Ik vind ze ondanks Avery juist wel sympathiek. Wedstrijden met de Rangers zijn zelden saaiquote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Fuck de Rangers.![]()
Als ik er 1 een onsympathiek team in de NHL vind, is het wel NYR.
Denk het ook niet... dit was echt een cruciale wedstrijd voor de Capitals. Voor de Sharks wordt het ook nog lastig zat. Ze moeten vanavond gewoon winnen, dan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef WasQ het volgende:
Hopelijk gaat de Washington - NY serie tot het gaatje. Ik hoop ook dat Washington het nog gaat redden. Ben echter bang van niet.
De Caps hebben nog nooit een 1-3 achterstand goedgemaakt, en de Rangers hebben nog nooit een 3-1 voorsprong weggegeven. Maar voor alles is een eerste keer dus, en dat is hopelijk dit jaar het gevalquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef WasQ het volgende:
Hopelijk gaat de Washington - NY serie tot het gaatje. Ik hoop ook dat Washington het nog gaat redden. Ben echter bang van niet.
Ja daar had ik ook last vanquote:Op woensdag 22 april 2009 07:09 schreef Colplay het volgende:
[..]
ESPN America gaat vijf minuten voor tijd op zwart door een of ander technisch probleem.
Ik lees ze wel. Mis niet echt iets alleen bij de Canucks had er wel in mogen staan dat het de 1e clean sweep in de geschiedenis van de Canucks is. Maakt het toch nog wat specialer.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Uitslag Flames - Blackhawks
[NHL] Uitslag Rangers - Capitals
[NHL] Uitslag Canadiens - Bruins
Wat vinden jullie trouwens van de verslaggeving van de play-offs op FOK!sport? Lezen jullie het of halen jullie het toch vooral van de Amerikaanse sites af? Missen jullie nog wat in de verslagen of in het algemeen?
Rangers zijn juist geweldig.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Fuck de Rangers.![]()
Als ik er 1 een onsympathiek team in de NHL vind, is het wel NYR.
Ik kijk gewoon Amerikaanse TV, en haal daar mijn nieuws vandaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef nyny83 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de verslaggeving van de play-offs op FOK!sport? Lezen jullie het of halen jullie het toch vooral van de Amerikaanse sites af? Missen jullie nog wat in de verslagen of in het algemeen?
Nu 3-0 voor de Ducks, Sharksquote:Op vrijdag 24 april 2009 05:00 schreef maartena het volgende:
Sharks @ Ducks trouwens nu live, nog steeds 0-0 in de 1e.
Is dat zo een verschil dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Rangers zijn juist geweldig.
Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen. En aangezien NYR in MSG de eerste was...
Mjah voor de Amerikanen onder ons schiet het niet op natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 04:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon Amerikaanse TV, en haal daar mijn nieuws vandaan.En nhl.com natuurlijk..... Uiteraard lees ik de FOK!sport artikelen wel, maar helaas komen ze door het tijdsverschil meestal veel te laat, wanneer de uitslagen hier al lang en breed besproken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |