Ik heb geen marketing gestudeerd maar volgens mij is Pinkpop publiek nu ook niet direct de doelgroep om zo iets op uit te proberenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef Liejannuh het volgende:
Jillz is vorig jaar al geintroduceerd op Pinkpop. Er was 1 bar waar ze alleen maar Jillz schonken.
Dat hebben ze overigens niet lang volgehouden want op de zondag werd er volop bier getapt.
Ik heb het (jillz) daar voor het eerst geproefd; vond het wel erg lekker! Heb 1 kartonnetje gekocht bij de appie toen deze in laatst de bonus waren, is echt veeeeel te duur om vaker te kopen namelijk!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb geen marketing gestudeerd maar volgens mij is Pinkpop publiek nu ook niet direct de doelgroep om zo iets op uit te proberen
Die 2 staan naast elkaar in het schap, zo op het oog weing verschil, maar de smaak is dus beter van de Strongbow?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
jillz is gewoon een waterige strongbowvariant.. doe mij maar gewoon oldskool strongbow
strongbow is de ietsje bittere "mannenvariant" . Maar ik dronk altijd al strongbow, voordat jillz er wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:50 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Die 2 staan naast elkaar in het schap, zo op het oog weing verschil, maar de smaak is dus beter van de Strongbow?
ik houd juist niet van dat bittere, 1 van de redenen dat ik bier ook niet lekker vind.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
strongbow is de ietsje bittere "mannenvariant" . Maar ik dronk altijd al strongbow, voordat jillz er wasmisschien dat daar mn voorkeur vandaan komt.
t is maar net waar je van houd denk ikik hou niet zo van waterig spul
het is ook niet echt bitter zoals bierquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:44 schreef Curiosity het volgende:
[..]
ik houd juist niet van dat bittere, 1 van de redenen dat ik bier ook niet lekker vind.
Maar ik probeer gewoon eens een flesje.
Niet bitter lijkt mij haast een pre aangezien het op vrouwen gericht is.. (getuige de reclame)quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een 4 pack gekocht en meteen geprobeerd uiteraard.
Het valt me niet tegen, lekker frisse fruitige smaak, niet bitter en een goede dorstlesser.
Nah het scheelt dat je het te drinken vind. Anders had je nog 7 flesjes die je niet te drinken vondquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:41 schreef Mirjam het volgende:
ik ben nu dat jillz aan het drinken, en het is wel aardig.
ben er niet lyrisch over, maar ook niet vies.
een soort canei, maar dan de appelsap versie.
was bij de hoogvliet 2 4packs halen 1 betalen, anders had ik het niet meegenomen
ik heb nog even op de ingredienten gespiekt in de winkel, ze gooien er gewoon wat suiker en kaneel bij in, en verder is het gewoon pannenkoekbeslag....quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik hou van marketing!
Wat was er nog meer zo bijzonder aan Oma's pannenkoekmix?Als het alleen om kaneel gaat, dan kun je dat er natuurlijk zelf ook bij gooien.
Jupz.. 2 tarte tartin meegenomen 3 mnd geleden.. En uiteindelijk allebei opgegeten omdat m'n vriendin het niets vond. Slijmerige appel inderdaad en, ook een enigzins rare, bitterige nasmaak welke we allebei niet echt thuis konden brengen..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:37 schreef LoudGirl het volgende:
Hadden ze de tarte tatin van Bonne Maman al langer bij AH? Ik heb hem nu voor het eerst geprobeerd. Erg zoet met (te) veel kaneel en slijmerige stukjes appel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |