Ja misschien is het publiek en de sfeer daar wel erg tof, maar dat team van de Rangers is echt niks bijzonderquote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Rangers zijn juist geweldig.
Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen. En aangezien NYR in MSG de eerste was...
Pijnlijk voor al die fans die dat niet kunnen betalen.....quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef JZweeds het volgende:
Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen.
Eens. Alleen bracht ik het niet zo direct.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:29 schreef popolon het volgende:
Ik vind het nogal een kansloze stelling als ik eerlijk moet zijn.
In het reguliere seizoen zaten er flink wat wedstrijden tussen met veel schoten en weinig goals, op CSN Bay Area waren ze toen nogal lyrisch over de hoeveelheid aan (erg improductieve) schoten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:33 schreef nyny83 het volgende:
En de Sharks liggen er al vrijwel uitWat een zaadpot was dit zeg. Heb hem grote delen live gezien. De delen die ik miste viel ik in slaap. Wat spelen de Sharks een traag spelletje zeg
In alle vier de games hadden de Sharks meer schoten, soms zelfs fors meer. Het helpt inderdaad niet als je continue alleen maar slappers en wristers van afstand doet maar niemand een screen zet. Relatief makkelijk te stoppen voor een NHL-goalie van niveau.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:18 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
In het reguliere seizoen zaten er flink wat wedstrijden tussen met veel schoten en weinig goals, op CSN Bay Area waren ze toen nogal lyrisch over de hoeveelheid aan (erg improductieve) schoten.
Nu breekt ze dat op, als ik de box scores zie hebben ze qua aantal schoten de overhand over de ducks, maar erg effectief is het allemaal niet.
En als ik nu niet zo makkelijk een ticket naar CA kan betalen. En al kon ik het wel betalen dan is het wel handig dat er ook gezelschap mee wilt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Rangers zijn juist geweldig.
Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen. En aangezien NYR in MSG de eerste was...
Jonas Hiller is dan ook een top-goalie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:39 schreef nyny83 het volgende:
In alle vier de games hadden de Sharks meer schoten, soms zelfs fors meer. Het helpt inderdaad niet als je continue alleen maar slappers en wristers van afstand doet maar niemand een screen zet. Relatief makkelijk te stoppen voor een NHL-goalie van niveau.
In 1999 was er allang internetquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef RemcoW85 het volgende:
Nu al een jaartje of 10 de Ducks volgen vind ik goed zat. Moest altijd snachts ook ff op CNN de tussenstanden kijken, internet was er nog niet.
Het was iig nog voor internet.. Dat weet ik nog, want ik had alleen CNN, en was nog niet bekend met USA-tijden.. Dus moest altijd op de gok er rond een uur of 03:00/04:00 uit...quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:38 schreef maartena het volgende:
[..]
In 1999 was er allang internet
Maar ja, ik zit dan ook al sinds 1994 online.... Compleet met Windows 3.1, Trumpet Winsock, en een joelend 14k4 modem.(en sinds 1997 per kabelmodem)
Ik zal proberen een filmpje erbij te zoeken als ik het nieuwsbericht plaats.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:22 schreef Saviola het volgende:
Caps winnen game 5 van de Rangers, 4-0![]()
Iedereen snel de goal van Ovechkin kijken btwecht een geniale actie weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |