SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ojah, de klacht,
Zit ik dus te zappen, en ziet mijn oog ineens zo'n zijkwijf te zeuren, dus ik was wel nieuwsgierig waarover...
Ze was niet te spreken over een "levensgevaarlijk" fietstunneltje onder een snelweg. Ze kon er niet doorheen want ze kwam de 3.5% steile helling niet op
Om fietsen was geen optie, want dat "was net een Tour de France"
Dus gaat ze klagen bij de gemeente, en wil ze dat het tunneltje aangepast word zodat ze weer "gewoon" boodschappen kan gaan doen zonder om te fietsen of doodmoe te worden.
klacht: Sbs6 die 60jarige aandachtshoer aandacht geeft
subklacht: tv kan niet uit.
edit:
http://www.hartvannederla(...)aarlijke_fietstunnel
[ Bericht 3% gewijzigd door moonmovies op 12-04-2009 23:41:50 ]Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
Waar?quote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef Juicyhil het volgende:
He, er zit een knop op je tv. Die helpt je zo uit de puree.
RTFMquote:
kwijtquote:
Google is your friendquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 23:15 schreef moonmovies het volgende:
Nou, ik heb te tv weer eens aangezet hoorDan maakt ze toch een omweg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ojah, de klacht,
Zit ik dus te zappen, en ziet mijn oog ineens zo'n zijkwijf te zeuren, dus ik was wel nieuwsgierig waarover...
Ze was niet te spreken over een "levensgevaarlijk" fietstunneltje onder een snelweg. Ze kon er niet doorheen want ze kwam de 3.5% steile helling niet op
Om fietsen was geen optie, want dat "was net een Tour de France"
Dus gaat ze klagen bij de gemeente, en wil ze dat het tunneltje aangepast word zodat ze weer "gewoon" boodschappen kan gaan doen zonder om te fietsen of doodmoe te worden.
Die vrouw moet voor de grap meefietsen in de Giro, Tour of Vuelta. Dan pas maakt ze mee wat de wielrenners daar allemaal meemaken.
of zo heel hard tegen de muur aangooien! MUHAHAHAHA!!?quote:
astuquote:
Nee, de bijl erin!quote:Op zondag 12 april 2009 23:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
of zo heel hard tegen de muur aangooien! MUHAHAHAHA!!?
Dat neemt die vrouw maar op de koop toe.quote:Op zondag 12 april 2009 23:56 schreef moonmovies het volgende:
ff op google earth gekeken
Je moet vanaf het viaduct in totaal wel 1,05 kilometer omfietsen
hoax!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |