Ja, gewoon de hele zomer in een lange spijkerbroek lopen.quote:Op maandag 13 april 2009 12:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Korte broekenAnders word je eens een keer volwassen
Als het warm is trek ik een korte broek aan klaarquote:Op maandag 13 april 2009 12:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dus jouw benen/ballen gaan opeens in de zomer heel erg zweten als je een lange broek aan hebt? Gast!quote:Op maandag 13 april 2009 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als het warm is trek ik een korte broek aan klaarwat boeit mij het nou wat andere daar van vinden, ga jij maar lekker je klamme ballen uit je broek zweten met je dure spijkerbroek
TS heeft geschoren benen en ballen zoals echte wielrenners het hebbenquote:Op maandag 13 april 2009 12:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus jouw benen/ballen gaan opeens in de zomer heel erg zweten als je een lange broek aan hebt? Gast!
FOK! hèquote:
Het boeit je wel degelijk wat anderen daar van vinden, anders liep je wel in je nakende reet rond, dat ben je definitief verlost van klamme ballen.quote:Op maandag 13 april 2009 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als het warm is trek ik een korte broek aan klaarwat boeit mij het nou wat andere daar van vinden, ga jij maar lekker je klamme ballen uit je broek zweten met je dure spijkerbroek
* Afwazig checkt FoBo.quote:Op maandag 13 april 2009 13:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Mannen in een korte broek is het mannelijke equivalent van vrouwen met een pittig kapsel.
Echte mannen lopen inderdaad in ninjabroeken!quote:Op maandag 13 april 2009 13:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Mannen in een korte broek is het mannelijke equivalent van vrouwen met een pittig kapsel.
Dat ben ik helemaal nietquote:Op maandag 13 april 2009 13:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
* Afwazig checkt FoBo.
[ afbeelding ]
Heul welquote:
Dat is helemaal geen broekquote:Op maandag 13 april 2009 13:35 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Echte mannen lopen inderdaad in ninjabroeken!
[ afbeelding ]
Ja, want waar ik woon is het in de zomer warmer van in de winter.quote:Op maandag 13 april 2009 12:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus jouw benen/ballen gaan opeens in de zomer heel erg zweten als je een lange broek aan hebt? Gast!
PWNDquote:Op maandag 13 april 2009 13:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
* Afwazig checkt FoBo.
[ afbeelding ]
Gewoon zo'n chille broek net over de knieen. Ik weeet precies wat je bedoeltquote:Op maandag 13 april 2009 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Mooi even in navolging van dit topicMannen met korte broeken
Het gaat weer warm worden en met oog op de zomer wil ik natuurlijk lekker wel m'n korte broek rondbaggeren, dus maar eens in de stad kijken of ze wat hebben. Maarneeje hebt alleen maar van die hele korte gay broekjes daar zit ik ook niet op te wachten ik wil geoon iets wat in ieder geval relax over m'n knieen zit en niet zo'n kort onding.
En ook bij iedere winkel hetzelfdeHet zal vast niet meer "hip" (
! ) zijn maarja boeiend ik wil ze gewoon hebben
maar echt nergens fatsoenlijke te krijgen
Ga jij maar lekker met je harige benen rondlopen hoorquote:Op maandag 13 april 2009 13:31 schreef Afwazig het volgende:
Al die nerds hier op FOK! die met 22+ graden in hun lange broek nog in hun kamer zitten.
quote:Op maandag 13 april 2009 14:17 schreef TwyLight het volgende:
Zelfs ik loop wel eens in een korte broek en teenslippers en iedereen weet dat ik de eckte eckte baas ben.
Dus dat het voor nerds is gaat niet op.
Leg alsjeblieft eens uit wat er kinderachtig is aan een korte broekquote:Op maandag 13 april 2009 12:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
jaloers zegquote:Op maandag 13 april 2009 14:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Typisch fok antwoord voor mensen die jaloers zijn
Preciesquote:Op maandag 13 april 2009 13:37 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Gewoon zo'n chille broek net over de knieen. Ik weeet precies wat je bedoelt
Misschien vind ik naakt rondlopen wel gewoon heel kutquote:Op maandag 13 april 2009 13:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het boeit je wel degelijk wat anderen daar van vinden, anders liep je wel in je nakende reet rond, dat ben je definitief verlost van klamme ballen.
precies, dat is prima spul, draag ik ook in de zomerquote:Op maandag 13 april 2009 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies
[ afbeelding ]
Gewoon zoiets
Mensen met lange broeken op een strandquote:Op maandag 13 april 2009 12:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niks mis mee, lekker luchtigquote:Op maandag 13 april 2009 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies
[ afbeelding ]
Gewoon zoiets
quote:Op maandag 13 april 2009 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedoelt TS niet gewoon een driekwart broek?
Nah wel echt gewoon korte broek, die 3/4 zijn vaak dat ze halverwege je kuiten zitten ofzoquote:Op maandag 13 april 2009 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedoelt TS niet gewoon een driekwart broek?
Precies, zoiets, wel gewoon over de knieen heenquote:Op maandag 13 april 2009 15:55 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
H&M, maar dan zonder sjaal
Kan prima kiezenquote:Op maandag 13 april 2009 16:28 schreef kensei het volgende:
Driekwarts broekenalsof je niet kan kiezen tussen lang en kort
![]()
![]()
Wat deze man zegtquote:Op maandag 13 april 2009 13:06 schreef DaanA het volgende:
Korte broeken zijn voor op het strand en voor tijdens het sporten. En verder nergens.
Nee want met een lange broek aan fietst zo lekker met dit weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mannen die korte broeken dragen terwijl ze niet eens naar het strand gaan
Ja die linker iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:37 schreef kensei het volgende:
3 jaar oud topic kicken![]()
In ieder geval: driekwarts broeken zijn nog steeds voor nerdjes en 40+ mensen die geen besef hebben hoe achterlijk ze erbij lopen.
Vooral gasten met witte driekwarts broeken![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De rest van de wereld draagt een trui over hun shirt in de zomer?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nederlandse man in pak met 30 graden:
[ afbeelding ]
rest van de wereld:
[ afbeelding ]
Draag jij dan een shirt over je trui?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:43 schreef kensei het volgende:
[..]
De rest van de wereld draagt een trui over hun shirt in de zomer?
Liever geen trui in de zomer gekkiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Draag jij dan een shirt over je trui?
Homoquote:Op maandag 13 april 2009 13:06 schreef DaanA het volgende:
Korte broeken zijn voor op het strand en voor tijdens het sporten. En verder nergens.
Slaat nergens op, met dit weer draag ik lichtblauwe, beige, lichtgrijze kostuums van linnen of katoen. Dat is gewoon goed te doen. Pak met een korte broekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
rest van de wereld:
[ afbeelding ]
In Monaco zie je alleen maar mannen in pak met korte broeken. Aktetas achterop de scooter en tuffen maar. Heel stijlloos ja. Ga jij nu maar weer de catalogus van suitsupply door bladeren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Slaat nergens op, met dit weer draag ik lichtblauwe, beige, lichtgrijze kostuums van linnen of katoen. Dat is gewoon goed te doen. Pak met een korte broek
Stijlloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kunt dat soort broeken ook nog eens gebruiken als picknickkleedje.quote:
quote:
Ging om de lengte, niet om het patroontjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En je kunt dat soort broeken ook nog eens gebruiken als picknickkleedje.
Dan ben ik het daarmee eensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Ging om de lengte, niet om het patroontje
Alstu, dat is wel een mooie quad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef Levolution het volgende:
Juist over de knie is lelijk, heb je puntige knieën ofzo dat je ze wil verbergen.
Ik zoek juist een hele korte, beetje mijn quads showen, maar ze zijn er niet.
Tis juist andersom,quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
rest van de wereld:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |