Ahh jammer zeg! Hopelijk is dan niet alleen die andere directeur over.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Volgens hem zijn bijna alle koppen die er vanaf het begin af aan bij zitten, intussen verdwenen. Een aantal van hen zijn dit jaar en 2011 nog te zien. Hij zelf, is intussen ook gestopt met Spangas.
Daar moet ik heen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:23 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zag in een Theaterboekje dat Spangas nu ook op het toneel gespeeld gaat worden ergens in 2011 pas geloof ik
Ik ben de banaan in de clip ;-)quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:00 schreef alors het volgende:
Maandag begint het weer
Nu is er een marathon op 3
Mooi, ik begon me aan haar te irriteren. Zwaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:22 schreef Renesite het volgende:
Downsyndroom doet ook niet meer mee.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:22 schreef Renesite het volgende:
Wie bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:22 schreef Renesite het volgende:
Voor dat ze gaan varen is er anders echt geen reet aan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:19 schreef alors het volgende:
Die filmspannend hoor
gelukkig wel een happy end
nou ik niet, wat een overdreven irritante kleuter zegquote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond Fay eigenlijk wel altijd amusant.
Die broertjes en Annabella zitten opeens bij de oudere in de klas terwijl Irmak en Luxor in dezelfde blijven zitten ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:56 schreef bierjoost het volgende:
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen staat al online:
http://www.spangas.nl/video/uitzending/437
Rudolf, plakventje.quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
nou ik niet, wat een overdreven irritante kleuter zeg![]()
En ze moet van mijn Rudolf afblijven!
Die zit op de andere afdelingquote:
Pim is in de serie heel anders dan in het echt. Ken hem al wat jaren en maak ook zijn website trouwens op het moment.quote:Op zondag 12 september 2010 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is ook totaal niet mijn type, maar hij heeft iets![]()
Weet je hoe dat komt? Hij acteertquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:03 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Pim is in de serie heel anders dan in het echt. Ken hem al wat jaren en maak ook zijn website trouwens op het moment.
Ja klopt idd.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn Shanti en Avalance geen zusjes ?
En dan allebij voor Tobias gaan ?
En Marjana en Stan ?
maar Fay heeft wel een nieuwe castfoto dus ik vrees dat ze nog wel terug komt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
op www.spangas.nl zien we de nieuwe koppen.
Fay en Nesim lijken al vervangen te zijn door acteurs die zo te zien precies hetzelfde soort rol gaan spelen.
(De knuffel allochtoon en het rare meisje)
*scherp ik hoop van niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
maar Fay heeft wel een nieuwe castfoto dus ik vrees dat ze nog wel terug komt.
Dat dacht ik dus ook al van Lana... en Fay ohh laat haar alsjeblieft wegblijven..quote:Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
*scherp ik hoop van niet.
Lana gaat er denk ik ook uit die *andere klas* komt echt niet in beeld bovendien ging de moeder naar New York.
Ja dom idd, waarom laten ze Irmak zo overdreven spastisch over zulke dingenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Origineel van de schrijvers Irmak en Marjana precies dezelfde verhaalijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |