jij hebt pikstraf....quote:Op maandag 13 april 2009 10:24 schreef kwaakvaak het volgende:
hrmm.... buiten..... hrmmm... ncensuurn met het gras tussen de bilnaad!
quote:
die van mij stond uit maar ik weet niet hoe dat kwam..... heb ik niet zelf gedaan zover ik weetquote:Op maandag 13 april 2009 10:25 schreef DR34M3R het volgende:
Niet stom. De mijne liep ook af vanochtend hoor. Maar wel met reden, en een uur later dan anders
ach... dat houdt ze toch niet volquote:
Ik vind je niet stom hoor mupkequote:
Ik zou het zelf ook niet kunnen hoor. Ik zou mezelf er misschien nog wel harder mee hebben dan hem.quote:
Nja...ik weet niet... hangt van mn bui af....quote:Op maandag 13 april 2009 10:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik zou het zelf ook niet kunnen hoor. Ik zou mezelf er misschien nog wel harder mee hebben dan hem.
quote:Op maandag 13 april 2009 10:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Mijn iWekker lag gewoon beneden op het kastje, en ging netjes om 08:00 het OPZOUTEN deuntje spelen... Niet dat ik daar last van had, maar een niet nader te noemen pikkenstraffer had het getril gehoord.
Ochtendhumeurtje?quote:Op maandag 13 april 2009 10:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nja...ik weet niet... hangt van mn bui af....
dove opschepper!quote:Op maandag 13 april 2009 10:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Mijn iWekker lag gewoon beneden op het kastje, en ging netjes om 08:00 het OPZOUTEN deuntje spelen... Niet dat ik daar last van had, maar een niet nader te noemen pikkenstraffer had het getril gehoord.
IK? Heul niequote:
ik heb gewoon honger, en mijn mama heeft me verteld als je honger hebt, moet je opscheppen. Er is genoegtquote:
LOLquote:Op maandag 13 april 2009 10:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
IK? Heul nie![]()
wij zitten gewoon romantisch samen aan de eettafel te fokken
ohjah, eten.. straks even kijken of dat nog ergens te halen isquote:Op maandag 13 april 2009 10:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb gewoon honger, en mijn mama heeft me verteld als je honger hebt, moet je opscheppen. Er is genoegt
boterham smeren kan ook helpen.quote:Op maandag 13 april 2009 10:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb gewoon honger, en mijn mama heeft me verteld als je honger hebt, moet je opscheppen. Er is genoegt
lekker... champagne met chocolade pasta... Een ware delicatessequote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
boterham smeren kan ook helpen.
wil je er champagne bij schat?
Je hebt er ook al geen rekening mee gehouden dat je vandaag niet bij de appie terecht kon?quote:Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah, eten.. straks even kijken of dat nog ergens te halen is
quote:Op maandag 13 april 2009 10:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hebt er ook al geen rekening mee gehouden dat je vandaag niet bij de appie terecht kon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |