Barryquote:Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef Blossom86 het volgende:
Wie zou de geheime aanbidder van Jole zijn??
quote:
Jij hebt een voorspellende blikquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef afro het volgende:
Die fay met haar plofkop zit erin om de gestoorde mensen gerust te stellen![]()
Zei staat later op het station kranten te verkopen en iedereen te vertellen dat de wereld vergaat
Haha wtf is dat nou weer ? een WK liedjequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:52 schreef tomtomkortom het volgende:
www.roodwitblauweballen.nl
(eerste eigen productie van Sebastian Wullf - Luxor en Pim Wessels - Rudolf)
ps. weet: geen technisch hoogstandje. We hebben ze tussen onze al drukke werkzaamheden vandaag geholpen aan een website. Grafisch zit er wel wat meer werk in. Maar goed, doet er in principe ook niet echt toe. Voor het geval ik er opmerkingen over krijg
Jep. Een uit de hand gelopen grap, zo ging het er tijdens de clipopnames ook aan toe.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha wtf is dat nou weer ? een WK liedje![]()
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 17 april 2010 17:35 schreef tho_Omas het volgende:
Nassim en Samson eruit? Heb ik iets gemist?
Wikipedia.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:35 schreef tho_Omas het volgende:
Nassim en Samson eruit? Heb ik iets gemist?
Misschien gaat-ie wel een staatsgreep doen met Samson!quote:Op zondag 18 april 2010 03:53 schreef tho_Omas het volgende:
Beetje lame wel dat we van wikipedia moeten nemen hoe de voorbeeldallochtoon de serie verlaat. Nassim alleen kan Wilders ontkrachten.
Grtz Spangasgirl1998
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:10 schreef Renesite het volgende:
Nassim eruit <--------- Jammer
Jole eruit <--------- De reden dat ik het kijk![]()
Rozendaal eruit <-------- Boeie![]()
Samson eruit <---------- Jammer
Nelson eruit <----------- Boeie![]()
Ik vind Nelson wel een schatje maar hij speelt zo homoquote:
Nelson is in het echte leven dan ook homo.quote:Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Nelson wel een schatje maar hij speelt zo homo
Ik had liever Fay eruit, wat een sufkut is dat zeg
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op maandag 19 april 2010 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nelson is in het echte leven dan ook homo.
Stond laatst een keer ergens op het internet dat hij een relatie heeft met een kerel die ooit in ONM heeft gespeeld . En Fay er uit zou de geloofwaardigheid van de serie alleen maar goed doen inderdaad.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terwijl de actrice in Fok jou ! juist een geweldig acteer debuut heeft gehad.
Daarin speelde ze een erg zware rol die ze knap en heel geloofwaardig neerzette.
Dat meisje dat Avalance speelde had daar dan weer juist een irritante rol.
Ze speelde niet de hoofdrol he ze was dat kind dat zelfmoord pleegde uiteindelijk.quote:
oh, nou dat kan ik me zo niet meer herinneren, misschien ga ik het nog wel eens terugkijken, aparte serie welquote:Op maandag 19 april 2010 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze speelde niet de hoofdrol he ze was dat kind dat zelfmoord pleegde uiteindelijk.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:38 schreef tomtomkortom het volgende:
Ik zal donderdag eens vragen wie en waarom de serie verlaten hebben. Dan komt meneer van Hamel op de koffie om een klus te bespreken.
Volgens hem zijn bijna alle koppen die er vanaf het begin af aan bij zitten, intussen verdwenen. Een aantal van hen zijn dit jaar en 2011 nog te zien. Hij zelf, is intussen ook gestopt met Spangas.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Volgens hem zijn bijna alle koppen die er vanaf het begin af aan bij zitten, intussen verdwenen. Een aantal van hen zijn dit jaar en 2011 nog te zien. Hij zelf, is intussen ook gestopt met Spangas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |