84 ervaringspunten.
wat is j band, ik ben een drummer:Pquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is je char?
En we zoeken nog een drummer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |