Dan ligt het vast aan jou.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb met een aantal bankpassen problemen gehad met pinnen. In Nederland ging alles goed maar zo gauw je in het buitenland kwam deed de pas het negen van de tien keer niet. Echt reuze irritant.
En bij de (Rabo) bank blevn ze maar stug volhouden dat ze niet wisten wat het was.
Ik schrok alquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de duidelijkheid: Mark. Niet Trademarkie of Mark_V
Ja handig is het niet maar ik ga zo maar even naar de bank, een nieuwe aanvragenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef MaJo het volgende:
Oh shite dat is balen nem
doet me denken aan dat mijn portemonee gejat werd in londen een paar dagen voor ik weer terug naar huis ginggelukkig had ik een toffe huisbaas die me het geld geleend heeft maar anders was ik echt de sjaak geweest
Dat lijkt me echt kut. Vooral als je op reis bent. Ik las ooit een reisverslag van iemand die een wereldreis maakte en op ongeveer 2 maanden tot terugkomst zijn rugzak weggegrist zag worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef MaJo het volgende:
doet me denken aan dat mijn portemonee gejat werd in londen een paar dagen voor ik weer terug naar huis ginggelukkig had ik een toffe huisbaas die me het geld geleend heeft maar anders was ik echt de sjaak geweest
Dan heb je geen Europas/Wereldpas gehadquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb met een aantal bankpassen problemen gehad met pinnen. In Nederland ging alles goed maar zo gauw je in het buitenland kwam deed de pas het negen van de tien keer niet. Echt reuze irritant.
En bij de (Rabo) bank blevn ze maar stug volhouden dat ze niet wisten wat het was.
Ik heb hem ook nog niet. Wel een nieuw postbankpasje gekregen een paar weken terug.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
vraag me trouwens wel af wanneer ik mijn ing pasje krijg. Volgens mij ben ik echt nog de enige met een postbankpasje
Nee hoor, die vervanging duurt nog wel even. In elk geval tot oktoberquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook goede ervaringen met de rabogoede service en klantvriendelijk
vraag me trouwens wel af wanneer ik mijn ing pasje krijg. Volgens mij ben ik echt nog de enige met een postbankpasje
Gelukkig is het goedgekomenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja handig is het niet maar ik ga zo maar even naar de bank, een nieuwe aanvragen
Het is vooral onhandig omdat treinkaartjes e.d. het beste te kopen zijn met een pinpas
Als je zoiets ooit nog een keer meemaakt: het is vervelend maar je kunt altijd mensen in Nederland bellen(zoals je ouders o.i.d.) en vragen of ze geld via Western Union sturen. Dus waar je ook bent, je komt altijd wel aan geld
Ok dat is pas echt loosquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet. Wel een nieuw postbankpasje gekregen een paar weken terug.
Die krijgt zeker veel aandacht?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
Op mijn werk zijn ze gestopt met het uitgeven van bankpassen of cc's wanneer groepen groter dan 10 man naar het buitenland gaan. Dit vanwege de vele problemen met de passen.
Er gaat nu weer ouderwets een kassier mee op reis met een koffer geld.
Wtf? Serieus?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
Op mijn werk zijn ze gestopt met het uitgeven van bankpassen of cc's wanneer groepen groter dan 10 man naar het buitenland gaan. Dit vanwege de vele problemen met de passen.
Er gaat nu weer ouderwets een kassier mee op reis met een koffer geld.
Naast de kok de man/vrouw met de meeste aanspraak.quote:
quote:
Dan is het wel vroeg om te slapen. Je mag blijven als je wilt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ wyc,
Melbourne heeft maar 8 uur tijdsverschil met Nederland
Maar goed dokter, ik ga zo naar bed
En waaraan mogen jullie dan geld uitgeven?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
Naast de kok de man/vrouw met de meeste aanspraak.![]()
He jammer, die van ons hoeft niet terug. Een nieuwe Senseo had fijn geweestquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de mensen met een Senso thuis of op het werk. Kijk even op de site van Philips. Zij halen er namelijk een miljoen terug vanwege een malfunction.
Heb je nooit naar Tour of Duty gekeken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:22 schreef wyccie het volgende:
En waaraan mogen jullie dan geld uitgeven?
Alles met betrekking tot de dienst en wat niet uit Nederland overgevlogen kan worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:22 schreef wyccie het volgende:
En waaraan mogen jullie dan geld uitgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |