Neeee gewoon dichtgooien en een nieuwe openen hoor! Anders gaat iedereen zitten wachten tot een ander het doet omdat ze er zelf geen zin in hebbenquote:Op zondag 12 april 2009 22:44 schreef Linda2205 het volgende:
Ik zat al te twijfelen of ik dat zelfde zou doen als jij, zodat ik mn eerste OUD-topic kon openen. Maar heb maar netjes mn beurt afgewacht![]()
Wij hebben trouwens afgelopen dinsdag voor het eerst het hartje gehoord..(Ja, met 16w+5) Wat onwijs schattig is dat zeg! Kon nog net de traantjes inhouden
Een klein maar onverzettelijk kastje denk ik. Van staal uiteraard.quote:Op zondag 12 april 2009 22:44 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha ja die was ook idiootdie zag ik nog net wel voorbij komen in het reclame-blokje.
"ja het klonk wel bekend"![]()
ik ben wel benieuwd hoe zo'n Stalin er dan uit zou zien! Zal wel niet zo groot zijn
Maneki, hmmm nee die ken ik niet... of in elk geval niet op die manier haha
quote:Op zondag 12 april 2009 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een klein maar onverzettelijk kastje denk ik. Van staal uiteraard.
in a nutshell:quote:Op zondag 12 april 2009 22:47 schreef sjak het volgende:
Ik geloof dat ik even ga teruglezen (ik snap helemaal niet waar jullie het allemaal over hebben)
Dat komt vast nog wel, als je daar vaker langskomt om ijs te halen enzoquote:Op zondag 12 april 2009 22:44 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha ja die was ook idiootdie zag ik nog net wel voorbij komen in het reclame-blokje.
"ja het klonk wel bekend"![]()
ik ben wel benieuwd hoe zo'n Stalin er dan uit zou zien! Zal wel niet zo groot zijn
Maneki, hmmm nee die ken ik niet... of in elk geval niet op die manier haha
hahaha ja vast welquote:Op zondag 12 april 2009 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat komt vast nog wel, als je daar vaker langskomt om ijs te halen enzo
Weljajoh. Dat zijn gewoon redactiemedewerkersquote:Op zondag 12 april 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus écht. Want anders geef ik bij deze de mensheid op.
Maar zo wil je toch niet bekend komen te staan?quote:Op zondag 12 april 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weljajoh. Dat zijn gewoon redactiemedewerkers.
Nee, joh! Da's in Chinaquote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef sjak het volgende:
Nou huup, dat is natuurlijk afhankelijk van hoe laat je zoekt.
Nee Rocka, het winkelen is er goedkoper, maar ja, de muur he.... daar ben ik echt tegen.
Maar die is zo lang! Wel 100 meter joh!quote:
Oh nou heb je m`n hele lol in het programma verpestquote:Op zondag 12 april 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weljajoh. Dat zijn gewoon redactiemedewerkers.
Maar dan staat het ook in de aftiteling, dat vind ik altijd een duidelijke hint dat het niet echt zo bedoeld is.quote:Op zondag 12 april 2009 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Acteurs spelen toch ook wel eens domme rollen? Als het maar genoeg betaalt denk ik niet dat ze er een probleem mee hebben.
Ik geloof dat je echt zulke domme mensen hebt hoor. Je hoeft volgens mij niet eens zo ver te zoeken.quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh nou heb je m`n hele lol in het programma verpest
Ik zag er zat lopen op de kermis vanavondquote:Op zondag 12 april 2009 23:06 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik geloof dat je echt zulke domme mensen hebt hoor. Je hoeft volgens mij niet eens zo ver te zoeken.
Mijn man zat net te zappen en raakte op TV Oranje,. Hij vermoedt dat dát de bron is.quote:Op zondag 12 april 2009 23:06 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik geloof dat je echt zulke domme mensen hebt hoor. Je hoeft volgens mij niet eens zo ver te zoeken.
(Kijk maar eens in de klaagbaak of in R&P)
Wees blij...hooooopeloos...Die blondjes lijken er haast nog slim bijquote:Op zondag 12 april 2009 23:10 schreef sjak het volgende:
TV Oranje? Ken ik ook al niet.
* sjak kijkt te weinig tv![]()
Hoi Pinq!
Oh, wees blij!quote:Op zondag 12 april 2009 23:10 schreef sjak het volgende:
TV Oranje? Ken ik ook al niet.
* sjak kijkt te weinig tv![]()
Hoi Pinq!
hahaha even teruggaan naar wat je aan het doen was toen je het nog wel wist, misschien komt het dan terug!quote:Op zondag 12 april 2009 23:12 schreef pinquit het volgende:
het is heel irritant. ik wilde iets zeggen, hier, maar ik ben het vergetenik kan daar niet teeegeeeeen
euh ja. ik was bezig met naar dit topic gaan. dat heb ik nu al 5 keer nog eens gedaanquote:Op zondag 12 april 2009 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha even teruggaan naar wat je aan het doen was toen je het nog wel wist, misschien komt het dan terug!
Vet. Wat kan ik nog meer voor je verpesten?quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh nou heb je m`n hele lol in het programma verpest
Het blijft tv he?quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef sjak het volgende:
[..]
Maar dan staat het ook in de aftiteling, dat vind ik altijd een duidelijke hint dat het niet echt zo bedoeld is.
kweet niet..probeer eens wat?quote:Op zondag 12 april 2009 23:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vet. Wat kan ik nog meer voor je verpesten?.
Dan worden jullie allemaal blindquote:Op zondag 12 april 2009 23:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat je dan eens moet proberen een naaktfoto van jezelf hier te plaatsen, Kim
Roestelberg? kan best, er was wel een bergquote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef YPPY het volgende:
Zijn jullie bij de Roestelberg geweest pinquit? Daar is het altijd dramatisch met parkeren inderdaad. Er zijn wel plannen er iets aan te gaan doen. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Weet jij trouwens hoe laat de rommelmarkt 30 april begint?
Ik krimp alleen maar uitquote:Op zondag 12 april 2009 23:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
niet blinder dan wanneer ik mezelf zie
Dat inkrimpen vlot nog niet zo
*mompelt iets over de huisarts...quote:Op zondag 12 april 2009 23:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
M`n tieten ja, die krimpen wel
M`n pens wil nog niet echt..lijk nog wel zwanger man. Die harde buiken steeds helpen er ook niet aan mee
En clearblue vertelt me nog steeds dat ik niet zwanger ben, en die geloof ik wel.
verrek! nu snap ik waar dat kleine koppie vandaan komtquote:Op zondag 12 april 2009 23:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja euh..je wil een baby toch? geen rollade?
Bij de eerste keren doorslapen. Man en baby in diepe rust en ik om 4:00 klaarwakker en stuwing van heb ik jou daarquote:Op maandag 13 april 2009 06:47 schreef Luchtbel het volgende:
Kennen jullie dat? Geen kind in huis, geen afspraken gemaakt voor 11:00 uur en toch echt zoals ik elke dag om 05:30 wakker worden. En vooral niet meer kunnen slapen
quote:Op maandag 13 april 2009 06:47 schreef Luchtbel het volgende:
Kennen jullie dat? Geen kind in huis, geen afspraken gemaakt voor 11:00 uur en toch echt zoals ik elke dag om 05:30 wakker worden. En vooral niet meer kunnen slapen
quote:Op maandag 13 april 2009 08:02 schreef freecell het volgende:
* freecell stopt Popples weer in bed.
Ik heb net TARA maar eens wakker gemaakt, handig dat hij vrij is, kan hij mooi de boel hier even overnemen vandaag
Ja dus, de Roestelberg. Is altijd dramatisch met goed weer.quote:Op zondag 12 april 2009 23:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
Roestelberg? kan best, er was wel een berger was zegmaar een vrij smalle weg naartoe die ongeveer een hele (of zelfs 2
) kilometer volgeparkeerd stond
![]()
Rommelmarkt op 30 april begint meestal al keivroeg. ik herinner van toen ik nog meedeeddat ik er om 7 uur 's ochtends al zat
(voor t beste plekkie natuurlijk) Wil je er gaan zitten dan? of naartoe om te kopen? want het duurt wel tot 5en hoor
Oi, das balen. Ik kan mijn bed ook niet in vandaag hoor, wij krijgen bezoekquote:Op maandag 13 april 2009 08:07 schreef Popples het volgende:
[..]
heb jij geluk![]()
bed daar kan ik echt van dromen vandaag. want mijn vent kon vannacht niet slapen.
Ja gaaf hè?quote:Op maandag 13 april 2009 09:22 schreef Stout het volgende:
Moagge !! Fijne 2e paasdag allemaal !
Hebben jullie dit al gezien...
Echt ongelofelijk.....
Lekkerquote:Wij willen ook op stap, de kids zijn bij opa en oma. Heerlijk geslapen tot 8.30 en nu rustig aan het wakker worden met een eitje, pc en thee
quote:Op maandag 13 april 2009 09:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja gaaf hè?Ik vond haar al lief voor ze begon
Niet mooi inderdaad, maar ze leek me leuk om een kop thee mee te drinken zeg maar!
[..]
LekkerGeniet er van!
Dat dus inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 09:37 schreef Stout het volgende:
[..]
Dankje !
Ik had ook zo iets van : lief mens maar wat jammer dat ze meedoet, ik gun haar wel een leukere dag..
Tot ze haar mond open deed...WOW
zo vroeg zit het nog niet vol hoor. ik denk dat het tegen 10 echt vol zit. het is alleen al zo snel te druk vind ik daar. smal straatje.quote:Op maandag 13 april 2009 08:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja dus, de Roestelberg. Is altijd dramatisch met goed weer.Er kan geen ambulance langs, echt heel gevaarlijk. Wel een leuke speeltuin, maar daar heb je niks aan.
Wat vroeg! Ga dan alleen even kijken, maar dan kan ik langs lopen voordat ik ga werken. Het is wel leuk om te kijken of er bekenden zitten. Vorig jaar wel, maar toen was ik er pas rond 13 uur.
Hier is het weer nog niet bijzonder te noemen maar jullie klinken hoopgevendquote:Op maandag 13 april 2009 09:53 schreef pinquit het volgende:
goedemoooorgenwat een weertje he? ik heb er helemaal zin in vandaag. waar in dat weet ik niet
![]()
en huup; ziek, zwak, misselijk? zwanger? of iets anders?![]()
erop
dat dus, ik kijk programma's als Idols juist vanwege dit soort audities. Van die optredens waar je mond gewoon van op je knieen zakt. En of ze er dan hip uitzien of niet boeit niet. Dat vond ik juist altijd zo leuk aan dat soort programma's. Maar soms heb ik het idee dat de afgelopen paar seizoenen er veel meer "leuke" audities worden uitgezonden dan goede zeg maar. Het trekt meer kijkers I guess. Natuurlijk denk ik bij sommige slechte audities ook van omg waarom kom je dan in godsnaam?!quote:Op maandag 13 april 2009 09:56 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, ik zit dat filmpje net te kijken. Wat een stem zeg, om jaloers op te zijn.
En ik word eerlijk gezegd ziek van die nare reacties van mensen in het begin.
dit he, dat heb ik zo erg. en dan ok, dat je t zelf niet hoort, dat kan gebeuren, meestal horen mensen die slecht of vals zingen het zelf nooit, maar je omgeving toch welquote:Op maandag 13 april 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Natuurlijk denk ik bij sommige slechte audities ook van omg waarom kom je dan in godsnaam?!maar iemand van te voren beoordelen omdat hij/zij er wat uiig uitziet...
Wat een gaaf filmpje!quote:Op maandag 13 april 2009 09:22 schreef Stout het volgende:
Echt ongelofelijk.....
Wij willen ook op stap, de kids zijn bij opa en oma. Heerlijk geslapen tot 8.30 en nu rustig aan het wakker worden met een eitje, pc en thee
Ja ik moest ervan huilen! Lief leuk mensje, en die strot!quote:Op maandag 13 april 2009 09:22 schreef Stout het volgende:
Echt ongelofelijk.....
Wij willen ook op stap, de kids zijn bij opa en oma. Heerlijk geslapen tot 8.30 en nu rustig aan het wakker worden met een eitje, pc en thee
Nee, dat was niet in Lekker Slim maar idd bij Jensen, Huup plaatste een linkje naar dat fragment met de Dames in de Dopquote:Op maandag 13 april 2009 10:09 schreef tessie het volgende:
Ik wou lekker slim terug kijken, maar hij blijft steeds hangen...Ik was benieuwd of ze daarin nou dat ´grapje´ maakten dat ze niet wisten hoeveel eieren er in een dozijn gingen en dan ze daarna zeiden ooh 2 kleine pakjes? Dat zeiden die meiden van Van Del tot Dame namenlijk ook al een keer bij Jensen...
Het was gezellig en heerlijk gegeten! Thanks for asking!quote:Op maandag 13 april 2009 07:46 schreef Popples het volgende:
[..]
je zit gewoon vast in een ritme
![]()
reinhilde hoe was het gisteren?
volgens mij heb ik wat gemist.
oja! veel plezier vandaagquote:Op maandag 13 april 2009 10:57 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Het was gezellig en heerlijk gegeten! Thanks for asking!
Ik ben een beetje zenuwachtig voor de doop straks. Gek he?
Nou ja. Ik ga maar even douchen en aankleden en frutten enzo.
Ja ik had hem net opgezocht! Wauw zeg dat is echt bizarquote:
Daar moest ik toen ook van huilen. Echt briljant!quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 11:06 schreef Fuente het volgende:
[..]
Daar moest ik toen ook van huilen. Echt briljant!
Ik ben sowieso dol op die filmpjes van mensen/kinderen waar je niets van verwacht, en dan ineens...
quote:Op maandag 13 april 2009 11:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik volg eigenlijk best vaak van die shows (america, australian idolengeland etc. )
en ik heb erg vaak *slik* momentjes en dan kom je er ook weer achter hoe laag t niveau hier is.
Op Borisna
idd..maar hij is de enige samen met Lisa nu die wel kunnen zingenquote:
haha ja das waarquote:Op maandag 13 april 2009 11:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
idd..maar hij is de enige samen met Lisa nu die wel kunnen zingen
quote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Belana het volgende:
dakota, kijk je nu ook american Idol? hoe vind je Adam? voor ons heeft ie al gewonnen
Waar zie jij die lentezonnestralen?? Ik vind het nog steeds mistig...quote:Op maandag 13 april 2009 09:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges trouwens allemaal op deze geweldige met lentezonnestralen overspoelde 2e paasdag!
Die komen voornamelijk van mezelfquote:Op maandag 13 april 2009 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar zie jij die lentezonnestralen?? Ik vind het nog steeds mistig...
Dat dacht ik al, van het weer kan het echt niet komen....quote:Op maandag 13 april 2009 12:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Die komen voornamelijk van mezelf
quote:Op maandag 13 april 2009 12:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb 't nu 5x gezien en nog steeds tuiten hoordus ik laat het verder
dat arme kind van me blijft me maar troosten.
quote:Op maandag 13 april 2009 12:25 schreef Dakota het volgende:
[..]tijdens de zwangerschap had ik dat met t david de kabouterliedje
die hoorde ik ergens in een winkel en plotseling begon ik ontroostbaar te brullen
MOET HEBBEN!quote:Op maandag 13 april 2009 12:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik ga de David de Kabouter DVD box kopen voor Seb en een beetje voor mezelf
Hmmquote:Op maandag 13 april 2009 12:47 schreef Dakota het volgende:
het is nu ook anders omdat je een meisje krijgt natuurlijk!
Oh wat leukquote:Op maandag 13 april 2009 13:16 schreef Dakota het volgende:
wij gaan zo picknickenmeneer neemt een boek mee en ik ga vissen en elin mag lekker spartelen in de buitenlucht
* huuphuup zet een cd van Mariah Carey op voor Innepinquote:Op maandag 13 april 2009 14:09 schreef innepin het volgende:
Die Susan Boyle is echt tofKeek 'm vanmorgen heeeel vroeg, moest ook bijna huilen
Maar die Bianca Ryan vind ik dan weer verschrikkelijk. Ze heeft een giga stem, echt heel indrukwekkend, maar al die irritante trucjes die ze met 'r stem doet voordat ze een noot raakt, zó tenenkrommend vind ik dat
Oh gelukkig! Ben ik ook daarin niet de enige! Ik ga me bijna normaal voelen zeg!quote:Op maandag 13 april 2009 14:09 schreef innepin het volgende:
Die Susan Boyle is echt tofKeek 'm vanmorgen heeeel vroeg, moest ook bijna huilen
Maar die Bianca Ryan vind ik dan weer verschrikkelijk. Ze heeft een giga stem, echt heel indrukwekkend, maar al die irritante trucjes die ze met 'r stem doet voordat ze een noot raakt, zó tenenkrommend vind ik dat
quote:Op maandag 13 april 2009 14:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
* huuphuup zet een cd van Mariah Carey op voor Innepin
oh of zal ik eerst Beyonce doen? of of of
Ze is absoluut goed, maar dat is tenenkrommend inderdaad. Aangeleerd kunstje waarschijnlijk, hoeveel beauty peagants zou ze al gehad hebben?
je vader is gekquote:Op maandag 13 april 2009 15:40 schreef m@x het volgende:
Mijn vader ging spontaan kokhalzen van het roze kleed, de prinsessenglazuur, parasolletjes en vlaggetjes. Ik vond het er wel feestelijk uitzien
Jaaaa ik heb je mail gezienquote:Op maandag 13 april 2009 15:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Je meent hetcheck je mail! check je mail!
Enjoy the chocolate
Ik heb nog een schoonzusjequote:Op maandag 13 april 2009 16:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb je mail gezien![]()
* huuphuup zet chocolaatjes op het bankje
Oooooh zwager is weer vrijgezelwel erg sneu eigk en het zat er dik in mja... ik heb dus nog een indo in de aanbieding
quote:
Ja, het is zelfs nóg mooier!quote:Op maandag 13 april 2009 17:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Oxy, wat spannend!Voldoet het aan je verwachting?
ik verander altijd in een of ander metalen wezen, dat handelt en geen emoties toont... dat doe ik achteraf dan ook dubbel en dwars over...quote:Op maandag 13 april 2009 17:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hij was gewoon lekker buiten aan het spelen en aan het rond lopen terwijl zijn vader druk bezig was met onkruid wieden. Even gestopt om een praatje te maken met de buurman en Nathan zag het gereedschap niet. Ik kan heel goed tegen operaties op tv, niks aan de hand en hoe bloederiger hoe beter maar als er wat met mijn kinderen aan de hand is, dan is het blinde paniek. Ik heb ook niet gekeken hoe ze het hebben gehecht, zijn vader wel. Ik heb nog net niet net zo hard mee zitten huilen.
Oxy nee dat blog is niet van mij. Het is van een vriendin waarmee ik vroeger in de klas zat.quote:Op maandag 13 april 2009 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
huuphuup: is dat blog, in je sig, van jou?![]()
Ik heb dat al heel lang onder, mijn favorieten staan, omdat het heerlijk leest!![]()
Wat een toeval.
Leuk! Ik werk ook op donderdagen!quote:Op maandag 13 april 2009 19:29 schreef Reinhilde het volgende:
Hee KP!
Mijn broertje wordt al een knappe kerel he?![]()
(mijn vader woont recht tegenover de achteringang van de school, vandaar het voetballen denk ik)
Ah, kennismakingsochtend? Zal morgen eens bellen!
Top!quote:Op maandag 13 april 2009 19:36 schreef Reinhilde het volgende:
aaaah lief!![]()
Leuk! Gaan we elkaar binnenkort meeten op school!
Eh?quote:Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef huuphuup het volgende:
Fijn dat het mooi was vandaag Reinhilde![]()
ben benieuwd naar de foto's!
Oh trouwens, voor de ladies die me in t eggies gezien hebben, schoonmams is er van overtuigd dat ons meisje rood haar zal hebben, want ik ben rood...uhu uhu
En oeeeeeeh ik heb blikjes cola gehaald en me op de bank geinstalleerd voor de tv, yay, kom maar op met die crime-night, maar eerst Friends en Joey
quote:Op maandag 13 april 2009 20:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Reinhilde, mijn lieve wederhelft laat je weten dat scones ook prima smaken met pindasaus!
Ja op mijn pakjes verf staat ook bruinquote:Op maandag 13 april 2009 19:58 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Eh?Rood? Volgens mij hebben wij redelijk dezelfde kleur haar, en de laatste keer dat ik op mn pakje haatverf keek stond er 'bruin'.
![]()
Jaaaa crimenight! Woeiiiii!
(Ik heb al wat foto's van mn schoonmoeder over de mail gehad, maar die zijn niet echt heel erg duidelijk, zal eens even gaan bewerken.)
hahahahaha Jodokus in de bochtquote:Op maandag 13 april 2009 20:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Reinhilde, mijn lieve wederhelft laat je weten dat scones ook prima smaken met pindasaus!
ik zou er zelf nooit op gekomen zijn, maar ik geloof m best!quote:Op maandag 13 april 2009 20:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
hehe elin betekent Fakkel/de stralendequote:Op maandag 13 april 2009 20:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, dat dachten wij ook van B. destijds (zelfs zijn naam betekent vurig, omdat dat me gaaf leek - en het past ook trouwens). Eerst was ie kastanje, en toen werd het lichter. Hij is zelfs nog kort echt rossig geweest maar nu is hij goudblond
Misschien is nr. 2 wel rood. Zou ik wel leuk vinden <3
Nou Maneek, dat moet je niet te hard zeggen...enige gelijkenis kan ik daar wel in zien, ja.quote:Op maandag 13 april 2009 20:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup als jij rood haar hebt, ben ik clown bassie zeker
En pindasausperiode ja, de ui vond ze zo nog lekkerder ook
haha nou dan doet ze haar naam in elk geval eer aanquote:Op maandag 13 april 2009 20:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
hehe elin betekent Fakkel/de stralende
Brent = vurig & dwarsquote:Op maandag 13 april 2009 20:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
hehe elin betekent Fakkel/de stralende
Jouw vriend is toch een indo? Aziatische genen zijn redelijk dominant volgens mijquote:Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef huuphuup het volgende:
Fijn dat het mooi was vandaag Reinhilde![]()
ben benieuwd naar de foto's!
Oh trouwens, voor de ladies die me in t eggies gezien hebben, schoonmams is er van overtuigd dat ons meisje rood haar zal hebben, want ik ben rood...uhu uhu
En oeeeeeeh ik heb blikjes cola gehaald en me op de bank geinstalleerd voor de tv, yay, kom maar op met die crime-night, maar eerst Friends en Joey
Ja kloptquote:Op maandag 13 april 2009 20:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jouw vriend is toch een indo? Aziatische genen zijn redelijk dominant volgens mij
Nee.quote:Op maandag 13 april 2009 15:14 schreef RockabeIIa het volgende:
BE zoekt echt de meest onzinnige uitwegen om niet te modden![]()
(Een stofkapje had je toch wel op?)
Ze zijn van origine maleis en chindo maar woonden al heel lang in Batavia/Jakarta.quote:Op maandag 13 april 2009 20:36 schreef Estrys het volgende:
He he Huub toekomstbeeld van Seb
Waar komt zijn familie vandaan in Indonesie? Scheelt volgens mij ook veel in uiterlijk
Schoonmoeder is geboren in Jakarta, haar oma was chinees geloof ik. Dus dat zit ook nog ergens. En schoonvader is geboren en getogen Ossenaar (geloof dat dat er toch wat meer in zitquote:Op maandag 13 april 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze zijn van origine maleis en chindo maar woonden al heel lang in Batavia/Jakarta.
Ah..vandaar mijn blonde kinderenquote:Op maandag 13 april 2009 20:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jouw vriend is toch een indo? Aziatische genen zijn redelijk dominant volgens mij
Precies zoals hier. Wanneer iemand vraagt of hij niet graag een keer naar Indonesie zou willen Dan zegt hij, op zijn Brabants en ik quote: ' wa moette dor toch doen?' Is het niet dezelfde man eigenlijk? Dubbelleven of zo?quote:Op maandag 13 april 2009 20:47 schreef huuphuup het volgende:
Mn lief is overigens nog nooit in Indonesie geweest en het zal hem verder roestenhij moet er ook altijd aan herinnert worden, als men aan hem vraagt "waar kom je vandaan?" dan antwoord ie standaard met "woonplaats"
mn drollie
jij bent gewoon anders dominantquote:Op maandag 13 april 2009 20:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ah..vandaar mijn blonde kinderen
je hebt er altijd uitzonderingen bij natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2009 20:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ah..vandaar mijn blonde kinderen
Hahahaquote:Op maandag 13 april 2009 20:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Precies zoals hier. Wanneer iemand vraagt of hij niet graag een keer naar Indonesie zou willen Dan zegt hij, op zijn Brabants en ik quote: ' wa moette dor toch doen?' Is het niet dezelfde man eigenlijk? Dubbelleven of zo?
dan heb je wel heel wat uit te leggenquote:Op maandag 13 april 2009 21:01 schreef Estrys het volgende:
ik ken een gezin met twee blanke ouders en een negroïde kindje. De ouders zijn nu gescheiden trouwens...Vader had toch het idee dat er iets niet klopte
en moeder maar hopen dat je het niet ging zien, een dag na de bevalling werd het kindje toch wel erg donker van kleur. En dit is geen broodje aap verhaal.
Ik ook! Net 6 blikjes gehaald bij de snackbar, want alle cola was opquote:Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef huuphuup het volgende:
En oeeeeeeh ik heb blikjes cola gehaald en me op de bank geinstalleerd voor de tv
Je moet het in de serie foto's zien. Wij hebben foto's gemaakt op het industrieterrein omdat ik pertinent geen parkje-vijver-boompje foto's wilde.quote:Op maandag 13 april 2009 21:16 schreef Dakota het volgende:
kekke jurk struis!
maarre waddap met die garage?
aan een hijskraan!quote:Op maandag 13 april 2009 21:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je moet het in de serie foto's zien. Wij hebben foto's gemaakt op het industrieterrein omdat ik pertinent geen parkje-vijver-boompje foto's wilde.
Dezelfde fotograaf gaat foto's van Seb maken, ik wil het eigenlijk in dezelfde stijl.
Mini mequote:Op maandag 13 april 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
Hihi nee lijkt helemaal niet!
wel een leuke foto!
Reinhilde Thomas is inderdaad een mini-Nixxxheeft ie goed voor elkaar zo!
hahahaha jaaaa de ballenbak afhuren!!quote:Op maandag 13 april 2009 21:27 schreef Dakota het volgende:
als ik ooit ga trouwen doe ik dat wel in de mcdonalds
Ja wij hebben het er ook op staan, echt lachwekkend hoe dom ze zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 21:29 schreef Dakota het volgende:
o god ik kijk beauty en de nerd..en die idioot denkt dat je iris 'tulp'heet
das dan vast niet een van de nerds?quote:Op maandag 13 april 2009 21:29 schreef Dakota het volgende:
o god ik kijk beauty en de nerd..en die idioot denkt dat je iris 'tulp'heet
ik dacht op mij omdat t een meisje is..maar volgens mij lijkt ze steeds meer op vriendliefquote:Op maandag 13 april 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaha jaaaa de ballenbak afhuren!!![]()
![]()
Nixxx ja haha Thomas is echt je mini-me![]()
ik ben heel benieuwd op wie ons meisje gaat lijken
ja jeumigquote:Op maandag 13 april 2009 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja wij hebben het er ook op staan, echt lachwekkend hoe dom ze zijn.
quote:Op maandag 13 april 2009 21:31 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik dacht op mij omdat t een meisje is..maar volgens mij lijkt ze steeds meer op vriendlief
Dominant schmominant...quote:Op maandag 13 april 2009 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik heb niet het idee dat ze meer op mij zal lijken alleen maar omdat het een meiske isik heb wel het vermoeden dat vriendlief een aantal features heeft die ik bij haar wel terug zal zien omdat ze nu eenmaal dominant zijn. Denk aan oogkleur enzo. En ik hoop op zijn neusje
maar eigenlijk is mijn neus ook niet echt enorm ofzo dus mja haha
BE..weet jij iets wat wij niet weten...?quote:Op maandag 13 april 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dominant schmominant...Hier 2 donkerharige, donkerogige ouders en toch een blond kind met blauwe ogen. Met 15-16 maanden zou dat toch inmiddels al veranderd moeten zijn zou je denken.
quote:Op maandag 13 april 2009 21:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
BE..weet jij iets wat wij niet weten...?![]()
Dan hebben jullie dus een aantal generaties 1 bruin gen en 1 blauw gen gehadquote:Op maandag 13 april 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Alleen dat opa aan F. zijn kant groen-grijze ogen heeft, en opa aan mijn kant blauw-grijs. Blijkbaar is dat sterk genoeg.
Mijn schoonzusje had tot een jaar of 4 blauwe ogen en toen zijn ze naar groenig veranderd, dus ik denk eig. dat dat bij Sasha ook gaat gebeuren.
het is meer de uitdrukking in haar gezicht waardoor ze op vriendief lijkt..zijn ogen staan vrij dicht bij elkaar, die van elin ook (zo'n uiltjesblik) hij heeft bruingroen ik groengrijsgele ogen..die van elin lijken mijn kleur te worden met 1 streepje bruinquote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef huuphuup het volgende:
Ja Diaan zo'n kindje wil ik ookhaha een echte baby van ons twee met van allebei wat!
![]()
Ik hoop stiekem wel op mijn groene ogen gewoon omdat ik die kleur leuk vind haha. Het zou zomaar kunnen op zich, schoonmams heeft wel grijs/groene ogen dus gezien dat bruin dominant is zou mn lief ook heel goed een grijs/groen gen door kunnen geven
Mijn oogkleur werd pas echt heel laat zichtbaar trouwensrond mn derde verjaardag ofzo pas. Tot die tijd was het blauw.
toen mijn schoonouders ons op kwamen halen uit t ziekenhuis had schoonpa de kofferbakklep ook al open staanquote:Op maandag 13 april 2009 21:49 schreef Estrys het volgende:
ik was gisteren bij een tante van manlief waar zijn nicht ook was met haar 2 kinderen. Nou wil ik geen broertjes en/of zusjes meer maken voor Seb![]()
En toen we naar huis gingen tilde ik een slapende Seb van de bak in de maxicosi. Zegt de man van de nicht dat we hem toch best in de bak in de auto konden leggenNou dan ben je niet wijs, als je een ongeluk krijgt dan stuitert dat kind door de auto. Sommige mensen
Dat weet ik maar er zal een reden zijn waarom het niet meer mag.quote:Op maandag 13 april 2009 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Estrys, nog niet zo heel lang geleden deed men dat echt zo
toen was het ook nog niet zo druk op de wegquote:Op maandag 13 april 2009 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Estrys, nog niet zo heel lang geleden deed men dat echt zo
de auto stond op straat , nou dat zou ik never nooit niet doen. Ik zou niet lekker zitten, op een gegeven moment werd het te koud voor het jochie, wilde ze de motor laten draaien.quote:Op maandag 13 april 2009 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zolang een kind goed ingepakt is kan dat op zich niet eens echt heel erg veel kwaad hoor Estrys, als er een raampje open staat. Er zijn mensen die hun kindje gewoon in de wagen in de tuin zetten hoor.
Mensen die hun kind bewust geen Vit D geven doen dit bijv. ook wel, om ze zo hun portie daglicht te geven.quote:Op maandag 13 april 2009 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik leg Lennon nu ook wat vaker buiten in de kinderwagen, helemaal als we weg zijn geweest, ga ik hem niet overpakken.. laat ik hem lekker liggen. Is gezond voor ze heb ik begrepen.
Idd spannend, maar kdv ging/gaat ook goed, dus ik verwacht dat het bij mn ouders ook wel goedgaat, hij kent ze wel en heeft wel vaker daar even geslapen.
Popples, het was ook best ontroerend om mn grote kleine vent zo tussen al die grote mannen te zien lopenen wat een toestanden voor je zeg, dikke knuffel
![]()
Hehehe ja dat bedoel ik jaquote:Op maandag 13 april 2009 22:05 schreef Memmel het volgende:
Anna is ook niet zo donker als ik had verwacht van een paps die Tunesier is. Moet ook altijd erg lachen als iemand hem vraagt waar ie vandaan komt. Dan zegt hij "Den Haag, de mooie stad achter de duineeehhh". En dan moet ik hem zeggen dat ze eigenlijk bedoelen waar ie geboren is....
Ben benieuwd naar onze kleine man. Zou hij rood zijn, of juist heel donker of net als Anna??
Ik was afgelopen week al begonnenquote:Op maandag 13 april 2009 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar spannend zeg Diaan. Werkse morgen! Het is toch spannend he, weer beginnen en alles wat erbij hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |