Ik vind ze ondanks Avery juist wel sympathiek. Wedstrijden met de Rangers zijn zelden saaiquote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Fuck de Rangers.![]()
Als ik er 1 een onsympathiek team in de NHL vind, is het wel NYR.
Denk het ook niet... dit was echt een cruciale wedstrijd voor de Capitals. Voor de Sharks wordt het ook nog lastig zat. Ze moeten vanavond gewoon winnen, dan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef WasQ het volgende:
Hopelijk gaat de Washington - NY serie tot het gaatje. Ik hoop ook dat Washington het nog gaat redden. Ben echter bang van niet.
De Caps hebben nog nooit een 1-3 achterstand goedgemaakt, en de Rangers hebben nog nooit een 3-1 voorsprong weggegeven. Maar voor alles is een eerste keer dus, en dat is hopelijk dit jaar het gevalquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef WasQ het volgende:
Hopelijk gaat de Washington - NY serie tot het gaatje. Ik hoop ook dat Washington het nog gaat redden. Ben echter bang van niet.
Ja daar had ik ook last vanquote:Op woensdag 22 april 2009 07:09 schreef Colplay het volgende:
[..]
ESPN America gaat vijf minuten voor tijd op zwart door een of ander technisch probleem.
Ik lees ze wel. Mis niet echt iets alleen bij de Canucks had er wel in mogen staan dat het de 1e clean sweep in de geschiedenis van de Canucks is. Maakt het toch nog wat specialer.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Uitslag Flames - Blackhawks
[NHL] Uitslag Rangers - Capitals
[NHL] Uitslag Canadiens - Bruins
Wat vinden jullie trouwens van de verslaggeving van de play-offs op FOK!sport? Lezen jullie het of halen jullie het toch vooral van de Amerikaanse sites af? Missen jullie nog wat in de verslagen of in het algemeen?
Rangers zijn juist geweldig.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Fuck de Rangers.![]()
Als ik er 1 een onsympathiek team in de NHL vind, is het wel NYR.
Ik kijk gewoon Amerikaanse TV, en haal daar mijn nieuws vandaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef nyny83 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de verslaggeving van de play-offs op FOK!sport? Lezen jullie het of halen jullie het toch vooral van de Amerikaanse sites af? Missen jullie nog wat in de verslagen of in het algemeen?
Nu 3-0 voor de Ducks, Sharksquote:Op vrijdag 24 april 2009 05:00 schreef maartena het volgende:
Sharks @ Ducks trouwens nu live, nog steeds 0-0 in de 1e.
Is dat zo een verschil dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Rangers zijn juist geweldig.
Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen. En aangezien NYR in MSG de eerste was...
Mjah voor de Amerikanen onder ons schiet het niet op natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 04:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon Amerikaanse TV, en haal daar mijn nieuws vandaan.En nhl.com natuurlijk..... Uiteraard lees ik de FOK!sport artikelen wel, maar helaas komen ze door het tijdsverschil meestal veel te laat, wanneer de uitslagen hier al lang en breed besproken zijn.
Ja misschien is het publiek en de sfeer daar wel erg tof, maar dat team van de Rangers is echt niks bijzonderquote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen. En aangezien NYR in MSG de eerste was...
Pijnlijk voor al die fans die dat niet kunnen betalen.....quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef JZweeds het volgende:
Ik vind dat je nooit een team kunt supporten dat je nooit live hebt zien spelen.
Eens. Alleen bracht ik het niet zo direct.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:29 schreef popolon het volgende:
Ik vind het nogal een kansloze stelling als ik eerlijk moet zijn.
In het reguliere seizoen zaten er flink wat wedstrijden tussen met veel schoten en weinig goals, op CSN Bay Area waren ze toen nogal lyrisch over de hoeveelheid aan (erg improductieve) schoten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:33 schreef nyny83 het volgende:
En de Sharks liggen er al vrijwel uitWat een zaadpot was dit zeg. Heb hem grote delen live gezien. De delen die ik miste viel ik in slaap. Wat spelen de Sharks een traag spelletje zeg
In alle vier de games hadden de Sharks meer schoten, soms zelfs fors meer. Het helpt inderdaad niet als je continue alleen maar slappers en wristers van afstand doet maar niemand een screen zet. Relatief makkelijk te stoppen voor een NHL-goalie van niveau.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:18 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
In het reguliere seizoen zaten er flink wat wedstrijden tussen met veel schoten en weinig goals, op CSN Bay Area waren ze toen nogal lyrisch over de hoeveelheid aan (erg improductieve) schoten.
Nu breekt ze dat op, als ik de box scores zie hebben ze qua aantal schoten de overhand over de ducks, maar erg effectief is het allemaal niet.
En als ik nu niet zo makkelijk een ticket naar CA kan betalen. En al kon ik het wel betalen dan is het wel handig dat er ook gezelschap mee wilt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Jonas Hiller is dan ook een top-goalie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:39 schreef nyny83 het volgende:
In alle vier de games hadden de Sharks meer schoten, soms zelfs fors meer. Het helpt inderdaad niet als je continue alleen maar slappers en wristers van afstand doet maar niemand een screen zet. Relatief makkelijk te stoppen voor een NHL-goalie van niveau.
In 1999 was er allang internetquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef RemcoW85 het volgende:
Nu al een jaartje of 10 de Ducks volgen vind ik goed zat. Moest altijd snachts ook ff op CNN de tussenstanden kijken, internet was er nog niet.
Het was iig nog voor internet.. Dat weet ik nog, want ik had alleen CNN, en was nog niet bekend met USA-tijden.. Dus moest altijd op de gok er rond een uur of 03:00/04:00 uit...quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:38 schreef maartena het volgende:
[..]
In 1999 was er allang internet
Maar ja, ik zit dan ook al sinds 1994 online.... Compleet met Windows 3.1, Trumpet Winsock, en een joelend 14k4 modem.(en sinds 1997 per kabelmodem)
Ik zal proberen een filmpje erbij te zoeken als ik het nieuwsbericht plaats.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:22 schreef Saviola het volgende:
Caps winnen game 5 van de Rangers, 4-0![]()
Iedereen snel de goal van Ovechkin kijken btwecht een geniale actie weer.
Zit ik lekker te kijken, stopt m'n stream er opeens meequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:43 schreef nyny83 het volgende:
3-2 Flyers nu, stond zelfs 3-0. Penguins spelen wel een stuk beter in de tweede periode.
edit: en 3-3 door Crosby. Goede comeback.
op myp2p.eu staan altijd meerdere streams. Die sopcast stream (Als die er is) werkt meestal het beste, maar die van Puckyou is meestal ook vrij aardig (da's degene die ze ook op atdhe.net aanbieden volgens mij).quote:Op zondag 26 april 2009 11:26 schreef Irrem het volgende:
[..]
Zit ik lekker te kijken, stopt m'n stream er opeens mee![]()
Had wel gehoopt dat de Flyers dit zouden winnen, maar helaas.
Zometeen nog maar eens proberen met de Rangers tegen de Capsquote:Op zondag 26 april 2009 12:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
op myp2p.eu staan altijd meerdere streams. Die sopcast stream (Als die er is) werkt meestal het beste, maar die van Puckyou is meestal ook vrij aardig (da's degene die ze ook op atdhe.net aanbieden volgens mij).
Eentje die elke keer aan het bufferen zijnquote:
Beterquote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef maartena het volgende:
Woohoo!
Ik heb 4 (gratis) play-off tickets gescoord via een kennis! Ben nu even aan het rondbellen wie ik morgen ga meenemen naar Sharks @ Ducks in Anaheim!
Mazzel, goede goalie en slecht spel van de Capitals. Niet door hun eigen kwaliteiten, want die hebben ze nauwelijks.quote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef Saviola het volgende:
5-1 Ovechkin![]()
Hoe de Rangers al 3 games wonnen is me echt een raadsel.
Goed bezigquote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef maartena het volgende:
Woohoo!
Ik heb 4 (gratis) play-off tickets gescoord via een kennis! Ben nu even aan het rondbellen wie ik morgen ga meenemen naar Sharks @ Ducks in Anaheim!
Grrr zit ik net de westrijd te kijken en wil ik even kijken naar de NFL topic, klik ik per ongeluk deze topic en zie ik jou bericht, gelijk de westrijd verklaptquote:
Sport moet je dan ook live kijken.... ik sta ook wel eens vroeg op om Nederland te zien voetballen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef Doler12 het volgende:
Grrr zit ik net de westrijd te kijken en wil ik even kijken naar de NFL topic, klik ik per ongeluk deze topic en zie ik jou bericht, gelijk de westrijd verklapt![]()
Oi oi oiquote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef Saviola het volgende:
Ja dat blijkt wel idd..
Uiteindelijk nog 5-3 geworden, maar dinsdag(?) Game 7 in Washington
Wiow jij kijkt hem laat danquote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Grrr zit ik net de westrijd te kijken en wil ik even kijken naar de NFL topic, klik ik per ongeluk deze topic en zie ik jou bericht, gelijk de westrijd verklapt![]()
We zullen zienquote:Op zondag 26 april 2009 22:55 schreef nyny83 het volgende:
Goed bezigLijkt me echt gaaf om mee te maken, zeker zo'n beslissende wedstrijd als deze. Toch hoop ik dat de Sharks winnen
Wacht even.... dat is over een uur of 10? Ga eens snel schrijven jijquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:40 schreef nyny83 het volgende:
om vanavond bij het verslagje te zetten?
Zit op werkquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Wacht even.... dat is over een uur of 10? Ga eens snel schrijven jij
Pff dat kan ik dus echt niet aanzien hequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef Doler12 het volgende:
Haha dag sharkskon het niet laten om alvast te kijken, vanavond wordt de rerun uitgezonden op ESPN.
1 goal en 4 assists, dus 5 punten in 6 wedstrijden. In dat perspectief gezien valt het wel weer mee, zoveel spelers zijn er niet die 1 op 1 gemiddeld lopen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:24 schreef Saviola het volgende:
Leuke fight met Thornton, maar dat moet dan de enige keer zijn dat ie opviel in deze playoffs?in 6 wedstrijden 1 goal en en een +/- van -3. Tsja.
Goed verslag!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef nyny83 het volgende:
Ik ga er nu aan beginnen, iemand anders is zo vriendelijk geweest om ze te resizen en te uploaden.
edit: [NHL][Fotoverslag] Uitslag Ducks - Sharks![]()
![]()
![]()
empty net? Waarom zouden de Sharks met een 1-4 achterstand gaan empty-netten? Alsof je 3 goals goed maakt in zo'n korte tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:00 schreef maartena het volgende:
Overigens hadden de Ducks zeker twee keer de mogelijkheid om het empty net te voorzien van een puck, maar werd er in de hoek geschoten om de puck uit de Ducks zone te krijgen.... de dus score had nog meer vernederend kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:11 schreef nyny83 het volgende:
empty net? Waarom zouden de Sharks met een 1-4 achterstand gaan empty-netten? Alsof je 3 goals goed maakt in zo'n korte tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |