abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 07:11:38 #101
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68260032
4-3 eindstand voor San Jose, dus 2-1 in de series.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_68260060
Canucks

Leuke serie tussen de Sharks en Ducks
pi_68260529
YESH! Eindelijk!
Vicariously I live while the whole world dies
pi_68261010
Canucks!

Ik verwacht dat Boston vanavond ook klaar is met Montreal trouwens, dan op donderdag Pittsburgh en Detroit door.

Vanavond hoop ik dat Calgary en Washington winnen, maakt het wat spannender
pi_68261438
Wat een mooie goal die 1e van de Canucks. Luongo 47 reddingen.
pi_68290293
In Vancouver werdt flink feest gevierd!
pi_68292474
Rangers 2, Caps 1

Wat een fantastische wedstrijd weer gezien net he, Washington is gewoon een veel beter team maar Lundqvist steelt voor de 3de keer in 4 wedstrijden de zege voor de Rangers. Al die kansen voor de Caps maar keer op keer staat daar Henrik.

Ik kan niet wachten op game 5
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_68292835
En de series tussen Calgary en Chicago ook weer gelijk.

6 goals in de tweede periode. Fijne wedstrijd hoor 4-6^O^
  donderdag 23 april 2009 @ 09:20:49 #110
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_68294425
Fuck de Rangers.

Als ik er 1 een onsympathiek team in de NHL vind, is het wel NYR.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_68295084
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Fuck de Rangers.

Ik vind ze ondanks Avery juist wel sympathiek. Wedstrijden met de Rangers zijn zelden saai
  donderdag 23 april 2009 @ 10:29:06 #112
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_68296443
Hopelijk gaat de Washington - NY serie tot het gaatje. Ik hoop ook dat Washington het nog gaat redden. Ben echter bang van niet.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_68299923
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef WasQ het volgende:
Hopelijk gaat de Washington - NY serie tot het gaatje. Ik hoop ook dat Washington het nog gaat redden. Ben echter bang van niet.
Denk het ook niet... dit was echt een cruciale wedstrijd voor de Capitals. Voor de Sharks wordt het ook nog lastig zat. Ze moeten vanavond gewoon winnen, dan is er niets aan de hand.
pi_68300360
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef WasQ het volgende:
De Caps hebben nog nooit een 1-3 achterstand goedgemaakt, en de Rangers hebben nog nooit een 3-1 voorsprong weggegeven. Maar voor alles is een eerste keer dus, en dat is hopelijk dit jaar het geval
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_68312632
quote:
Op woensdag 22 april 2009 07:09 schreef Colplay het volgende:

[..]

ESPN America gaat vijf minuten voor tijd op zwart door een of ander technisch probleem.
Ja daar had ik ook last van
pi_68318079
[NHL] Uitslag Flames - Blackhawks
[NHL] Uitslag Rangers - Capitals
[NHL] Uitslag Canadiens - Bruins

Wat vinden jullie trouwens van de verslaggeving van de play-offs op FOK!sport? Lezen jullie het of halen jullie het toch vooral van de Amerikaanse sites af? Missen jullie nog wat in de verslagen of in het algemeen?
pi_68319604
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Uitslag Flames - Blackhawks
[NHL] Uitslag Rangers - Capitals
[NHL] Uitslag Canadiens - Bruins

Wat vinden jullie trouwens van de verslaggeving van de play-offs op FOK!sport? Lezen jullie het of halen jullie het toch vooral van de Amerikaanse sites af? Missen jullie nog wat in de verslagen of in het algemeen?
Ik lees ze wel. Mis niet echt iets alleen bij de Canucks had er wel in mogen staan dat het de 1e clean sweep in de geschiedenis van de Canucks is. Maakt het toch nog wat specialer.
pi_68320855
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Fuck de Rangers.

Rangers zijn juist geweldig.

Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen. En aangezien NYR in MSG de eerste was...
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
  vrijdag 24 april 2009 @ 03:34:39 #119
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68325673
6-5, in de laatste minuut. Wings sweepen de BJ's.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 24 april 2009 @ 04:57:15 #120
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68325783
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef nyny83 het volgende:
Ik kijk gewoon Amerikaanse TV, en haal daar mijn nieuws vandaan. En nhl.com natuurlijk..... Uiteraard lees ik de FOK!sport artikelen wel, maar helaas komen ze door het tijdsverschil meestal veel te laat, wanneer de uitslagen hier al lang en breed besproken zijn.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 24 april 2009 @ 05:00:40 #121
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68325786
Sharks @ Ducks trouwens nu live, nog steeds 0-0 in de 1e.
-
pi_68326147
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 05:00 schreef maartena het volgende:
Sharks @ Ducks trouwens nu live, nog steeds 0-0 in de 1e.
Nu 3-0 voor de Ducks, Sharks
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:52:36 #123
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68326427
Hoppakee, en nog een empty net goaltje er achteraan en de Sharks worden met 4-0 naar huis gestuurd.

Er was trouwens - toevel wellicht - tijdens de wedstrijd ook nog een 4.0 aardbeving. Ik voelde em thuis nauwelijks, dus in het stadion zullen ze em ook wel niet gevoeld hebben..... maar het was genoeg om het alarm van schoonmoe af te laten gaan die dichter bij het episch centrum woonde, dus mochten we daar weer naar toe omdat ze niet thuis was. Daar gelukkig wedstrijd af kunnen kijken.

* maartena grijnst richting nyny83
-
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:54:23 #124
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_68326444
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef JZweeds het volgende:

[..]

Rangers zijn juist geweldig.

Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen. En aangezien NYR in MSG de eerste was...
Is dat zo een verschil dan?
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_68326895
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 04:57 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon Amerikaanse TV, en haal daar mijn nieuws vandaan. En nhl.com natuurlijk..... Uiteraard lees ik de FOK!sport artikelen wel, maar helaas komen ze door het tijdsverschil meestal veel te laat, wanneer de uitslagen hier al lang en breed besproken zijn.
Mjah voor de Amerikanen onder ons schiet het niet op natuurlijk Zit hier inderdaad met het tijdverschl. Op mijn werk heb ik wel af en toe de tijd om op het forum te kijken, maar niet om complete wedstrijdverslagen te schrijven.

En de Sharks liggen er al vrijwel uit Wat een zaadpot was dit zeg. Heb hem grote delen live gezien. De delen die ik miste viel ik in slaap. Wat spelen de Sharks een traag spelletje zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')