abonnement Unibet Coolblue
pi_69202111
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:30 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Ik heb het (jillz) daar voor het eerst geproefd; vond het wel erg lekker! Heb 1 kartonnetje gekocht bij de appie toen deze in laatst de bonus waren, is echt veeeeel te duur om vaker te kopen namelijk!
Nu weer in de bonus! En met Joker korting nog eens 10% goedkoper
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:30:31 #127
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_69204523
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nu weer in de bonus! En met Joker korting nog eens 10% goedkoper
Had ik ook gezien ja Alleen hebben mn huisgenoten de jokerstickers ingepikt...
pi_69204930
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Had ik ook gezien ja Alleen hebben mn huisgenoten de jokerstickers ingepikt...
GEwoon vragen bij de servicebalie (wij hadden het bonusboekje écht niet, ze deden vreselijk moeilijk bij de AH, maar uiteindelijk bleken ze zelf een flinke stapel jokers te hebben liggen).
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:41:32 #129
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_69204992
Lays Sun fields chips van granen met fresh & peppery taste.
Zijn best lekker, smaak is goed, niet te flauw of te sterk, lekkker.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_69205416
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:40 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

GEwoon vragen bij de servicebalie (wij hadden het bonusboekje écht niet, ze deden vreselijk moeilijk bij de AH, maar uiteindelijk bleken ze zelf een flinke stapel jokers te hebben liggen).
Ze mogen helemaal niet die 10% extra korting geven!

Was vanaaf bij de AH. Blijkt dat de totale korting dan onder de 50% kwam en dat mag niet op alcohol
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69205639
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:41 schreef Curiosity het volgende:
Lays Sun fields chips van granen met fresh & peppery taste.
Zijn best lekker, smaak is goed, niet te flauw of te sterk, lekkker.
Vandaag @ de AH XL geweest en even gespot:

*AH Sunfields chips
*AH tortilla kussentjes chips
*AH Groentechips
*AH walnotenpindakaas
en meer
pi_69224791
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Vandaag @ de AH XL geweest en even gespot:

*AH Sunfields chips
*AH tortilla kussentjes chips
*AH Groentechips
*AH walnotenpindakaas
en meer
Is die walnotenpindakaas lekker? Of proef je eigenlijk geen verschil met gewone pindakaas?
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:56:18 #133
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69239682
ad laatst karamelstroop gekocht van van gilse, vandaag gegeten op de pannenkoek, maar het is gewoon een soort van vies
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69244255
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef Femma het volgende:

[..]

Is die walnotenpindakaas lekker? Of proef je eigenlijk geen verschil met gewone pindakaas?
Klinkt veelbelovend, die met cashewnoten is ook Iemand al geprobeerd?
pi_69244565
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef Femma het volgende:

[..]

Is die walnotenpindakaas lekker? Of proef je eigenlijk geen verschil met gewone pindakaas?
Ik kreeg hem gratis bij mijn laatste bestelling bij de webwinkel. Ik ben alleen allergisch voor walnoten. Cashewpasta vond ik als kind altijd erg lekker.
pi_69245261
Cashew=top.

Walnoot niet. Te zoet. Alsof er gecarameliseerde noten in zaten.
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:04:40 #137
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_69247209
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:28 schreef LoudGirl het volgende:
Getest en goedgekeurd:

Remia sate-lijn, light pindasaus op basis van tomatenpuree. Tikje zurig van smaak, echte is lekkerder, maar gezien het aantal calorieën heel acceptabel.\

Monchou pudding met kersensaus. Yum!
Sate en tomaat? What the..
Is het niet een tomatensaus met pindas? En wat voor kleur heeft ie? En what the..
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 00:39:12 #138
34726 Fratz
Max
pi_69248372
ik weet niet precies of dit voor mij heel nieuw was (nog niet eerder gezien in de supermarkt) of dat het daadwerkelijk een nieuw product is.

lessini, smaak cactroen.


ik had me hier echt op verheugd, maar bah wat vies!
zuur met een honing achtige afdronk ofzo, mijn vriend vond het ook niet lekker.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:42:54 #139
19142 tslh
Never at ease.....
pi_69248476
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef vaagsel het volgende:

[..]

Die groene kaas die ken ik wel. Ligt al jaren bij sommige supermarkten en op de markt.
Geen wonder dat hij groen is als hij er al jaren ligt
(flauw, ik weet het maar kon het niet laten )
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_69251663
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef Fratz het volgende:
ik weet niet precies of dit voor mij heel nieuw was (nog niet eerder gezien in de supermarkt) of dat het daadwerkelijk een nieuw product is.

lessini, smaak cactroen.
[ afbeelding ]

ik had me hier echt op verheugd, maar bah wat vies!
zuur met een honing achtige afdronk ofzo, mijn vriend vond het ook niet lekker.
Eeuwenoud product, nieuw jasje



Lesinni cactus-citroen
pi_69251737
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:41 schreef Curiosity het volgende:
Lays Sun fields chips van granen met fresh & peppery taste.
Zijn best lekker, smaak is goed, niet te flauw of te sterk, lekkker.
vond ik ook best lekker!
  donderdag 21 mei 2009 @ 09:51:56 #142
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_69252684
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef tslh het volgende:

[..]

Geen wonder dat hij groen is als hij er al jaren ligt
(flauw, ik weet het maar kon het niet laten )
Helaas, als je had teruggelezen had je gezien dat dat precies is wat hij zelf ook bedoelde
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:34:05 #143
111260 Charmian
a little joy
pi_69255075
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:08 schreef _Arual_ het volgende:
Ik eet nu felgroene pestokaas. Het meisje bij de kassa had het nog nooit gezien, dus ik vermoed dat het nieuw is.

[ afbeelding ]
Ik deed weer eens een keertje boodschappen bij de de Hoogvliet en zag het liggen. Ik vond de kleur te afschrikwekkend om het uit te proberen. Het bestaat dus al een tijdje maar is het ook lekker?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_69255554
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik deed weer eens een keertje boodschappen bij de de Hoogvliet en zag het liggen. Ik vond de kleur te afschrikwekkend om het uit te proberen. Het bestaat dus al een tijdje maar is het ook lekker?
Als je van pesto houdt zeker. Niet echt voor op brood (maar ik ben toch geen liefhebber van kaas op brood), maar prima voor in salade of gewoon in blokjes.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:52:34 #145
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_69255606
had hem van de week ook gezien en ingredienten bekeken. zit slechts 2% basilicum in geloof ik, veelal kleurstof
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:55:27 #146
111260 Charmian
a little joy
pi_69255693
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Als je van pesto houdt zeker. Niet echt voor op brood (maar ik ben toch geen liefhebber van kaas op brood), maar prima voor in salade of gewoon in blokjes.
Toch maar een keertje proberen voor in de salade dan of misschien raspen over de pasta.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_69256740
Iemand al de magnum temptations geprobeerd?! Heb een pakje gekocht, maar had de vanilla met rare koffiebonen erin! Ik wil die met de brownie aan de binnenkant!
pi_69257195
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef Fratz het volgende:
ik weet niet precies of dit voor mij heel nieuw was (nog niet eerder gezien in de supermarkt) of dat het daadwerkelijk een nieuw product is.

lessini, smaak cactroen.
[ afbeelding ]

ik had me hier echt op verheugd, maar bah wat vies!
zuur met een honing achtige afdronk ofzo, mijn vriend vond het ook niet lekker.
Het is niet heel nieuw meer, een paar topics geleden kwam het ook al langs. De oude catus-citroen was erg lekker, maar ik den dat ik deze inderdaad maar laat staan.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:32:36 #149
16715 Mylene
*schatje*
pi_69518664
Iemand al Gookies geprobeerd?
quote:
AMSTERDAM – Het koekmerk Gookie probeert nu ook in Nederland een plekje te veroveren in het koekschap.

Gookie werd deze week gepresenteerd op de PLMA-beurs in de Amsterdamse Rai. Voor de Nederlandse markt worden de van oorsprong Amerikaanse koekjes geproduceerd en op de markt gebracht door bakkerij Fryling uit Dalfsen.



Spread the Love
Gookie is bedacht door John Altman, een Canadese hippie die zelfgebakken koekjes verkocht op het strand van San Fransisco. Hij staat pontificaal op de verpakking van Gookie en is daarmee het gezicht van het merk. Volgens de overlevering deelt Altman zijn recepten voor niets met andere partijen, zolang ze zijn boodschap ‘Spread the love’ helpen verspreiden.

Voorgeschiedenis
Door de persoonlijke voorgeschiedenis van het merk heeft het Gookie-concept veel weg van wat merken als Ben & Jerry’s en Innocent doen bij ijs en smoothies. De koekfabrikant streeft ernaar het milieu zo weinig mogelijk te belasten. De koekjes zijn verpakt in papieren milkshakebekers, waarin ook een zakje bloemzaadjes is mee verpakt. De koekfabrikant roept consumenten op deze op willekeurige plaatsen uit te zaaien zodat de wereld er mooier uit gaat zien. Daarnaast doneert Gookie 10 procent van zijn winst aan goede doelen.

Eerst bij Plus
In Nederland start Gookie met drie opvallende smaken: zwarte peper met rozensmaak, zure kersen met chocolade en grapefruit met butterscotch. Plus zette ze onlangs als eerste Nederlandse supermarktketen in de schappen.
bron

Aparte smaken zeg .
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:20:28 #150
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_69536370
AH cornchips India Curry (kan geen plaatje vinden): smaakt naar speculaasjes! Niet echt de smaak die ik wil bij cornchips
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')