Dat laatste viel me idd ook op!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar het was pats boem iemand dood en we slaan een serieuze weg in inclusief upgrade camera.
AVG?quote:
Alleen voor Gradanen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:17 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
AVG?![]()
Als spangas om 19.00 komt ga ik het weer volgen, nu gewoon geen tijd om te volgen. Helaas.
Die auto is nu van een vriend van me. En was ten tijde van de opnames van een andere kennis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:55 schreef Falco het volgende:
Luxor die de auto van Miss Madge aan gort rijdt
Die samson is wel de meest grote gay neger die ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef a.stegeman het volgende:
het is tijd dat er eens iemand gaat blowen bij spangas en dan tegen iedereen aanbotst en geschorst wordt janken alless ze hebben alle cliche's op een middelbare school al wel gehad nu is het tijd voor cliche nummero 1 the ganjaaaa![]()
en dan natuurlijk Samson he
Noem eens voorbeelden?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het jammer dat de realiteit steeds verder wegdrijft.
Ik trek het zo langzamerhand niet meer om met de meiden mee te kijken.
Die gast denkt meteen dat die Kimberley een bloedmooie chick is die hem gaat ontknapen en hij zal nog wel gelijk hebben ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden?
Dat met die ring en de naam Kimberley vond ik ook een beetje té, maar de rest valt wel mee toch?
Het schijnt een hoofdstad in Africa te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:41 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Die gast denkt meteen dat die Kimberley een bloedmooie chick is die hem gaat ontknapen en hij zal nog wel gelijk hebben ook
Oowja shit ik zag hem voor het laatst op dinsdag geloof ik dus nu heb ik de clou gemist maarja gelukkig is het eerste kwartier altijd herhalingquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het schijnt een hoofdstad in Africa te zijn.
Hij past er wel goed in ja zelf de bruine sterren zijn voor hem een genotquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:56 schreef tho_Omas het volgende:
Ja Kimberley ligt in Zuid-Afrika. Nelson moet bij Astrotijd aan de slag.
Die Fay moet de serie uit dat zou een hoop oplossen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het jammer dat de realiteit steeds verder wegdrijft.
Ik trek het zo langzamerhand niet meer om met de meiden mee te kijken.
Klopt ja wat betr. Nelson en betr. Gaby: IDD.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verder die Nelson die ging toch in een hollywood productie spelen ?
Ik denk dat dit zijn exit is. En kan Gaby kappen met dat moslim gedoe
Met de verwardheid van Miss Madge is niks meer gedaan,en de spirituele gaven van Nelson leidde tot het vinden van een ring onder een stoeptegel,die bleek te zijn van de congierge.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zijn de verhaallijnen van Miss Madge en Nelson eigenlijk al afgerond? Dan heb ik het namelijk gemist.
Ja,klopt.Hij merkte dat die trap leidde naar 'iets'.En ineens kwam hij erachter dat beneden aan die trap een stoeptegel lag waar iets onder zat,en toen hij ging graven kwam er een ring tevoorschijn.Die signalen kreeg hij door van 'boven'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nelsopn flikkerde toch van de trap af? Was dat een spirituele gave?
Okee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:17 schreef tho_Omas het volgende:
Van TVGids.nl:
Nelson krijgt een homoseksuele verhouding met Samson, en de apartheid wordt dan opgeheven. Samson zal zijn anus tentoonstellen bij de nieuwe conrector, en alle gradanen ejaculeren over zijn zwarte billetjes. Ondertussen laat Fay zich verwennen door iemand anders met het downsyndroom.
Ze heet Priscilla Knetemann (ik denk familie van) en is uit 1992.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer even wat mindere weken op het moment.
Die gradanen zorgen voor irritante verhaalijnen.
Die Charlie heeft trouwens of bij mij op school gezeten of bij me broertje in igg is die rol niet zo veel gespeeld als dat het lijkt., Zou trouwens ook wel ouder zijn dan 16 aangezien ik zelf 21 ben .
Ze gingen met de klas werkstukken maken en presentaties geven over alle geloven, en uiteindelijk konden ze een test doen om te zien welk geloof het beste bij je past.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoezo is Jole nou ineens weer geen moslim? Dat heb ik gemist.
Zitten ze niet meer in de Watergraafsmeer? En wie gaat een clip opnemen? Dat bandje van Samson?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef tomtomkortom het volgende:
Donderdag clipopnames op de nieuwe Spangas locatie. Ben wel een beetje zenuwachtig
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:55 schreef a.stegeman het volgende:
hahah die koppen toen ze allemaal stonden te janken die fay laat mensen met down syndroom er mooi uitzien met haar huilgezicht
Nope. Luxor en Rudolfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:27 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Zitten ze niet meer in de Watergraafsmeer? En wie gaat een clip opnemen? Dat bandje van Samson?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |