abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 07:11:38 #101
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68260032
4-3 eindstand voor San Jose, dus 2-1 in de series.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_68260060
Canucks

Leuke serie tussen de Sharks en Ducks
pi_68260529
YESH! Eindelijk!
Vicariously I live while the whole world dies
pi_68261010
Canucks!

Ik verwacht dat Boston vanavond ook klaar is met Montreal trouwens, dan op donderdag Pittsburgh en Detroit door.

Vanavond hoop ik dat Calgary en Washington winnen, maakt het wat spannender
pi_68261438
Wat een mooie goal die 1e van de Canucks. Luongo 47 reddingen.
pi_68290293
In Vancouver werdt flink feest gevierd!
pi_68292474
Rangers 2, Caps 1

Wat een fantastische wedstrijd weer gezien net he, Washington is gewoon een veel beter team maar Lundqvist steelt voor de 3de keer in 4 wedstrijden de zege voor de Rangers. Al die kansen voor de Caps maar keer op keer staat daar Henrik.

Ik kan niet wachten op game 5
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_68292835
En de series tussen Calgary en Chicago ook weer gelijk.

6 goals in de tweede periode. Fijne wedstrijd hoor 4-6^O^
  donderdag 23 april 2009 @ 09:20:49 #110
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_68294425
Fuck de Rangers.

Als ik er 1 een onsympathiek team in de NHL vind, is het wel NYR.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_68295084
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Fuck de Rangers.

Ik vind ze ondanks Avery juist wel sympathiek. Wedstrijden met de Rangers zijn zelden saai
  donderdag 23 april 2009 @ 10:29:06 #112
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_68296443
Hopelijk gaat de Washington - NY serie tot het gaatje. Ik hoop ook dat Washington het nog gaat redden. Ben echter bang van niet.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_68299923
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef WasQ het volgende:
Hopelijk gaat de Washington - NY serie tot het gaatje. Ik hoop ook dat Washington het nog gaat redden. Ben echter bang van niet.
Denk het ook niet... dit was echt een cruciale wedstrijd voor de Capitals. Voor de Sharks wordt het ook nog lastig zat. Ze moeten vanavond gewoon winnen, dan is er niets aan de hand.
pi_68300360
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef WasQ het volgende:
De Caps hebben nog nooit een 1-3 achterstand goedgemaakt, en de Rangers hebben nog nooit een 3-1 voorsprong weggegeven. Maar voor alles is een eerste keer dus, en dat is hopelijk dit jaar het geval
pi_68312632
quote:
Op woensdag 22 april 2009 07:09 schreef Colplay het volgende:

[..]

ESPN America gaat vijf minuten voor tijd op zwart door een of ander technisch probleem.
Ja daar had ik ook last van
pi_68318079
[NHL] Uitslag Flames - Blackhawks
[NHL] Uitslag Rangers - Capitals
[NHL] Uitslag Canadiens - Bruins

Wat vinden jullie trouwens van de verslaggeving van de play-offs op FOK!sport? Lezen jullie het of halen jullie het toch vooral van de Amerikaanse sites af? Missen jullie nog wat in de verslagen of in het algemeen?
pi_68319604
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Uitslag Flames - Blackhawks
[NHL] Uitslag Rangers - Capitals
[NHL] Uitslag Canadiens - Bruins

Wat vinden jullie trouwens van de verslaggeving van de play-offs op FOK!sport? Lezen jullie het of halen jullie het toch vooral van de Amerikaanse sites af? Missen jullie nog wat in de verslagen of in het algemeen?
Ik lees ze wel. Mis niet echt iets alleen bij de Canucks had er wel in mogen staan dat het de 1e clean sweep in de geschiedenis van de Canucks is. Maakt het toch nog wat specialer.
pi_68320855
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Fuck de Rangers.

Rangers zijn juist geweldig.

Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen. En aangezien NYR in MSG de eerste was...
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
  vrijdag 24 april 2009 @ 03:34:39 #119
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68325673
6-5, in de laatste minuut. Wings sweepen de BJ's.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 24 april 2009 @ 04:57:15 #120
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68325783
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef nyny83 het volgende:
Ik kijk gewoon Amerikaanse TV, en haal daar mijn nieuws vandaan. En nhl.com natuurlijk..... Uiteraard lees ik de FOK!sport artikelen wel, maar helaas komen ze door het tijdsverschil meestal veel te laat, wanneer de uitslagen hier al lang en breed besproken zijn.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 24 april 2009 @ 05:00:40 #121
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68325786
Sharks @ Ducks trouwens nu live, nog steeds 0-0 in de 1e.
-
pi_68326147
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 05:00 schreef maartena het volgende:
Sharks @ Ducks trouwens nu live, nog steeds 0-0 in de 1e.
Nu 3-0 voor de Ducks, Sharks
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:52:36 #123
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68326427
Hoppakee, en nog een empty net goaltje er achteraan en de Sharks worden met 4-0 naar huis gestuurd.

Er was trouwens - toevel wellicht - tijdens de wedstrijd ook nog een 4.0 aardbeving. Ik voelde em thuis nauwelijks, dus in het stadion zullen ze em ook wel niet gevoeld hebben..... maar het was genoeg om het alarm van schoonmoe af te laten gaan die dichter bij het episch centrum woonde, dus mochten we daar weer naar toe omdat ze niet thuis was. Daar gelukkig wedstrijd af kunnen kijken.

* maartena grijnst richting nyny83
-
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:54:23 #124
pi_68326444
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef JZweeds het volgende:

[..]

Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen. En aangezien NYR in MSG de eerste was...
Is dat zo een verschil dan?
Messin' with the Kid.
pi_68326895
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 04:57 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon Amerikaanse TV, en haal daar mijn nieuws vandaan. En nhl.com natuurlijk..... Uiteraard lees ik de FOK!sport artikelen wel, maar helaas komen ze door het tijdsverschil meestal veel te laat, wanneer de uitslagen hier al lang en breed besproken zijn.
Mjah voor de Amerikanen onder ons schiet het niet op natuurlijk Zit hier inderdaad met het tijdverschl. Op mijn werk heb ik wel af en toe de tijd om op het forum te kijken, maar niet om complete wedstrijdverslagen te schrijven.

En de Sharks liggen er al vrijwel uit Wat een zaadpot was dit zeg. Heb hem grote delen live gezien. De delen die ik miste viel ik in slaap. Wat spelen de Sharks een traag spelletje zeg
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:10:51 #126
107005 Saviola
CM Legend
pi_68332968
quote:

[..]

Ja misschien is het publiek en de sfeer daar wel erg tof, maar dat team van de Rangers is echt niks bijzonder Stelletje middelmatige, overbetaalde vedettes a la Redden, Gomez en Drury.

Jammer voor Columbus trouwens, ook weer typisch dat Detroit nog even snel een PP krijgt in de laatste minuut. Altijd handig.

En dan de Sharks Onder leiding van ultieme choker Joe Thornton lijkt het weer helemaal niets te worden. Terwijl Anaheim gewoon lekker fel speelt, die line Perry-Getzlaf-Ryan moet ondertussen 1 van de beste uit de league zijn

Ik heb zelf Pens/Flyers gekeken, Pittsburgh was iets beter maar de Flyers scoorden eigenlijk op de juiste momenten en hun goalie had zn beste wedstrijd tot nu toe. Game 6 gaat terug naar Philadelphia.
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:26:26 #127
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68341206
quote:
Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen.
Pijnlijk voor al die fans die dat niet kunnen betalen.....

Overigens heb ik de Ducks een keer of 8 live zien spelen
-
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:29:15 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68341308
Ik vind het nogal een kansloze stelling als ik eerlijk moet zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:51:49 #130
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68349006
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:29 schreef popolon het volgende:
Ik vind het nogal een kansloze stelling als ik eerlijk moet zijn.
Eens. Alleen bracht ik het niet zo direct.

Er zijn talloze fans die gewoon te ver van de speelstad afwonen, niet al te veel geld hebben, maar wel een TV. Die kunnen dan geen "echte" fans zijn omdat ze nog geen live wedstrijd hebben meegemaakt?

Beetje onzin lijkt me.
-
pi_68350071
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:33 schreef nyny83 het volgende:

En de Sharks liggen er al vrijwel uit Wat een zaadpot was dit zeg. Heb hem grote delen live gezien. De delen die ik miste viel ik in slaap. Wat spelen de Sharks een traag spelletje zeg
In het reguliere seizoen zaten er flink wat wedstrijden tussen met veel schoten en weinig goals, op CSN Bay Area waren ze toen nogal lyrisch over de hoeveelheid aan (erg improductieve) schoten.

Nu breekt ze dat op, als ik de box scores zie hebben ze qua aantal schoten de overhand over de ducks, maar erg effectief is het allemaal niet.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_68353168
Tsja als je niet kan scoren heb je helemaal niks aan zoveel schoten. Prachtige westrijd was dat weer voor de Ducks
pi_68353318
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:18 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

In het reguliere seizoen zaten er flink wat wedstrijden tussen met veel schoten en weinig goals, op CSN Bay Area waren ze toen nogal lyrisch over de hoeveelheid aan (erg improductieve) schoten.

Nu breekt ze dat op, als ik de box scores zie hebben ze qua aantal schoten de overhand over de ducks, maar erg effectief is het allemaal niet.
In alle vier de games hadden de Sharks meer schoten, soms zelfs fors meer. Het helpt inderdaad niet als je continue alleen maar slappers en wristers van afstand doet maar niemand een screen zet. Relatief makkelijk te stoppen voor een NHL-goalie van niveau.
pi_68353652
quote:

[..]

En als ik nu niet zo makkelijk een ticket naar CA kan betalen. En al kon ik het wel betalen dan is het wel handig dat er ook gezelschap mee wilt.

Nu al een jaartje of 10 de Ducks volgen vind ik goed zat. Moest altijd snachts ook ff op CNN de tussenstanden kijken, internet was er nog niet .

Of zette jij op je 12e / 13e niet snachts ff de wekker om naar pagina 565 te gaan op CNN omdat je zo graag wilde weten hoe ze ervoor stonden?

Ja, dat laatste is wat onnodig, had het ook de volgende dag ff kunnen checken, maar wilde perse tussenstanden hebben
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:34:40 #135
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68358225
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:39 schreef nyny83 het volgende:
In alle vier de games hadden de Sharks meer schoten, soms zelfs fors meer. Het helpt inderdaad niet als je continue alleen maar slappers en wristers van afstand doet maar niemand een screen zet. Relatief makkelijk te stoppen voor een NHL-goalie van niveau.
Jonas Hiller is dan ook een top-goalie.

Morgen game 4 in de series, 19:00 PST ofwel 04:00 NL tijd zondagochtend.
-
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:38:43 #136
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68358276
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef RemcoW85 het volgende:
Nu al een jaartje of 10 de Ducks volgen vind ik goed zat. Moest altijd snachts ook ff op CNN de tussenstanden kijken, internet was er nog niet .
In 1999 was er allang internet

Maar ja, ik zit dan ook al sinds 1994 online.... Compleet met Windows 3.1, Trumpet Winsock, en een joelend 14k4 modem. (en sinds 1997 per kabelmodem)
-
pi_68358404
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:38 schreef maartena het volgende:

[..]

In 1999 was er allang internet

Maar ja, ik zit dan ook al sinds 1994 online.... Compleet met Windows 3.1, Trumpet Winsock, en een joelend 14k4 modem. (en sinds 1997 per kabelmodem)
Het was iig nog voor internet.. Dat weet ik nog, want ik had alleen CNN, en was nog niet bekend met USA-tijden.. Dus moest altijd op de gok er rond een uur of 03:00/04:00 uit...

Maarja, 04:30 is de NL-tijd als ze thuis spelen weet ik ondertussen, dus vaak waren ze, tot mijn teleurstelling, nog niet begonnen.

Wij kregen in 2000 pas internet trouwens
pi_68362160
Caps winnen game 5 van de Rangers, 4-0

Iedereen snel de goal van Ovechkin kijken btw echt een geniale actie weer.
pi_68363824
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:22 schreef Saviola het volgende:
Caps winnen game 5 van de Rangers, 4-0

Iedereen snel de goal van Ovechkin kijken btw echt een geniale actie weer.
Ik zal proberen een filmpje erbij te zoeken als ik het nieuwsbericht plaats.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:26:14 #141
pi_68366114
Dit is trouwens mijn grootste bezwaar tegen de Rangers...avery...
Wat een ontzettende galbak is dat zeg...

Messin' with the Kid.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:48:26 #143
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68369013
-
pi_68370329
[NHL] Uitslag Capitals - Rangers

Met link naar de goal van Ovechkin
pi_68375695
Flyers 2-0 voor in de 1e periode 2 goals in 2 minuten

[ Bericht 22% gewijzigd door Irrem op 25-04-2009 21:51:52 ]
pi_68379060
3-2 Flyers nu, stond zelfs 3-0. Penguins spelen wel een stuk beter in de tweede periode.

edit: en 3-3 door Crosby. Goede comeback.
  zondag 26 april 2009 @ 00:01:32 #147
107005 Saviola
CM Legend
pi_68380913
Flyers thuis 3-0 voorstaan, en er nog in slagen 3-5 te verliezen. Knap hoor.

Boston en Pittsburgh al door dus. Hopelijk komen daar nog de Caps bij.

Carolina/NJ heb ik geen voorkeur, vind het beide kutclubs.
pi_68383785
Whehe Flyers Jezus wat slecht om dat nog weg te geven.

Sharks nu 1-0 voor, ze spelen goed. Thornton eindelijk een goal en een goede wedstrijd. Jammer dat het misschien al te laat is. Ze kunnen zich drie wedstrijden achter elkaar geen misstap veroorloven, en dat tegen een goed team als de Ducks. Ik moet het nog maar zien gebeuren....

edit: flames 5-1 achter trouwens Die zijn ook aardig aan het choken.
  zondag 26 april 2009 @ 05:07:59 #149
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68383808
1-0 idd, maar er zijn nog twee periods te gaan.....

Ben momenteel zowel Angels MLB als Ducks NHL aan het kijken. Eerst eens wat eten, en dan Ubuntu 9.04 op mijn laptop mikken, dus ff weg van FOK!.
-
pi_68383954
Verdomme, 2-2

edit: thornton op de paal

[ Bericht 38% gewijzigd door nyny83 op 26-04-2009 06:23:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')