Ja dat ga ik ook doenquote:Op maandag 13 april 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik zal trouwens deze week die Werchtercompilatie proberen te maken
Ik PM je zo de link.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen
Ik ga trouwens :x val zowat om. Ga morgen Elbow wel checken
Truste
Echt waar? Een tweeling ofzo?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Trusten Nem
Ik lees net in het OP-topic dat Mark een dubbele gezinsuitbreiding krijgt!
Stond er niet letterlijk bij, maar ik denk niet dat ie nieuwe goudvissen krijgtquote:
Het klinkt wellicht stom, maar veel mensen noemen een hond nemen, ook een gezinsuitbreidingquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stond er niet letterlijk bij, maar ik denk niet dat ie nieuwe goudvissen krijgt
Kind + hond zou dus ook nog kunnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het klinkt wellicht stom, maar veel mensen noemen een hond nemen, ook een gezinsuitbreiding
Ik houd het op een tweeling.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kind + hond zou dus ook nog kunnen
Laf hoor!quote:
Zo'n openbaring was het niet hoor. Er wordt in het filmpje/bij de info al duidelijk dat het uit Les Mis komt.quote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
Wel grappig dat ik nu niemand hoor van WTF komt dit uit een musical terwijl musicals normaal gesproken not done zijn
Ik vind juist het zingen tussen het toneelspelen door verschrikkelijk.quote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Musicals zijn alleen maar not done vanwege de extreem foute dansen en kostuums.
Tim, in het krantje van de Aldi staan een wafelijzer en een donutmaker (vanaf woe). Dat vind ik wel iets voor jou. Verder staan er ook 'Amerikaanse' dingetjes in: jelly beans, donuts, popcorn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Het klinkt wellicht heel stom, maar veel mensen noemen een hond nemen, ook een gezinsuitbreiding
Was de jus lekker?quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:17 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, lekker stukje gelopen naar mijn werk. 7,5 km in 1 uur en 10 minuten. Mooie tijd al zeg ik het zelf.
Allebei perfect!quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was de jus lekker?
Masseer ik niet te hard?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:18 schreef wyccie het volgende:
Ik ben echt erg. Mijn wekker gezet op half zeven, omdat ik om acht uur wilde werken. Toen uitgesteld naar half negen. Maar omdat ik nog wat belangrijke mails moet versturen (en hier bezig was) weer een half uur uitgesteld.
Nu ben ik weer te laat, dus ik denk dat ik de ochtend maar gewoon vrij neem.![]()
Wel makkelijk zeg, maar idd niet goed om zo te werken aan discipline.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:28 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik bepaal zelf hoeveel ik werk en wanneer. Lekker makkelijk, maar het helpt niet in mijn ritme en discipline.
Jij hebt dan ook variabele werktijden. Daar is helemaal geen ritme aan te koppelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:33 schreef Cobra4 het volgende:
Zelf trek ik mij al jaren niets aan van een ritme.
Als ik een keer een massage terug mag/moet geven dan geef je maar een gil. Mijn voeten voelen heerlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook variabele werktijden. Daar is helemaal geen ritme aan te koppelen.
Ik ben de hele tijd aan het. En ik kan ook wel een massage gebruiken. Een massagebed lijkt me wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |