Pffff, wat een onzinnig verhaal zegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:35 schreef korting het volgende:
[..]
Jij bent accoord gegaan met de voorwaarden, je hebt zelf op het selectievakje geklikt waarmee je accoord gaat met de voorwaaren
"Belangrijk!
Ik heb de bepalingen en voorwaarden, Gebruiksvoorwaarden website, het beleid voor identiteitsbewijzen met foto en de bovenstaande belangrijke informatie doorgenomen en ga hiermee akkoord. Ik breng alle andere passagiers die onder deze reservering reizen op de hoogte van deze voorwaarden.
(Schakel het selectievakje in om door te gaan.)"
Of heb je erop geklikt zonder het te lezen? Dan is het toch echt je eigen schuld he...
[..]
Dat moet inderdaad... heb het bij Transavia ook wel eens meegemaakt dat iemand er op aangesproken werd dat hij niet naar de veiligheidsinstructies luisterde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 05:43 schreef jmac het volgende:
Maakte eergister trouwens weer 's wat mee. Man achter me werd aangesproken omdat hij tijdens de veiligheidsinstructie met z'n buurman zat te praten. Kreeg een hele preek en overhoring en de mededeling dat als hij een volgende keer weer niet luisterde hij de toegang geweigerd kon worden...![]()
En terecht... dat zijn de types die in paniek raken als er iets gebeurt. Aanpakken die gastenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad... heb het bij Transavia ook wel eens meegemaakt dat iemand er op aangesproken werd dat hij niet naar de veiligheidsinstructies luisterde.
Ik begrijp dat ik een verschrikkelijk slecht mens ben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 05:43 schreef jmac het volgende:
De vraag is eerder waarom je niet gewoon invult wat er gevraagd wordt.
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:28 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik een verschrikkelijk slecht mens ben.. Maar wat is nu het antwoord op mijn vraag, gaat het problemen oplevern op het vliegveld, of niet?
Is denk ik maar 1 kist, in de "Dreamliner"-kleurenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:37 schreef remlof het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dit kleurenschema?
[ afbeelding ]
Ik zag laatst ook een Ryanair kist op Weeze in dat schema. Gaat de hele vloot over, of is er maar één kist die zo rondvliegt?
Nee hoor. Soms pas dag 's nachts. Noworriez! (check ook je ongewenste post/spam map altijd)quote:Op zondag 17 mei 2009 11:12 schreef ErikT het volgende:
Mmm, ik heb net een vlucht geboekt, maar ik heb nog geen confirmation-email. Dit gebeurt toch altijd vrijwel direct?
edit: na ja boeiend, je kan op de website alle info opvragen. maar ik vind t toch een beetje gek.
Ah mooiquote:Op zondag 17 mei 2009 19:37 schreef Thetallguy het volgende:
Maakt niks uit. Alle tarieven worden toch berekend op basis van enkele reis.
Ah, zit dat zo!quote:Op zondag 17 mei 2009 10:55 schreef Thetallguy het volgende:
Boeing betaalt de paintjob, scheel weer wat geld
B747 van China Airlines, B373-900 van Lion Air vliegen ook in zulke schema's. Gewoon een beetje promotie van Boeing om te laten zien wat voor mooie moderne vliegtuigen ze hebben. Een 737-700 van Air Berlin heeft ook een tijdje zo rondgevlogen maar ze vonden dat niet herkenbaar genoeg. Ryanair zal dat weinig uitmaken, als het maar goedkoper is
En dat zal ons worst wezen, als het maar goedkoop isquote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, zit dat zo!
Nah, Ryanair zal het worst wezen, al vliegen ze alleen in de grondverf
Idd. Al zou ik graag nog wat meer keuze vanuit Eindhoven hebben. Een treinritje van een uur is toch wat laagdrempeliger dan de tocht naar Weeze.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat zal ons worst wezen, als het maar goedkoop is
Dat zal niet (meer) rendabel zijn, gok ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet iemand waarom ze vanuit Weeze ineens niet meer op Glasgow (presswick) vliegen?
Idd. Easyjet vliegt ook al niet meer van ams>gla. Blijkbaar te weinig animoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal niet (meer) rendabel zijn, gok ik.
Online inchecken is voor Ryanair veel goedkoper. Door het berekenen van belachelijk hoge prijzen voor inchecken op vliegveld hopen ze het online inchecken te bevorderenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef JohnDDD het volgende:
ja zo te dien betaal je bij de offers geen online incheck kosten, althans ik heb even gecheckt en er stond bij "Gratis online inchecken"
trowens wat ik niet begrijp is hoe ze 5 euro kunnen rekenen voor online inchecken terwijl op het vliegveld inchecken 40 euro kost. net een beetje te doorzichtig.
Ze willen dan ook het inchecken op een vliegveld helemaal uitbannen. Helaas is het op dit moment niet toegestaan voor Ryanair om daadwerkelijk geen mogelijkheid meer te bieden om op het vliegveld je boarding kaart te verkrijgen dat ze hele hoge kosten berekenen om de boardingkaart op het vliegveld (her) uit te geven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Online inchecken is voor Ryanair veel goedkoper. Door het berekenen van belachelijk hoge prijzen voor inchecken op vliegveld hopen ze het online inchecken te bevorderen.
Waarom niet? En wie weet verbieden ze het op-het-laatste-moment-komen-opdagen wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:07 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ze willen dan ook het inchecken op een vliegveld helemaal uitbannen. Helaas is het op dit moment niet toegestaan voor Ryanair om daadwerkelijk geen mogelijkheid meer te bieden om op het vliegveld je boarding kaart te verkrijgen dat ze hele hoge kosten berekenen om de boardingkaart op het vliegveld (her) uit te geven.
Wat ik mij wel afvraag, hoe doen ze dat met passagiers die op het laatste moment komen opdagen en willen vliegen met de eerstvolgende vlucht... die kopen aan de ticketbalie een ticket.. en moeten dan naar een computer voor een boardingpass ofzo?
Het verbieden van het op het vliegveld een ticket kopen is een doodsteek voor een maatschappij als Ryanair, juist de mensen die op het vliegveld een ticket kopen betalen de hoofdprijs en brengen veel geld in het laadje. (Je kan geen winst maken met mensen die voor 1 euro een ticket kopen).quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom niet? En wie weet verbieden ze het op-het-laatste-moment-komen-opdagen wel.
Dat heeft Ryanair nu veranderd, je kan tot 40 minuten voor vertrek je boarding pass uitprinten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
Je kunt volgens mij sowieso maar tot 4 uur van te voren online inchecken, dus als je dan een ticket koopt binnen 4 uur voor de vlucht komt er denk ik 40 euro bij.
Dat is te laat. Dat hoort al bij de aanbieding (dus op de voorpagina of in de vluchtzoeker) vermeld te staan.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
En de prijs staat toch bij de vlucht genoemd? Bij dat kopje waar de totale prijs berekend wordt
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is te laat. Dat hoort al bij de aanbieding (dus op de voorpagina of in de vluchtzoeker) vermeld te staan.
Het is lekker praten van RYR, zij verhogen hun brandstof toeslag even hard, echter onder een andere naam. Ze hebben veel minder kosten (geen incheck personeel/balie huur), maar verplichten nu wel iedereen 5 euro extra te betalen om online in te checken, iets wat voorheen gratis was (zonder koffers, etc) I(k had meer sympathie gehad als ze online inchecken gratis hielden, die 5 euro is niet in verhouding met de daadwerkelijke kosten die RYR heeft aan dat systeem.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:03 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
(Dat zit wel in de andere extra kosten verwerkt, hoewel Ryanair wel een punt heeft dat het belachelijk is dat de kerosinetoeslagen van veel luchtvaartmaatschappijen op hetzelfde nivo zitten als oktober 2008)
En da's bij die schofterige creditcardkosten nóg veel erger. Kost ze hooguit een eurootje of wat (zeker gezien de volumes die zij draaien).quote:Op zondag 24 mei 2009 19:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
die 5 euro is niet in verhouding met de daadwerkelijke kosten die RYR heeft aan dat systeem.
neem dan godverdomme een electronkaartquote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En da's bij die schofterige creditcardkosten nóg veel erger. Kost ze hooguit een eurootje of wat (zeker gezien de volumes die zij draaien).
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:00 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik heb zojuist een vlucht geboekd via ryanair.com en toen ik op de knop "Purchase flight/order" klikte kwam er een scherm waar op te zien was dat ik maximaal 45. seconden moest wachten (zal wel een betalingsverificatie zijn). Maar ik kreeg na deze pagina een "ERROR-pagina" te zien, waarop stond dat ik maar opnieuw moest beginnen.
Nu kijk ik in m'n mail en daarin staat dat ik wel een "Itinerary mail" heb ontvangen met:
Thank you for booking with ryan air
en een reserveringsnummer.
Ik neem aan dat het dus wel ok is?(heeft één van jullie hier wel eens last van gehad?)
Het zijn ook geen extra kosten, het is korting die je krijgt als je er geen gebruik van maakt.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:06 schreef The_stranger het volgende:
Het is lekker praten van RYR, zij verhogen hun brandstof toeslag even hard, echter onder een andere naam. Ze hebben veel minder kosten (geen incheck personeel/balie huur), maar verplichten nu wel iedereen 5 euro extra te betalen om online in te checken, iets wat voorheen gratis was (zonder koffers, etc) I(k had meer sympathie gehad als ze online inchecken gratis hielden, die 5 euro is niet in verhouding met de daadwerkelijke kosten die RYR heeft aan dat systeem.
Je zal toch altijd moeten inchecken voordat je gaat vliegen, dus die 5 euro moet welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het zijn ook geen extra kosten, het is korting die je krijgt als je er geen gebruik van maakt.
De basistarieven van Ryanair zijn nog altijd even laag of lager dan voor de invoering van de kortingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |