Mwah, ik heb het grootste deel op de bank staan. Altijd zo'n 5000 euro cash voor hotels/vliegticketsquote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef Troel het volgende:
Alles op de bank zetten is geen optie als je aan het touren bent en je vaak hotels pakt
Da's ook genoeg hoor, maar alles op de bank werkt nietquote:Op maandag 25 mei 2009 14:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het grootste deel op de bank staan. Altijd zo'n 5000 euro cash voor hotels/vliegtickets
in het begin van het spel had ik ook nog geldproblemen, toen heb ik bij de bank geleend en Mediamanipulaite voor begginers gelezen (toen was dat boek nog te duur voor mijn¤500 salarisje) netjes terugbetaalt en nu heb ik geld zat!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:56 schreef Venderwel het volgende:
Nou ja....ik ben denk ik nog een te grote noob om te zien wat zijn plannen zijn en wat dat voor gevolgen heeft voor mij ook. Ben nog te druk bezig om mezelf en mijn band een plekje te geven in het hele spel!
Een baan als bedrijfsleider van een HQ met salaris van 3000Euro lijkt me daarin een goed begin, volgens mij hoef ik niet heel veel te doen voor die 3000E ;-)
Dat kan op 2 manieren:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:42 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Hoe moet ik trainen op muziekinstrumenten en podiumvaardigheden?
Voor sommige banen moet je bepaalde vaardigheden hebben of VIP zijn. Als je een baan geaccepteerd hebt, kan je pas na 2 dagen zelf ontslag nemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Op het begin snapte ik het ook niet echt goed. Nu snap ik het al iets beter.
Even een vraagje: Als ik een andere baan wil nemen, kan ik alle banen zo maar nemen of moet ik daar weer iets speciaals voor hebben?
Voor welke banen heb je niks nodig die je zo kan doen? Boswachter bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor sommige banen moet je bepaalde vaardigheden hebben of VIP zijn. Als je een baan geaccepteerd hebt, kan je pas na 2 dagen zelf ontslag nemen.
(EN verder, lees echt vooral de handleiding en kijk naar de linkjes in de OP hier, dat scheelt echt heel veel!)
Barkeeper, schoonmaker, receptionistquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:41 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Voor welke banen heb je niks nodig die je zo kan doen? Boswachter bijvoorbeeld?
RIP voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Desunoto het volgende:
Dit spel is toch niets voor mij.
Duurt me allemaal te lang.
dat is best wel veel voor als je geen vaardiheden hebt gestudeert, Maar ik zou gewoon geen liedjes schrijven en nummers coveren voor voorlopig en als je aanzien hebt van armzalig zelf songs maken, als je 5* hebt in componeren voor begginers en songteksten voor eginnersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:54 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Ik ben inmiddels receptionist en verdien 1500.
Ik speel het spel net 3 dagen, is dat veel of weinig?
Na een paar weken wel jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:10 schreef Desunoto het volgende:
Gaat mijn mannetje nu dood dan als ik hem alleen laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |