Zoveel openingen.quote:Op maandag 13 april 2009 15:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
WoW ingewikkeld?Is je vriendin wel goed bij d'r hoofd?
Myst is misschien wat te langdradig maar Syberia ziet er uit als een winnaar!quote:Op maandag 13 april 2009 15:23 schreef DeHovenier het volgende:
Zijn puzzeladventure's wat? Zoals Myst en Syberia?
Ach, natuurlijk... Sam & Max helemaal vergeten, heeft ze in het verleden ook gespeeld! Monkey Island kent ze vast niet!quote:Op maandag 13 april 2009 15:36 schreef Zeitgeist het volgende:
Die laatste 2 seizoenen Sam & Max
Eventueel die laatste Monkey Island game. Al wat ouder maar toch 3D en niet zo hardcore als een Myst serie.
Te ingewikkeld, sorry... verder dan LOL kwam ze nietquote:
Nou ja zelfde idee als Sam & Max qua humor en opzet dus dat komt wel goed denk ik zoquote:Op maandag 13 april 2009 15:41 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Monkey Island kent ze vast niet!
Thx Zeitgeist! zal die ook ff checken!quote:Op maandag 13 april 2009 15:50 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Nou ja zelfde idee als Sam & Max qua humor en opzet dus dat komt wel goed denk ik zo
Je kan haar ook die The Settlers serie laten proberen. Ook vrij simpel om op te pakken en het ziet er allemaal leuk cartoony uit.
Monkey Island is echt de bom. Als ze dat niet vet vindt gaat het heel moeilijk wordenquote:Op maandag 13 april 2009 15:36 schreef Zeitgeist het volgende:
Die laatste 2 seizoenen Sam & Max
Eventueel die laatste Monkey Island game. Al wat ouder maar toch 3D en niet zo hardcore als een Myst serie.
Nee, ik probeer ze allemaal te downloaden kopen maar ze zijn lastig te vinden...quote:Op maandag 13 april 2009 16:05 schreef TheDenialTwist het volgende:
Heeft ze alle HP spellen of alleen de laatste? Ik vind namelijk de eerste twee spellen voor op de pc het leukst, dus als ze die nog niet heeft is dat wel een aanrader. (de Steen der Wijzen en de Geheime Kamer) Redelijk simpel maar ze blijven leukheb ze allebei al zeker 5 keer uitgespeeld
![]()
Ik zag ze laatst allebei samen heel goedkoop ergens maar ik weet niet meer waarquote:Op maandag 13 april 2009 16:10 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Nee, ik probeer ze allemaal te downloaden kopen maar ze zijn lastig te vinden...![]()
Ze heeft er nu nog maar 2 gespeeld en daar is ze dus, net als jij, gek op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |