Ik heb de ginger geprobeerd maar kreeg een vieze na smaakquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:12 schreef Adelante het volgende:
Iemand de nieuwe Spa Citron varianten al geprobeerd: Spa Citroen + Mint of Spa Citroen + Ginger?
Nee, ik zag ze wel staan, maar het trok me totaaaal niet om uit te proberen. Ik vond de verpakking zo neon-schreeuwerig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef Mylene het volgende:
Iemand al Gookies geprobeerd?
[..]
bron
Aparte smaken zeg.
met of zonder prik,quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:12 schreef Adelante het volgende:
Iemand de nieuwe Spa Citron varianten al geprobeerd: Spa Citroen + Mint of Spa Citroen + Ginger?
Hoe is de mint? vergelijkbaar met royal club specials munt citroen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:14 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Ik heb de ginger geprobeerd maar kreeg een vieze na smaakVond 'm dus tegenvallen
die met mint heb ik vanmiddag ook gekocht, nog niet gehad, ben benieuwd.
Ook niet nieuw volgens mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef Butterfly91 het volgende:
Liga banaan/chocolade
Wel lekker als tussendoortje, niet 'wauw', maar wel lekker.
Opwarm maaltijdsalade of koud te eten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:21 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
AH maaltijdsalade varkensreepjes zoetzuur
Errug lekker! En eindelijk nieuwe smaken!
Waar zag je ze? Ik wil ze wel graag proberen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik zag ze wel staan, maar het trok me totaaaal niet om uit te proberen. Ik vond de verpakking zo neon-schreeuwerig.
Nee deze is gewoon koud te eten...quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Opwarm maaltijdsalade of koud te eten?
Laatst ook allemaal nieuwere maaltijdsalades.. Ik enthousiast doen met die zooi in de winkel. Blijkt dat je het op meot warmen. Ja, hallo.. Ik koop een salade omdat het lekker licht is, en juist niet opgewarmd moet worden.
Bij de AH XL heb ik hem eerder nog niet gespot, en daar zijn ze gewoonlijk helemaal up-to datequote:
Bij de plusmarkt, bij de kassa in een rekquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:36 schreef LoudGirl het volgende:
Waar zag je ze? Ik wil ze wel graag proberen.
de beef terriyakki variant vind ik zeer smaakvolquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee deze is gewoon koud te eten...
Maar ze hebben nu ook salade Hollands, Mexicaans... veul keuze!
En ze hebben inderdaad lauwwarme salades
vond ze zo grootquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
erg lekker dropje, te lekker eigenlijk.
Dat zijn ze zekerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond ze zo grootwel lekker idd
die hebben wij in de aanbieding. Wist niet dat het nieuw wasquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
erg lekker dropje, te lekker eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |